Я розчарувалася в собі, маю апатію вже кілька місяців і не знаю як з цього вийти
Вже на протязі довгого часу намагаюсь знайти себе, але що разу коли берусь за якусь справу в мене нічого не виходить, або моєї цікавості вистачає максимум на кілька тижнів, потім я вигораю чи розумію, що це не моє. Вже кілька місяців страждаю від апатії до всього, включаючи людей, себе, свого стану і не розумію як з цього вийти і що мені робити, не хочу нічого і нікого, хочеться просто на вічно заснути і жити в реальності, де я матиму, все, що хотіла б. Постійно лежу і літаю в думках в яких я є сильною, в яких я маю все і живу по справжньому, а в реальності ніби не живу й взагалі. Не хочу нічого робити і намагатись пробувати, бо після стількох невдач просто розчарована в собі і не вірю, що я на щось здатна, не бачу свого майбутнього нічого позитивного, відчуття, що просто буду й на далі не жити, а люди по маленьку будуть йти від мене і просто залишусь одна, як це було й до того, коли знайшла своїх людей. Лише нещодавно, вирішила заставити себе і спробувати знайти роботу, щоб відчути силу і що я на щось здатна, але ця робота виявилась не тим чим обіцяли, там обманюють людей і мене так само хотіли обманути, дякувати моїй подрузі, яка йшла зі мною, ми разом швидко це зрозуміли і пішли звідти і знову я сиджу і вже немаю сил і бажання намагатись щось зробити, підкажіть, як вийти з цього стану? З чого мене розпочати? Може є якісь ефективні вправи для того, щоб знайти себе, віднайти свої бажання, стати сильною, віднайти те що подобається і йти до цього, бо я уявлення не маю що мені робити щодня і для чого я прокидаюсь, я відчуваю пустоту і розчарування всередині себе і не знаю з чого почати і що повинна робити, щоб виправити це. Дякую, що вислухали мене, буду рада любим порадам і обовʼязково виконаю їх, бо справді набридло жити так щодня, я не хочу прожити більшу частину своєї молодості, практично не живучи в апатії, як це роблю вже на протязі року.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Наталия Горская
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку, Niki!
цитата:
підкажіть, як вийти з цього стану? З чого мене розпочати?
Почати хоча б з дрібнички, яка, насправді, зовсім не дрібничка - писати свій nik з Великої літери, як зробив це я(!)
Поцікавлюсь, що Ви відчули в цю мить? Поділіться...
Також подивіться уважно, за рахунок яких своїх якостей
цитата:
знайшла своїх людей.
Там обов'язково щось помітите, з чимось важливим зустрінетесь... І не де-небудь, а всередині себе.
Ви точно не пуста (пусті сюди не звертаються), скоріше ще навчились себе цінувати. Не вибудовали достатньо міцні опори в собі, аби долати життєві перешкоди, які трапляються на шляху кожного.
Ще не навчились підтримувати чуттєвий контакт з власними бажаннями...
Проте усе це можна надолужити, спочатку розібравшись що і завдяки чому/кому у свій час пропущено.
Раджу звернутись до психолога з центру соціальних служб у справах сім'ї, молоді та спорту. Там допомагають людям безкоштовно.
І починайте цікавитись собою, заведіть щоденник спостережень за думками, емоціями і діями.
Шукайте відповідну літературу. Знайдіть визначення "принципу задоволення" і "принципу реальності". Вони допоможуть відкрити очі на те, що лежить в основі Вашого стану сьогодні.
Ось так поступово, крок за кроком зможете вийти з кризи розчарування собою. І наближатись до відчуття самоповаги і самоцінності.
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Розчарування собою у вашому випадку скоріш за все має в основі завищені цілі.
Тобто Ви намалювали для себе певний "образ", як воно мало бути.
Але реальність з "образом" не співпала.
І Ви вирішили, що це Ви "не така", а насправді це "образ" був недосяжний.
Робити щось, а потім зрозуміти, що "не моє" - абсолютно нормально.
Часто заважає бути щасливою бажання отримати "все і одразу " , і нецінування того, що є.
Тоді ніби все зациклюється на одному, натомість в житті є багато різних сторін.
"Віднайти свої бажання "- наприклад зараз Ви чуєте своє бажання нічого не робити, але критикуєте себе за це.
Можливо саме відпочинок зараз Вам і потрібен?
Я б запропонувала почати з 3 напрямків:
1. Прислуховуватись до своїх поточних бажань, як то : що обрати на сніданок/який гель для душу хочу використати в цю мить/ який парфум зараз мені підніме настрій / яку музику/фільм хочу/кому хочу зателефонувати/якою дорогою хочу піти/поїхати...тощо.
Пригадати (можна записати) те, що подобається , наприклад, відчуття води, шум дощу, смак кави, запах квітів/листя, відчуття вітру , читання книжок, мурчання кішки,.....
Намагатись якомога більше "пропускати через себе " з того, що відбувається прямо зараз, маю на увазі відчуття, і розпізнавати, "чи подобається мені таке".
2. Стати собі Другом.
Не критиком, не начальником, який дає "плани до виконання", а саме Другом, який підтримає в складних обставинах та пишатиметься навіть за маленькі досягнення.
При цьому "досягнення "- це не "вершина вершин ", а навіть "я поскладала на полці речі, які валялись там цілий тиждень ".
3. НЕ ставити собі зависоких планок.
А з тими цілями, що були- розібратися- що з того дійсно моє, а що я "прихопила" в інших.
Щоб не витрачати свої сили на "всі хочуть, напевно мені також це потрібно ".
Відредаговано автором 25-07-2024 11:32:56