Не знаю, як бути
Вітаю. Маю складну ситуацію. Не знаю, як бути і що робити далі. Потрапила у боргову яму через страх розповісти близьким про свої фінансові труднощі. Розумію, що вони мої рідні люди, але не наважуюсь зізнатися, боюсь розчарувати їх.
Намагалась вирішити все самостійно - не виходить нічого. Усвідомлюю, що це дитяча інфантильність та не бажання брати на себе відповідальність за свої вчинки, однак мені страшно. Дуже.
Підкажіть, будь ласка, як вийти правильно з цієї ситуації? Точніше, як повести себе?
Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго вечера!
Смотря кому вы должны деньги и сколько?
Если банку это одна история - там главное вовремя гасить % чтоб долг не увеличивался - и постепенно выплачивать долг.
Если вы должны конкретно людям - то это другая история - сложнее так как, могут включится вымогательства и угрозы психологические и физические.
Да я вас понимаю вам страшно признаться близким - что вы накосячили и так не слабо...
Но со всеми может случится - в жизни никто не от чего не застрахован!
И смотря еще, какие у вас отношения с близкими людьми - если нормальные теплые - то расскажите - я надеюсь они вас поймут и может даже чтото подскажут.
А если отношения с ними, очень напряженные и как с врагами... то лучше вообще не рассказывать - только хуже будет вам же - начнут вас гнобить порекать и т д.
Так что тут важен контекст ситуации.
"Усвідомлюю, що це дитяча інфантильність та не бажання брати на себе відповідальність за свої вчинки, однак мені страшно. " - значит надо потихоньку начинать брать ответственность на себя! Не боятся этого! Взрослеть!
1. Продумать хорошо - как еще заработать деньги - как увеличить свой доход.
2. Придется экономить - урезать траты - все какие можно второстепенные - лишние платья туфли и т д
Поездки отменить и т д . Походы по кафе и ресторанам - жить роскошна и т д. Курсы и фитнес клубы и т д.
3. Запастись терпение - так как я понимаю сума не маленькая - быстро не выплатишь - распланировать примерно по времени, сколько ее вам выплачивать.
4. Проконсультироваться у экономистов и юристов.
5. Рассказать близким - попросить у них о помощи!
"Потрапила у боргову яму через страх розповісти близьким про свої фінансові труднощі." - на что вы брали деньги? цели какие были или мотивы?
И почему считаете - что это все - через ваш страх перед признанием близким?
"Маю складну ситуацію. Не знаю, як бути і що робити далі. " - входить во взрослую позицию - и планомерно начинать выплачивать по чучуть долг - насколько возможно.
Сил вам!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Наталия Горская
Вітаю, Ірино.
Якщо без допомоги рідних вам дійсно не впоратись, то краще розповісти їм та попросити про цю саму допомогу.
Родина для цього і потрібна, що підтримувати один одного в скрутному становищі. Ви можете навіть не просити про фінансову допомогу, а попросити в рідних поради та моральної підтримки. Вони можуть побачити ситуації під інших кутом, помітити нові рішення / ресурси, та й в цілому оцінити проблему більш спокійним об'єктивним поглядом, бо ви наразі дещо засліплені своєю тривогою.
В будь-якому разі, чи стане вашим рідним легше, якщо ви втрапите в більшу халепи при неможливості вирішити фінансову проблему самостійно?
психолог онлайн
Iryna, звісно, віддавати борги- це тільки ваша відповідальність.
Нічого інфантильного немає в тому, щоб позичити в борг у рідних , щоб вирішити проблему, в яку потрапили.
Інфантильність може бути , якщо Ви хочете, щоб вони віддавали ваші борги.
"Розчарувати"- якщо вони оберуть розчаруватись, то означає, що вони мали щодо Вас завищені очікування.
Кожен може помилитись , Ви не виключення.
Головне- які висновки Ви зробили зі своїх помилок.
психолог онлайн
Кожен може помилитись , Ви не виключення.
Головне- які висновки Ви зробили зі своїх помилок.
психолог онлайн
Добрий вечір!
цитата:
Підкажіть, будь ласка, як вийти правильно з цієї ситуації?
Наважусь вживати слово "правильно", хоча зазвичай намагаюсь його уникати, бо занадто слизьке і невизначене. Кому правильно? З яких критеріїв? І так далі.
цитата:
Потрапила у боргову яму через страх розповісти близьким про свої фінансові труднощі.
Упевнений, що Ви хибно пов'язуєте причинно-наслідкові зв'язки(!)
У боргову яму потрапили через свою власну необачність, несвідомість, хибні уявлення або дефіцит інформації.
Страх розповісти близьким - то про інше.
Навіщо Ви одне прив'язали до іншого - невідомо. Але вагомі причини є. Напевно, вони лежать в площині несвідомого.
цитата:
Життєва логіка підказує - гасити борги. Якщо не можете самостійно, то варто звернутись по допомогу до близьких.
Щодо страху. З цим краще розбиратись у форматі взаємодії з психологом. Так само, як і з
цитата:
дитяча інфантильність та не бажання брати на себе відповідальність за свої вчинки