Не можу забути школу
У школі ніхто зі мною не дружив. Я не знала як спілкуватися і про що. У мене не було нічого цікавого, щоб розказати. Я боялася сказати щось не так або що з мене посміються. Через те, що в мене не було друзів я почувалася нікчемою. Після школи я знайшла приятелів, але це не була близька дружба. І от коли все добре і я знову попадаю в ситуацію, де ніхто зі мною не дружить в колективі або коли наді мною насміхаються, я знову попадаю в той стан як в школі, я знову відчуваю себе нікчемою. Я іду до якоїсь мети, а потім знов трапляється подібна ситуація, і я зневірююсь, хочу кинути все, бо хто я така, я не варта цього. Я думала, що я змінилась, а виходить я така, як і тоді. Я цінна лише тоді, коли у мене є друзі, коли зі мною спілкуються. Ось так. І не можу це змінити. Мені в таких ситуаціях боляче, я хочу мати друзів, я не хочу бути ізгоєм. Як я можу змінити погляд на цю ситуацію, хоча б щоб воно мені не боліло? Що я не так робила в школі? Як я можу виправити помилки?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня!
Співчуваю вашій історії. Ви якусь частину себе не приймаєте і ви її називаєте нікчемою. Інші відчувають ваші вразливі місця і починають насміхатись, щоб ви нарешті навчились себе захищати, цінувати та обирати. Ваша нікчема - це внутрішня забита дитина, яка потребує захисту, підтримки, любові, а вам друзі важливіші за вас саму. Це чому і як?
Подивіться на цю частинку з співчуттям, ніби на викинуте маленьке кошеня, не забивайте його і не знущайтесь… Візьміть під опіку, відігрійте і дайте безпеку. Для розвитку і для пошуку друзів треба безпека, а у вас її нема всередині. Світ у вашій картині - небезпечний і жорстокий, але ви можете пробудовувати безпечну ділянку для самої себе, де є спокій, прийняття, яка з часом буде розростатись і змінювати ваші установки. Я приймаю вашу нікчему, вона занадто маленька для цих дорослих знущань, і колись вона виросте, окріпне і дасть всім копняка, бо вона гідна поваги по праву свого існування. Я переживала подібний булінг в школі і я навчилась завдяки йому відстоювати і цінувати себе!
Бажаю вам здорових стосунків з собою і як наслідок це трапиться і з людьми ❤
Відредаговано автором 15-07-2024 13:43:23
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Дуже шкода, що Вам довелося пройти через такий важкий досвід тоді, коли Ви ще не мали ні умінь, ні досвіду, щоб щось змінити. І шкода, що поруч не знайшлося надійного дорослого, який би допоміг Вам сформувати іншу "картину світу ".
"Що я не так робила "- думаю, що нічого. Можливо хтось із дорослих сильно критикував Вас, коли Ви намагались висловлювати свою думку, тому сформувався страх бути засудженою, а звідси страх спілкуватись відкрито.
Хтось назвав Вас в дитинстві "нікчемою", і Ви, як дитина, "повірили " в це, бо не знали, що це неправда.
Тепер це "бачення себе " заважає побачити себе іншою.
Все ніби упирається тільки в наявність друзів.
Ніби все інше не має значення.
Але ж у Вас є багато інших сторін.
Чи знаєте Ви себе різну?
Ви можете опрацювати з психологом свої страхи, навчитись висловлювати свою думку, поважати себе, свої почуття і свої бажання, та сформувати нове бачення "картини світу ", в якому є місце Вам щасливій.
"Я цінна лише тоді, коли у мене є друзі,"- Вам важливо знайти одного, але найважливішого друга - СЕБЕ.
Стати Другом тій дівчинці всередині Вас, якій так потрібно бути комусь потрібною, для когось важливою.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрый день. Сочувствую вам той прошлой, когда вы впервые испытали себя изгоем и ничтожеством. Очевидно прошлый опыт не окончательно был прожит и из-за этого вам жизнь подсовывает похожие ситуации и похожих людей. Вам необходимо работать над своей самоценностью, но в одиночку это будет длительно и мало эффективно. Я работаю с такой темой. Приглашаю.
цитата:
І от коли все добре і я знову попадаю в ситуацію, де ніхто зі мною не дружить в колективі або коли наді мною насміхаються, я знову попадаю в той стан як в школі, я знову відчуваю себе нікчемою. Я іду до якоїсь мети, а потім знов трапляється подібна ситуація, і я зневірююсь, хочу кинути все, бо хто я така, я не варта цього.
Хочется вас поддержать. С вами все ок! Вы поступали так как умели и могли на тот момент. А вот про чувство боли - отдельно. В любом случае он говорит, что вы живой человек.
цитата:
Як я можу змінити погляд на цю ситуацію, хоча б щоб воно мені не боліло? Що я не так робила в школі? Як я можу виправити помилки?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня!
цитата:
Як я можу виправити помилки?
Чи були то помилки? Дуже серйозне питання.
У мене, наприклад, великі сумніви. Якщо щось і було, то, скоріше за все, ВІДСУТНІСТЬ підтримки з боку рідних і близьких, коли вона була конче потрібна(!) І, вірогідно, не лише в період навчання в школі. Напевно, в такі моменти, що траплялись неодноразово, не сформувалось почуття самоцінності. І навпаки - закріпилась про себе не дуже позитивна думка. А разом з нею і спосіб поведінки.
Розкажіть, будь ласка, яким було Ваше дитинтство?
Як ставились до Вас батьки?
цитата:
Як я можу змінити погляд на цю ситуацію, хоча б щоб воно мені не боліло?
Пройти певний шлях взаємодії з психологом. Там зможете побачити своє життя об'єктивно, без необхідності самоприниження.
Також зможете поступово відродити віру в себе та опанувати дієві моделі упевненої поведінки.
психолог онлайн
Вы пережили травмирующий опыт в школе, где не смогли найти друзей и чувствовали себя изгоем.
Этот опыт оставил глубокий след на вашей самооценке и продолжает влиять на ваше восприятие себя в новых социальных ситуациях.
Важно понимать, что:
Прошлое нельзя изменить, но можно изменить свое отношение к нему.
Негативный опыт не определяет вас как личность.
Вы обладаете ценными качествами и талантами, независимо от того, есть ли у вас друзья.
Ситуация не безнадежна, вы можете изменить свое отношение к ней и улучшить свою жизнь.
Сосредоточьтесь на настоящем моменте. Цените свои достижения, ставьте перед собой новые цели, заботьтесь о себе.
Развивайте уверенность в себе. Изучайте свои сильные стороны, учитесь говорить "нет", отстаивайте свои границы.
Не бойтесь быть собой. Не пытайтесь подстраиваться под других людей, цените свою индивидуальность.