Дитині 6 років.
З колишнім розлучена 4,5 роки. Він має свою сім'ю, вона вагітна. У мене є дитина 6 років, був суд , присудили йому години без ночівлі. Він з своєю приходить під під'їзд забирати доньку. Дитині там говорять, говорити на його теперішню жінку мама, а на мене батько каже, вона тобі ніхто. За руку його жінка тримає дитину, цілує. А мене вони обоє ображають при дитині, навіть не знаю , що вони без мене їй . говорять. Та жінка має своїх двоє, дівчинка і хлопчик, але вони від неї відмовилися згідно суду. Я дитини пояснюю , що мама є мама, і мама одна. Але коли він забирає, дитина ніби забуває мої слова. Батько їй , живи з нами, вона тобі ніхто, гуртки тобі нахрєн не треба. Я боюсь, що одного разу дитина просто кине мене і забере речі й піде. Допоможіть , будь ласка
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора.
Співчуваю вам. Ваша історія дуже болісна як для мами.
Ваш колишній чоловік та його нова жінка поводять себе абсолютно неадекватно, вони своїми вчинками травмують психіку дитини і це може мати наслідки у майбутньому.
Я б рекомендувала вам з психологічної точки зору поводити дитину до психолога. Спеціаліст визначить стан дитини, можливі нав'язані ідеї, переконання; донесе до дівчинки хто з батьків поводить себе правильно по відношенню до неї, а хто не зовсім.
З юридичної точки зору можна зібрати докази приниження батьком дитини її матері, маніпуляції, вплив на ще незміцнілу психіку дитини. Подати апеляцію щодо рішення суду. Можливо також підключи соціальні служби.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Ваши страхи говорят о том, что Вы НЕ доверяете своему ребенку, ее выбору.
Разве она безвольная кукла? Или не любит Вас? Откуда это недоверие?
Тем более в 6!!! лет. Как она соберет вещи и уйдет? Это может произойти только ближе к подростковому возрасту и ТОЛЬКО!!! в ситуации, если Вы будете ее реально обижать, плохо к ней относится - а такое возможно?
Другой аспект, это наговоры на Вас мужа и хитрое поведение его жены. В данном случае нужно собрать доказательства этих наговоров и обратиться с этим в суд - чтобы лишить его возможности видеть ребенка. Добавив к этому и плохую репутацию женщины как матери, от которой отказались ее дети.
Может есть смысл пообщаться с ее бывшим мужем, чтобы узнать детали - почему это произошло. Тогда у Вас в руках будет еще один козырь против разлучницы.
Кстати, откуда узнали о наговорах? Дочь рассказала или кто другой?
психолог онлайн
Доброго вечера!
Сложная у вас ситуация и очень запутанная... ( но да и такое в жизни бывает... увы)
Вы попали на манипуляторов и явно подлых людей ( возможно с какимито своими психическими искажениями)
А по каким причинам развелись со своим мужем?
Коллега Павел Леонидович - уже очень так все четко расписал - что вам делать.
Я же добавлю - набирайтесь терпения.
Тут только через суд!
( преступников нужно ловить официально - за живое)
Нанимайте хороших адвокатов.
А еще, вам обязательно нужен психолог - потому что чувствуется, что вы уже запутались в своих страхах - и что у вас их много накопилось.
Есть ли у вас отношения и мужчина?
Есть ли поддержка родственников?
Ищите помощи!