Чи можливо абстрагуватися від розбитих надій
Нещодавно,а точніше 2 місяці тому я спробувала відновити спілкування з подругою з якою колись через дуже складне становище в моїй родині вчинила не найкращим чином. Тобто була ситуація де стояв вибір між моїм благополуччям і нашою дружбою і я обрала перше і вона це сприйняла за зраду і наголосила що будь вона на млємк місці вона б ніколи не вчинила таким чином,але вона не знає як мені жити під гнітом моєї мами тірана ,яка колись чомусь зненавидила мою подругу за те що випадково дізналася що моя подруга вважає її поганою людиною,як і я власне,і зробила так щоб ми більше ніколи не дружили. А точніше примусила мене написати заяву на свою подругу оскільки на одній з гулянок я випадково загубила зарядний пристрій і моя мати почала мене щодня і вночі і вдент на протязі двох тижнів після цього підбивати написати заяву, навіювала мені різні думки що моя подруга це зло,ворог і що я маю її позбутися. В якийсь момент мене це дістало і я написаоа ту заяву щоб від мене відчепилися
Потім через півроку вирішила обговорити ситуацію з подругю але вона скзаала що такий вчинок не має виправдовуватися аж ніяк і вона мене ніколи не пробачить. Хоча я не розумію навіть за що пробачати,бо їй нічого не було потім за це,вона ніяких втрат не отримала.
Потім через рік я знову постукалася у її двері і вона сказала що все зараз добре,у неї пройшла образа і вона тільки за спробувати відновити дружбу
Я зраділа ,але занадто швидко. Ми погуляли пару раз і наче все було ок, я звісно відчувала що вона вже дуже змінилася і не в усьому ми схожі,але вважала що спілкуванню це не завадить.
Потім дізналася що вона знайшла роботу де дуже багато таких же студентів і зручний графік. Я ще більше зраділа і одразу вирішила приєднатися.
Але потім настав момент істини. Я прийшла з надією що я отримаю щире прийняття у коло свлєї подруги,бо мені важко як правило дається влиття колектив і я була впевнена що "подруга" з цим допоможе. Але з її боку був якийсь холод і це дуже контрастувала з тим як вона близько спілкувалася зі свлїми новими подругами. Потім я побачила що одна з подруг спілкується на російській а мені як для розмовної мови вона дається легше. І вирішила спробувати поговорити с подругою чи не буде для неї критично якщо я так само як її подруга буду користуватися російською. Бо знаючи її прихільність до українізації я була здивована що в її колі є людина яка спілкується чисто на російській. Подруга одразу почала мені розповідати що її подруга це просто виключення бо вони вже рік разом
Вопрос от: ; Возраст: 20
Дополнение от автора
А я типу просто ввадаюсь новою людиною в її колі і вона не хоче приймати тих хто не згоден з її поглядами стосовно української.
Після цього я вирішила вияснити в чому справа і чому їй це настільки критично
Вона почала пояснювати що мати щосб спільне з російською у нас час це крінж . Я типу все розумію,але чому це не соосується її нових подруг,чому вона не вважає їх крінжовими черкз це.
Потім вона сказала що не проти спілкуватися але не дружити.
Але на роботі мене чомусь гнітило це все. Я помічала наче якусь придвзятість з боку її подруг до себе. Типу вони намагаличя особливо зі мною зайвий раз не спілкуватися,деякі наче ігнорували (хоча я сподівалася що мені це здалося) ,і плюс мені було образливо як щиро і тепло вони всі взаїмодіють між собою. А я скільки не намагаюся, ніяк не виходить примкнути у їх коло,я там тупо зайва вихожу постійно
Потім мене це вже дісталт і я знову спробувала поговорити. Сказала подрузі про свої почуття і що це взагалі не той поворот якого я очікувала. І це при тому що окремо з нею я стараюся говорити на українській бо мені довелось прийняти правила її гри щоб хоча б спілкуватися.
Але у відповідь вона скзаала що так ,їй дійсно на мене повністю байдуже і мої спроби знову заговорити з нею її лише відштовхують і взагалі їй важко мене сприймати після тої зради.
Але дивно чомусь що вона до цлого прийшла саме вже коли я влаштувалася на роботу а до цього на прогулянках їй було наче норм. І при цьому за таку дрібницю мене вирішила відкинути.
Мені стало дуже боляче і я відчуваю тепер також якусь зраду і неприйняття.
Ну і взагалі вважаю себе трохи дурною.
Типу прийшла з розумінням що є хоч хтось хто мене тепло прийме,бо я не одна така яка прийшла до неї на роботу із її знайомих. Але своїх інших подруг вона тепои приймала, обіймала, спілкувалась,а мене наче не помічає.
Тому хоч і робота норм,але таке тотальне відторгнення колектива ,і це при тому що окрім неї і її друзів є багато химерних токсичних людей ,яких також іноді важко не помічати і не засмучуватися. Мені зараз дуже складно це все сприймати. В мене пртання чи це само пройде з часом? Яи мені варио просто не помічати цього? Чи єдиний варіант змінити роботу? Просто те що мені погано зараз це нічого не сказати. Мене наче знову прийняли а потім наїбали.

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Павел Леонидович Басанский
Настя, схоже Ви дійсно не розумієте свого вчинку.
Ви написали заяву(я так розумію в поліцію) на людину БЕЗ причин, і , я так розумію, звинуватили її в крадіжці.
Ви можете уявити собі тепле спілкування з людиною, яка б з Вами таке зробила?
З подругами на роботі тепле спілкування, бо вони її не зраджувати.
Все достатньо просто.
Вам важливо навчитись будувати стосунки з іншими людьми.
Для цього важливо навчитись бачити реальність такою, як вона є, не шукаючи виправдань, не звинувачуючи нікого в тому, що зробили саме Ви (наприклад маму- НЕ вона написала ту заяву, а саме Ви обрали це зробити).
Коли Ви вийдете з позиції жертви і побачите кордони інших людей, зрозумієте, що ніхто Вам нічого не винен (допомогти налагодити стосунки взагалі неможливо, адже це Ви вибудовуєте ці стосунки, люди мають відчувати саме Вас), то зможете подивитись на життя більш реально.
Тоді і надмірних очікувань можна буде уникнути, а з ними і розчарувань.
психолог онлайн
Ви насправді погано знаєте свою подругу, якщо навіть не знали її ставлення до мови. Тобто, ви намагаєтесь побудувати стосунки не з реальною людиною, а своїми фантазіями про неї. І ваші очікування, що вона буде турбуватися, щоб ви легко влилися в новий колектив - звідки у вас ці очікування? Ви говорили з подругою про це? Бувають ситуації, з яких треба винести свій урок і жити далі, а не намагатися все виправити, бо так, як було, вже ніколи не буде.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367476 для Олена Анатоліївна
Ви мене,здається,не зовсім зрозуміли. Я знала її ставлення до мови,але потім виявилось що в її колі спілкування є люди яких вона ПРИЙМАЄ з тією мовою яка їм зручна і це ніяк НЕ ЗАВАЖАЄ тому щоб вона з ними спіокувалась.
Я одразу СПИТАЛА у подруги її відношення,і вона казала що воно не є кардинальним але краще якщо люди будуть намагатися переходити на українську
Потім коли я помітила що її подруги спілкуються на російській я запитала чи не буде для неї критично якщо я перейду на ту мову яка мені зручна. На що вона із засудженням сказала що звісно ні і якщо це мене обража,то який сенс їй зі мною дружити.
При тому що майже всі подруги спокійно спілкувались на російській окрім неї.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367474 для Наталия Горская
Вона примусила це зробити. Ніхто не був у цій ситуації і не бачив як це відбувалось. Вона маніпулювала що не буде давати мені кошти,а в мене був серйозний курс в коледжі, останній рвк навчання,я активно почала готуватися до іспитів,і вона маня каже що якщо я не напишу заяву вона мені не буде давати навіть на проїзд. Як я могла ще вчинити?!!!!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Як я могла ще вчинити?- Просто відмовитись.
Якби мати справді припинила давати кошти , (в чому я сумніваюсь, оскільки такі мами дуууже сильно переживають, щоб їх дитина виглядала пристойно ), то взяти академвідпустку,
піти працювати і отримати матеріальну свободу , а потім вже закінчити коледж.
Виходить, якби мама сказала вбити когось, то також не було б виходу, бо вона б гроші перестала давати?
Ви НЕ берете на себе відповідальність за свій вчинок і зараз, тож всередині Вас нічого не змінилось.
Чи дружили Ви б з людиною, яка може підвести Вас кожної миті, бо хтось їй запропонує більш вигідний варіант?
Щодо мови.
Ви намагаєтесь НЕ бути собою, щоб з Вами дружили. Навіть переходите на мову, на яку не дуже хочете, бо звикли до іншої.
Це нецікаво для дружби.
Там немає Вас.
Виглядає так, що Ви звикли підлаштовуватись, а не проявляти саме Себе.
Можливо, це звичка через маму, яка дуже тиснула .
Але це є сенс змінити.
Ви - особистість зі своїми цікавими сторонами.
Варто навчитись будувати стосунки з цієї позиції.
А не з позиції провини, яка до того ж і не є справжньою, оскільки Ви не усвідомлюєте наскільки підло вчинили , спираючись на "та їй же нічого не було ".