Як правильно вести себе в такій ситуації?
Я дівчина якій 18, до моїх теперішніх відносин у мене був колишній хлопець з ким ми були у стосунках 3,5 років і весь час для нас в стосунках контроль, ревнощі, заборони це було окей, поки я не подорослішала і не зрозуміла, що така поведінка у відносинах не нормально. зараз я у відносинах майже 6 місяців і тільки кілька днів тому ми з партнером обговорили позицію наших стосунків. і як виявилось для нього стосунки типу пробувати секс втрьох, говорити один одному що хтось сподобався, говорити наприклад «о гарна дівчина, я б хотів її» чи «симпатичний чоловік, хочу його» мій хлопець каже що для нього це нормально, але при цьому ми маємо зберігати наші відносини такі ж теплі та сімейні.
коли я думаю про це то мені здається, що це справді і для мене нормально і мені так хочеться, але як доходить діло до того що він скаже «така сексуальна дівчина» чи «пішла гарна дівчина, вона мені подобається» мені стає дуже неприємно і некомфортно від почутого. Як правильно виставити кордони в таких відносинах, щоб і мені і партнеру було комфортно?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
цитата:
з ким ми були у стосунках 3,5 років і весь час для нас в стосунках контроль, ревнощі, заборони це було окей, поки я не подорослішала і не зрозуміла, що така поведінка у відносинах не нормально
Контроль, ревнощі і заборони були з боку хлопця чи з Вашого? Якщо з боку хлопця, то хто з Вашої родини теж був контролюючим, що Ви могли засвоїти цю модель як нормально? Якщо з Вашого, то що спонукало контролювати те, що не у Ваших силах контролювати?
цитата:
коли я думаю про це то мені здається, що це справді і для мене нормально і мені так хочеться
Для Вас особисто дійсно це нормально, чи Ви йдете з собою на певну поступку, щоб залишитись в стосунках? Будь-який тип відносин - це ок, якщо обох партнерів все влаштовує. Але насправді влаштовує, а не людина зовні погоджується з певними цінностями партнера і намагається їх розділяти, але внутрішньо відчуває дискомфорт.
цитата:
діло до того що він скаже «така сексуальна дівчина» чи «пішла гарна дівчина, вона мені подобається» мені стає дуже неприємно і некомфортно від почутого. Як правильно виставити кордони в таких відносинах, щоб і мені і партнеру було комфортно?
Непросте питання, і тут є кілька аспектів.
По-перше, хлопець одразу сказав, що він поліаморний. Тобто в нього є специфічні цінності, і він в принципі правильно зробив, що з берега сказав про них і дав Вам простір обирати, підходить Вам це чи ні.
Якщо б про поліаморію не йшлося, і у Вас були моногамні стосунки, але хлопець казав про красу інших дівчат, я могла б порадити сказати йому що Вам неприємно і подивитись на реакцію, і якщо вона буде неадекватною - йти від партнера що Вас не поважає.
Звісно, і зараз Вам ніщо не заважає сказати хлопцеві про те, що Вам непрємно. Але в цьому конкретному випадку мова йде не про неповагу до Вас як жінки, а про різні цінності у Вас та хлопця. Він казав, що для нього є нормальним секс втрьох, в тому числі при наявності дружини з якою є теплі сімейні стосунки. Якщо б усіх це влаштовувало - то і на здоров'я, але тут я бачу, що Вас не влаштовує навіть розмова про красу іншої жінки, тому не знаю, як Вам особисто буде з сексом утрьох і вільними відносинами.
Тому абсолютно ок сказати хлопцеві, що Вам такий формат стосунків не підходить. Не тому, що Ви його засуджуєте чи він неправильно живе. а тому, що Вам неприємно ділити його увагу з іншими жінками, і це цілком зрозуміло.
Окремо зазначу про реакцію на коментарі хлопця щодо інших дівчат, яка може бути сигналом про те, що у Вас є невирішена внутрішня проблема, яка таким чином відгукується. Наприклад, сумніви у власній красі та привабливості. брак почуття самоцінності, які теж цілком можуть спонукати вступати у відносини які Вам не підходять. Тому краще за все ці моменти опрацювати з психологом особисто.
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Не повторяется ли история, где вам казалось тоже, что все ок?
По поводу того, как выставить границы, то тут такой момент. Не все люди подходят друг другу. Есть ряд вопросов, где пары должны сходится во взглядах, если мы говорим про отношения с будущим и где комфортно обоим. И секс в число этих тем как раз входит. Если для вашего МЧ нормально так говорить, думать и хотеть секса втроем, то вряд ли тут можно достигнуть компромисса, если вам так не нравится. Тут будет кто-то подавлять свои желания и потребности, и вряд ли это пойдет на пользу отношениям.
психолог онлайн
Доброго вечора!
Як правильно себе вести з хлопцем?
Як мінімум, розуміти чого Ви самі хочете від стосунків? Бо поки, на превеликий жаль, тільки чоловіки нав'язують Вам своє бачення світу, життя та стосунків. Яке, насправді, дуже далеке від гармонічного. І Ви це відчуваєте, коли хоча б трошки відсторонюєтеся від них. Цей хлопець, якого Ви чомусь називаєте партнером, а не своїм коханим чи чоловіком, ( до речі, чому?, не замислювалися?) просто, на мою думку, займається Вашим розтлінням як молодої 18- річної дівчини, пропонуючи секс втрьох.
Залежні стосунки допоки вони такими залишаються, (а вони залежні, бо помінялися лише хлопці, тоді як залишилося Ваше невміння відстоювати свої погляди і знати свої права), комфортними для двох бути просто не можуть. Бо це стосунки жертви та аб'юзера. Де жертва, в принципі, щасливою бути не може.
Ви пояснили, чому так боїтеся не встигнути... Але не встигнути що? Чи Ви дійсно згодні іти на секс втрьох заради того, щоб мати бодай когось поруч? Ви готові прийняти, що цей хлопець буде мати стосунки з іншими жінками і, навіть робити це при Вас? Ви готові це все терпіти, повністю втрачаючи себе та свої бажання?
Навряд чи... Тоді що змушує Вас такі стосунки пробувати приймати? Це дуже схоже на те, що в дитинстві недоотримали любові та тепла від батьків і тепер намагаєтеся цю любов заслужити у чоловіків своєю "слухняною поведінкою"... Але вони не батьки Вам. Тому ніколи не дадуть те, чого Ви так прагнете, навіть якщо Ви повністю станете робити все, що вони хочуть. Бо стосунки чоловіка та жінки дуже відрізняються від стосунків батьків та дитини.
Найгірший варіант, коли в стосунках з чоловіками жінку тримає страх залишитися самій. Це пряма дорога до знецінення себе та повного приниження. Чоловіки таких жінок не поважають і не рахуються з
ними. А отже, навряд чи запропонують вийти заміж...
А щодо того, що пишуть на сайтах...
Не сприймайти все за "чисту монету".
Це повна дурня щодо віку. Яку поширюють молоді хлопці, бо самі нічогісінько не знають про нормальні стосунки. Стосунки, насамперед, залежать від самої жінки! Від того, як вона себе поводить. Негарних жінок не буває! Бувають лише жінки, які себе не цінують.
Відредаговано автором 13-11-2024 17:22:54