Якщо минуло 3дні і жінка не відповіла на моє повідомлення писати більше не треба? Мені 31 їй 45.
Мені 31. Я не одружений. Жінці 45 вона не заміжня. Спілкувались 5 днів. Після її повідомлення: Ти розумієш, що будь-яка переписка має сенс, коли веде до живого спілкування. Я відповів: Так. Я готовий до реального побачення, зустрічі. Минуло 3 дні, і вона нічого не відповіла. Чи варто писати їй? Чи це означає, що я її не зацікавив?
P.S. В анкеті вона вказувала, що готова на стосунки з молодшим чоловіком, що їй головне людина, щоб у стосунках була довіра, і все інше, тобто людину і її почуття, з хорошим ставленням обирати а не думати про вік.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день. Якщо жінка не відповіда Вам за 3 дні, причин може бути багато, тому вважаю немає нічого поганого, якщо Ви ще раз напишете їй. Якщо ж, знову не відповість, тоді звісно, вже немає сенсу писати.
А чи заходила жінка на сайт за ці дні взагалі?
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
Замало інформації (не про ту жінку, а про Вас), щоб якось допомогти розібратися Вам (зі своїми почуттями, а не з психологічним портретом тієї жінки). Адже ту жінку я не знаю, не спілкувалась з нею особисто і не можу дати Вам прогнози щодо того, як вона до Вас ставиться. Це запит більше до екстрасенса, ніж до психолога.
Моя задача як психолога звернути Вашу увагу на певні тенденції у власному самопочутті та поведінці, а Ви уже далі вирішуватимете, що робити зі своїм життям.
Ви пишете, що жінка не відповідала три дні, і Ви сумніваєтесь, чи варто продовжувати їй писати далі. Що заважає спитати в неї напряму, цікаві Ви їй як чоловік чи ні і чи хоче вона з Вами зустрітися? Те. що Ви цікавитесь мотивами жінки не в неї самої, а у третіх осіб (психологів) може казати про Ваш страх перед відмовою з боку жінки, наче Ви боїтеся прийняти неприємну для Вас правду і шукаєте поради тут.
Потім. навіть якщо Ви тій жінці не цікаві, то що страшного може відбутися в цій ситуації?
До того ж, тема спілкування з однією конкретною людиною наводить мене на думку про те, які особисті проблеми є у Вас в особистому житті в цілому. Який у Вас був досвід стосунків в минулому? Що підштовхнуло Вас до пошуку партнерки? Чому Ви акценткєте увагу на різниці у віці між Вами і жінкою, чи важливо це для Вас?
психолог онлайн
Вообще весьма похоже на манипулирование. Со стороны женщины - проверить готовность мужчины к активным действиям и исчезнуть, чтобы мужчина как рыбка заглотил крючок - и помучился в неопределенности. А потому высока вероятность, что барышня - еще тот манипулятор.
И еще как вариант: с кем-то УЖЕ встречается из претендентов. Возможно, Вы у нее НЕ единственный кандидат в ухажеры. И она просчитывает варианты.
Но что мешает Вам прямо спросить ее о ЕЕ готовности к встрече? Готова ли она? И пригласить куда-то на свидание?
По ее реакции все и поймете.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373853 для Тетяна Олександрівна
Так. Вона активна на сайті.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373854 для Марія Радченко
Нічого не зважає. Просто можливо мовчанням і є відповідь. Що я не для неї, і її не цікавлю?
Нічого. Просто цікаво з нею спілкуватись, з іншими щось спілкування не таке приємне і насичене.
Досвіду не має. Хочеться вже мати сім'ю, не бути одинаком. Для мене ні. А для неї не знаю, хоча казала що теж ні.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373855 для Павел Леонидович
Ні. Якщо так є, як Ви написали, то вона мені не цікава. Мені не подобається такий підхід жінки до вибору чоловіка.
психолог онлайн
Чи задавали Ви собі питання, Чому Вам цікаво спілкуватися із жінкою старше за Вас? Чи дійсно Ви хотіли б створити сім'ю із цією жінкою? Що саме в ній цікаво? Яку Вашу потребу Вона закриває? Не погано було б розібратися з цим із психологом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373860 для Тетяна Олександрівна
Тому, що з нею мені цікаво спілкуватись, є інтерес, бажання. Якщо б все склалось то так. Вона звичайна, реальна, і не вимагає надто багато у чоловіків. Головне щоб удвох було краще чим одній, була довіра, кохання, підтримка. Шукає людину для життя. Я теж такий прямий і реальний, і вона така ж, це мабуть і притягує мене до неї.
психолог онлайн
цитата:
Ні. Якщо так є, як Ви написали, то вона мені не цікава. Мені не подобається такий підхід жінки до вибору чоловіка
Это хорошо, что не нравится такой подход. Естественная здоровая реакция. Значит Вы точно НЕ жертва и НЕ мазохист. И это замечательно.
Но! Я высказал ТОЛЬКО предположение, которое необходимо еще проверить. А вдруг я ошибаюсь?
Все нужно проверять. Если Вы:
цитата:
Я теж такий прямий і реальний, і вона така ж, це мабуть і притягує мене до неї
действительно "прямой и реальный", и предполагаете, что и она такая же - то ПРЯМО и РЕАЛЬНО спросите ее о ее отношении к Вам и о ее готовности к встрече.
Что Вас, прямого, от этого останавливает?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373863 для Павел Леонидович
Так і написати? Не очікуючи відповіді від неї на минуле повідомлення?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марта Калина
Если человек хочет - он отвечает. Раз она активна на сайте, значит жива и здорова и в состоянии вам ответить.
Если это игры, то для чего вам в них играть?
Может стОит лучше найти того, кто не манипулирует и не устраивает цирк с игнором?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373866 для Валентина Михайловна
А за скільки часу має пройти бажання щоб їй не захотілось написати?
Дополнение от автора
А якщо написати їй з іншої сторінки? Чи не варто і краще її забути навіть якщо вона цікава і хочеться піти на побачення з нею?
психолог онлайн
цитата:
Так і написати. Щоб все остаточно прояснити і більше НЕ витрачати ані свій час, ані свою енергію та емоції на цю жінку.
Або витрачати, якщо відповідь буде позитивною.
А навіщо Вам себе мучити невизначеністю? Вас же це мучає?
Якщо ж вона і на цей раз проігнорує Ваше повідомлення - викреслити її і забути. Можна навіть заблокувати при бажанні.
психолог онлайн
цитата:
Это от вас зависит, насколько вы залипаете быстро в отношениях.
цитата:
Иными словами, как сделать так, чтобы не видеть реальности и закрыть глаза на то, как человек себя ведет?
Очень хорошо замечать всего человека, а не только его отдельные части. Она интересная, НО, не способна по взрослому общаться, а играет в игры. Вам оно надо? Если да, то зачем?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373872 для Валентина Михайловна
Ні не потрібно. Не пише, то не пише. Живемо далі
психолог онлайн
У Вас явно простежується схильність до емоційного ЗАЛИПАННЯ та до емоційно залежних стосунків.
І це витікає не тільки з Вашого питання та коментарів, хоча й з того видно. Я це просто нутром чую) - професійна інтуіція.
І доки це не виправите...ситуацій подібних буде ще немало.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373875 для Павел Леонидович
Так. І є. Я залипаю до людини з якою цікаво спілкуватись. А як це виправити? Переважно у мене це саме проходили треби лише час.
психолог онлайн
Не буду оригінальним - тільки психотерапія.
Ішого способу поки що не придумано.
Треба простежити ЯК сформувалася ця залежність? Які психологічні травми подіяли на це формування?
З того й буде виходити спосіб виправлення.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Чи варто писати їй?
На мою думку, якщо і варто щось робити, то скласти пазли до купи. Тобто поєднати факти: три дні не відповідає, в той час на сайті присутня. Про що це свідчить, якщо не про те, яке місце ви займаєте в її житті.
Раджу на майбутнє не чекати, допоки "піднесуть гарбуза". А потім ще й з ним носитися собі на біду.
психолог онлайн
Если вы знаете свою склонность к залипанию, плюс, как я поняла, есть сложности с построением отношений, то лучший вариант это психотерапия. И это как раз больше поможет, чем точечные вопрос, а писать ли, а почему она так ведет себя и тп.
Ответы вы будете сами знать, опираясь на себя, свои потребности и чувства.