Що зі мною відбувається і чи не шкодить це моєму психічному здоров’ю?
Привіт) Я дівчина, мені 22. Кілька днів тому вийшла з стосунків, які тривали рік. Ми планували весілля, дітей, жили разом, але в нас не склалося. Я не горювала і не думала про це багато, тому що ще в стосунках розуміла, що скоро кінець і змирилася з цим. Сьогодні я вмивалася, і коли побачила себе в дзеркалі, у мене зникли абсолютно всі думки. Тиша була навіть у голові. А коли через 5-7 хвилин мене перемкнуло на реальність, зʼявилося відчуття, що я бачу себе вперше. Вони були приємними, але водночас лякаючими. Я вперше в житті відчула до себе любов, розуміння і співчуття. Було враження, ніби я побачила себе зі сторони, як зовсім незнайому людину. Скажіть будь ласка, як пояснити собі цей момент? Чи не є він ознакою якихось проблем з психологічним здоровʼям?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня
Важливими у цій ситуації є те що після того як вас перемкнула на реальність ви відчули
цитата:
Я вперше в житті відчула до себе любов, розуміння і співчуття. Було враження, ніби я побачила себе зі сторони, як зовсім незнайому людину
.
Звісно окремо треба уточнити що саме ви розумієте під цими словами.
В будь якому разі по одному тільки випадку робити висновки за рано.
Краще можна подумати як ви можете ті нові відчуття використати тут і тепер.
психолог онлайн
Іноді внутрішні зміни відбуваються в певній мірі очікувано , але іноді це може "виглядати раптово".
Пишу "виглядати", оскільки справжні зміни все одно виникають на певній почві, наприклад, ваших роздумів про стосунки, своє місце в цих стосунках, роздумів про своє життя тощо.
Щодо певної "паузи".
Щось нове не виникає на місці старих відчуттів та установок.
Має "розчистити простір" для нового.
Адже людина, яка "все знає" , вже не може "дізнатись щось нове".
Спочатку може виникнути відчуття "я нічого не розумію, навіть того, що раніше здавалось ясним ".
Іноді відчуття "пустоти в голові" може виникнути на почві перенавантаження думками , як таке собі "в мене більше не влізає".
І тоді "кількість перетворюється на якість"- виникає нове відчуття.