Сімейні відносини
В шлюбі 9 років , останніх 2 роки чоловік дуже сильно п'є, були і центри реабілітації і кодування нічого не допомогло, коли в стані алкогольного сп'яніння дуже агресивний часто підіймає руку. Розумію що далі так жити не можу і не хочу! Діти підтримають на розлученні, не можу перебороти себе і розлучитися! Дітки мучаються в такій сім'ї; він як тверезий дуже хороший чоловік і батько. Страх не розійтися а мабуть більший страх що він помре зіпється. Як наважилися на розлучення
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
Доброго дня. Співзалежність при алкоголізмі – це психічний стан, який потребує допомоги. Рекомендую вам обрати психолога для індивідуальної роботи
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Жити з чоловіком алкоголіком непросто, але допомогти йому часто неможливо. Можна нескінченно любити людину, але не можна жертвувати власним життям.
На запитання, чи варто мати стосунки з чоловіком-алкоголіком, відповідь однозначна — ні.
У Вас сформувалася алкогольна співзалежність. Це — нездоровий баланс, коли на одній чаші терезів близькі в пригніченому стані, які бажають щось змінити, а на іншій — алкоголік, який не відчуває психологічних проблем і робить тільки те, що йому хочеться.
Нездоровий баланс відносин із алкоголіком дуже важливо розірвати.
Важливо визнати, що алкоголік хворий, що він потребує лікування. Важливо вирішити. залишатися чи йти. Але слід оцінювати своє життя в першу чергу, а не думати про те, "як він без мене". Потрібно піклуватися про себе, перестати діяти та жити у розріз зі своїми інтересами.
Ви вважаєте себе відповідальною за його життя. Ви думаєте, якщо підете, то чоловік зіп'ється остаточно. Але позбутися такої залежності людина може тільки в тому випадку, якщо її усвідомить, захоче вилікуватися і звернеться за допомогою, і ніяк інакше. Якщо людина сама не хоче одужувати, то й підтримка їй не потрібна.
Запам'ятайте: з усіма проблемами людина, яка п'є, повинна впоратися сама.
Що потрібно зробити, щоб попрощатися з алкоголіком?
Насамперед уявити, як зміниться ваше життя без нього. Потім варто вирішити. де Ви будете жити. Оголошувати своє рішення про розлучення важливо тоді, коли чоловік тверезий. Якщо ж Ви не хочете з ним розмовляти чи побоюєтеся, краще написати записку.
Відредаговано автором 28-07-2024 22:52:50
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Страх не розійтися а мабуть більший страх що він помре зіпється.
Спробуємо подивитись на ситуацію об'єктивно, наскільки це можливо.
У Вас є страх, що він помре, якщо Ви підете. А якщо залишитесь, хіба не доконає сам себе, щоправда, не одразу, а протягом певного часу?!
А Ви не зіпсуєте ОСТАТОЧНО власне життя?!
А діти побачать приклад матері, яка здатна приймати вдіповідальні і виважені рішення?!
цитата:
Як наважилися на розлучення
Уявіть в деталях подальший перебіг подій в тому разі, коли Ви нічого не змінюєте і все залишається як є. Вам така картина подобається? Скільки ще років будете картати себе за нерішучіть?
Відредаговано автором 29-07-2024 10:09:06