Чим може закінчитись бажання розлученого одружитись з жінкою, яка йому подобається,якщо вона сама хоче сім‛ї, заміжжя дітей,а він готовий це виконати типу рятуючи її від самотно
Чим може закінчитись бажання розлученого одружитись з незаміжньою 41 річною жінкою, яка йому подобається, якщо вона сама хоче сім'ї, заміжжя, дітей, а він готовий це виконати типу рятуючи її від самотності. Не знаю, як це краще описати. Ніби і вона подобається йому, а ще з іншого боку він готовий погодитись на її умови:1. Не тягнути час з спільним проживання.2. Наприклад через 1 рік одружитись, а не тримати її в невизначеності.3.Переїхати у її місто, жити в орендованій квартирі, сплачувати оренду, щоб вона відчувала його відповідальність як чоловіка... 4.Знайти роботу, працювати. 5. Думати про дітей.
Якщо щось не вдасться у чоловіка не має страху чи того, що він витратив час даремно. Якщо буде щось не так будемо пробувати зберегти стосунки, а якщо ні то розлучимось.
Чи є тут взагалі кохання і чи може щось скластить?
Чому саме цей чоловік? Бо більше кандидатів на одруження не має, а просто жити і тратити час, жінка не хоче. Кохання і зацікавлення є більше чоловіка до жінки ніж навпаки. Що скажете? Щось вдасться чи це все безперспективно і даремно?
Вопрос от: ; Возраст: 46
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго вечора.
Перше, що кидається в очі, це відсторонена манера, в якій Ви пишете, тобто третя особа "чоловік", "жінка". Чоловік з оповіді - це Ви? Якщо так, то що саме хвилює Вас в цій ситуації нвйбільш? Ви пишете, що у Вас є відчуття, що Вас не люблять у відповідь, а хочуть шлюбу з Вами суто з практичних міркувань. На підставі чого саме у Вас складається таке враження?
Також кидається в очі, що Ви намагаєтесь врятувати жінку від самотності. Коли людина намагається когось врятувати, частіше за все допомога потрібна, в першу чергу, їй самій. Можливо, Ви самі наразі почуваєтесь самотньо, і потребуєте психологічної допомоги.
психолог онлайн
Добрий вечір. Хто цей чоловік?
Чи можете ви задати одне питання,яке вас хвилює найбільше?
психолог онлайн
Есть масса нюансов, которая может повлиять. Поэтому лучшим вариантом было бы описывать не отстраненно историю про мужчину и женщину, а про себя конкретно - что с вами происходит, про вашу историю и конкретно какие вопросы вас интересуют. Потому что в общем "что может выйти из этого?" ответ такой же общий - "что угодно".
Люди могут создать любые отношения, если умеют договариваться, если готовы работать с проблемами. А они есть у каждого в паре, если один спасает другого от одиночества, а второй соглашается на все, не прислушиваясь к себе и своим желаниям и чувствам.
психолог онлайн
Доброго вечора!
"Чим може закінчитись бажання розлученого одружитись з незаміжньою 41 річною жінкою..."? Чим завгодно.
І, насправді це не до психологів, а до тарологів, які гадають на картах або кавовій гущі.
А психологи можуть допомогти Вам розібратися в своїх почуттях.
Бо, судячи з того, що Ви написали, чоловік ставиться набагато серйозніше до Вас, аніж Ви до нього.
Як Ви думаєте, чи стане чоловік, якому байдуже на жінку, міняти місце проживання, роботу і приставати на всі її умови? Для чого йому, перепрошую, такий "напряг", якщо він не хоче серйозних стосунків?
Насправді, коли чоловіку більше потрібна жінка, аніж жінці чоловік - це набагато кращий варіант, аніж навпаки. Бо в такому випадку жінка може керувати ситуацією.
Власне, для того, щоб продовжити бесіду далі, потрібно розуміти на скільки Ви сама готові до серйозних стосунків. Певне, якщо пишете про себе.
А якщо про когось іншого, то, загалом, марна трата часу, яка не має ніякого сенсу.
психолог онлайн
Ця ситуація виглядає складною і має багато нюансів, які важливо враховувати. З одного боку, чоловік виявляє готовність йти на значні кроки, щоб задовольнити потреби жінки: швидке одруження, переїзд, відповідальність за спільне життя. З іншого боку, здається, що це більше під тиском її бажань, а не через справжні почуття з його боку. Якщо він готовий до таких змін не з почуттів, а з прагнення «врятувати» її від самотності, це може призвести до внутрішнього незадоволення в майбутньому.
Кохання і справжнє зацікавлення у відносинах – це коли обидві сторони відчувають глибокий емоційний зв'язок і бажання разом розвиватися. Якщо в цьому випадку чоловік готовий виконати умови жінки, але не проявляє достатньо тепла, пристрасті і зацікавленості, це може призвести до того, що стосунки будуть побудовані на компромісах і навіть жертвуванні, а не на справжніх почуттях.
Чи може вийти щось конструктивне? Це залежить від багатьох факторів, включаючи готовність обох людей працювати над стосунками, відчуття балансу у відносинах, бажання щиро піклуватися один про одного. Однак, якщо чоловік більше думає про виконання умов, а не про емоційний зв'язок, це може призвести до емоційної відстані та розчарування в майбутньому.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375069 для Марія Радченко
Ні. Це я пишу з позиції жінки. Ні. Зі мною навпаки не має бажаючих одружитись. Просто цей чоловік не проти, але є відчуття що він це робить більше не через кохання.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375087 для Віталія Юріївна
Чоловік з яким я познайомилась на сайті знайомств. Задати собі чи що Ви маєте на увазі?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375105 для Валентина Михайловна
Я описала свою ситуацію. Мені здається що чоловік хоче одружитись не тому що має сильні почуття, вони є, але мабуть більше хоче бо я так запропонувала і він в цьому мене підтримав і погодився
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375125 для Алла Григорівна
Так. Я пишу про себе. Я відчуваю, що хоч і симпатія є до мене, але він ще робить це все як погодження на мою пропозицію, бо він просто згідний одружитись, і все інше. Якось все так воно сприймається не через кохання чи почуття. Хоча якщо чоловік згідний переїхати, шукати роботу це дійсно серйозні наміри. Хоча говорити можна багато, треба дії.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375179 для Андрей Ластовляк
І я відчуваю що це більше через погодження на мої пропозиції а не через почуття. Не хочеться щоб в майбутньому це стало причиною розлучення. Ні проявляє цілує обіймає.
Добре але якщо він так погоджується на все? Навіщо? Що йому це дасть? Це ж треба все змінити, переїзд. нова робота, пошу житла
психолог онлайн
Згодна з Вами повністю!
Як на мене, нехай знаходить роботу та переїжджає поки на зйомне своє житло. Так ви будете мати можливість частіше зустрічатися, щоб пізнати одне одного.
Власне, не поспішайте, якщо Ви не впевнені в ньому.
Ну і в такий спосіб перевірите, чи дійсно його наміри серйозні і чи не хоче він скористатися Вами як "перевалочною базою", щоб якось зачепитися на новому місці...
Такі думки були у Вас?
Відредаговано автором 11-12-2024 11:14:39
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375214 для Алла Григорівна
Ні. Не має за що зачіплятись, я живу в орендованій квартирі
психолог онлайн
Як на мене, це чудово для даної ситуації з чоловіком.
Якщо можна, задам Вам питання, яке, можливо, допоможе і Вам в майбутньому мати щасливу сім'ю. Ви пишете, що чоловік рятує Вас від самотності... А у Вас були вже стосунки до цього чоловіка? І якщо були, чому не склалися?
психолог онлайн
Как давно вы в отношениях с данным мужчиной?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375216 для Алла Григорівна
Були. Не склались, бо не відчувалось розвитку. Не було в чоловіка чоловічих рис, він нічого не пропонував, просто хотів щоб жінка готувала, прибирала...тощо Не мав наміру одружуватись
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375217 для Валентина Михайловна
Ми не разом ще. Можна сказати у нас лише зустрічі
психолог онлайн
Что значит у нас только встречи?
Как давно вы познакомились?
Сколько встреч было?
Встречи просто платонического характера и вы общаетесь?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375221 для Валентина Михайловна
Знайомі з літа. Наразі так. Без інтиму
психолог онлайн
Знаєте, дуже сподобалися Ваші слова
"Не склались, бо не відчувалось розвитку..." Насправді, любі, самій найкращі відносини, зречені на затухання, якщо в них не має розвитку. Певне, і в плані серйозних намірів. Але це далеко не все.
Насправді, ми притягуємо в своє життя людей, які внутрішньою віддзеркалюють наш стан... Ви і в тих стосунках відчували себе на їх початок самотньою як і в цих?
психолог онлайн
А часто и много вы встречаетесь?
По какой причине отношения не переходят в романтические?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375225 для Алла Григорівна
Ні. Там такого не було на початку стосунків
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375229 для Валентина Михайловна
Ну як коли інколи 1 раз в тиждень інколи 1 раз у місяць. Романтичні стосунки це що Ви маєте на увазі?
психолог онлайн
Поцелуи, обнимашки, нежности. Все то, что отличает просто собеседников, друзей от пары
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375235 для Валентина Михайловна
Він мене обнімає цілує, але це все наразі...
психолог онлайн
цитата:
Він мене обнімає цілує, але це все наразі...
Не понятно немного. Он целует, обнимает, а вы?
В паре люди целуются, обнимаются, потому что это процесс общий и удовольствие от этого тоже.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375241 для Валентина Михайловна
Я ні... Щось не хочеться
психолог онлайн
А если вам не хочется, то зачем вам мужчина и отношения с ним?
Вам не хочется вообще или от данного мужчины?
Какой в целом у вас опыт отношений с мужчинами?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375248 для Валентина Михайловна
Бо він добре до мене ставиться. Та хочеться, але якось обіймів поцілунків не хочеться, хочеться це отримувати. Десь років 10
психолог онлайн
Я не про количество лет вообще, а в целом, что это были за отношения? Какие были самые длительные? Жили ли вместе или просто встречались? По какой причине расстались?
Просто хорошее отношение мужчины это не повод выходить замуж. Тем более, если физического контакта не хочется. Потому что как жить тогда? Где про любовь, удовольствие, радость от отношений?
психолог онлайн
А що було на початок стосунків?
Це почуття самотності з'явилося після тих стосунків? Чи почуття самотності з дитинства? Ви довго переживали завершення попередніх стосунків?