Стосунки з хлопцем
Хочу отримати пораду психологів.
Мені 30 років, з чоловіком я спілкуюся зі школи, живу з ним вже 2 роки.
2 місяці ми живемо окремо, в один день він попросив мене зʼїхати бо в нього «не ті почуття».
Але все одно він підтримує зі мною звʼязок.
Ми виходимо гуляти, він підходить мене обнімати, торкається мене, пропонує залишатися з ним на 2/3 дні пожити.
Перед цим ми довгий час сварилися і хоча я вже незліченну кількість разів вибачилась, він стверджує «що не знає, чи хоче він жити разом, бо ми почнемо сваритися знову», «що він мене із за цього не любить, але хоче спілкуватися, що він точно не знає чи хоче бути разом і чи захоче бути».
При цьому коли ми бачимося він часто каже слово «ми»: в «нашій» квартирі, біля «нашого» будинку ітд»
Він не привозить мої речі, не віддає ключі від іншої моєї квартири, на мої питання «чи можемо ми бути разом? - відповідає : «я не знаю»
І знову при зустрічі він мене обіймає чи підставляє щоку для поцілунку, запрошує зайти в гості та не відмовляє мені у спілкуванні.
В нього вже давно пропала цікавість до життя: він не хотів гуляти; взагалі не прибирає вдома; може не хотіти працювати (працює дистанційно); купив абонемент в зал - та не ходить туди; може замовити якусь посилку, а потім вона місяцями стоїть в коридорі; їсть тільки фастфуд, в холодильнику їжа, яку він сам приніс - стоїть тижнями.
Раніше він готував, постійно кудись ходив разом зі мною, приділяв час іншим людям.
Зараз він знайшов собі хоббі: бадмінтон і займається тільки цим, нічого більше не бачачи.
Ходить він туди кожен день і до ночі, не помічаючи бруд в квартирі та забуваючи про все на світі.
Коли він водить машину - починає гнати бо його бісять інші водії «які якось не так себе поводять».
Він почав сильно боятися смерті, постійно каже що із-за війни залишиться інвалідом, хоча він не воює та не воював.
Що відбувається з людиною? Можливо це починається якийсь розлад?
І чи можливо якось налагодити стосунки з цією людиною ?
Він для мене є дуже важливим і я не хочу втратити ці відносини, бо до того, як ми почали сваритися та в нього зʼявилась ця залежність від ігор, ми спілкувалися добре.
Але я не знаю як все виправити і чи можливо це взагалі.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго вечора!
цитата:
Але я не знаю як все виправити і чи можливо це взагалі.
Якщо і виправляти то не все і не вам(!) Передусім, йому самому. Його життя, його емоційний стан, його спосіб існування - питання виключно ЙОГО відповідальності.
цитата:
Він для мене є дуже важливим і я не хочу втратити ці відносини
Якщо те, що відбувається між вами, і можна назвати відносинами, то відносинами дивними. Ну самі погляньте
цитата:
в один день він попросив мене зʼїхати бо в нього «не ті почуття».
цитата:
він стверджує «що не знає, чи хоче він жити разом, бо ми почнемо сваритися знову», «що він мене із за цього не любить, але хоче спілкуватися, що він точно не знає чи хоче бути разом і чи захоче бути».
До того ж, ви самі собі притирічите
цитата:
І чи можливо якось налагодити стосунки з цією людиною ?
Наприкінці посту зазначаєте, що відносини важливі, а трохи раніше запитуєте, чи можливо якось налагодити стосунки?..
До речі, ЯКОСЬ ви їх підтримуєте. От тільки питання - навіщо?
цитата:
Скоріше за все, ваше припущення близьке до істини. Принаймні усі ці факти та аспекти
цитата:
свідчать про наявність суттєвої проблеми(!)
Тому вашому хлопцю потрібна терапія, тобто особисте звернення до психолога, адже страх смерті і втеча від нього в залежність
цитата:
самі по собі нікуди не зникнуть і ні до чого доброго не призведуть.
У вашій спроможності лише підтримувати його впродовж терапії. Та чи захоче він? Чи визнає, що рухається помилковим шляхом?
Відредаговано автором 26-12-2024 19:29:26
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375628 для Володимир Анатолійович
Питання в тому, що для мене ці відносини важливі, від мене не було ініціативи зʼїхати.
Всі речі залишились в тому будинку, в нас кіт, який живе з хлопцем.
І я не можу зрозуміти, чому людина каже «що не знає, чи захоче вона далі жити разом», «що в нього не ті почуття».
Але все одно він запрошує мене до дому, каже що я йому рідна, обіймає мене, каже «ми».
Я хочу спробувати налагодити стосунки бо він для мене рідний і я не хочу втратити ці стосунки.
Не знаю як мені діяти.
психолог онлайн
Доброго вечора Nanana!
Насправді, намагання зберегти стосунки - це абсолютно нормальне бажання. Адже, Ви прожили два роки разом, по факту, мали шлюбні стосунки. А такі відносини лише одним бажанням "розійтися" не розриваються.
Інша справа, що, як на мене, Ви абсолютно не знаєте як правильно себе поводити. Тому робите помилку за помилкою.
От Ви пишете "Ми виходимо гуляти, він підходить мене обнімати, торкається мене, пропонує залишатися з ним на 2/3 дні пожити..." Скажіть, а Вас не образило, що він по факту Вас викинув з квартири як річ, яка набридла?
І якщо я правильно зрозуміла, як нічого не сталося, дозволяєте себе обіймати, торкатися, залишаєтеся з ним на декілька днів...
Те, що він себе занехаяв, то його особиста справа. І слава Богу, що почав займатися бадмінтоном - рух знімає напругу, стрес і розвиває чоловіків. Пройде трохи часу і він може повністю відновитися. А от як Ви ставитеся до себе? Чи поважаєте себе? Адже, чоловік ставиться до жінки лише так, як жінка ставиться до себе.
От Ви пишете "Перед цим ми довгий час сварилися і хоча я вже незліченну кількість разів вибачилась..." А чому вибачатися незліченну кількість разів лише Ви? Ви що, його постійно ображали, били, знущалися? Він ніколи нічого не робив неправильного? Був ідеальним?
Далі " він стверджує «що не знає, чи хоче він жити разом, бо ми почнемо сваритися знову», «що він мене із за цього не любить, але хоче спілкуватися, що він точно не знає чи хоче бути разом і чи захоче бути». Через що Вас не любить? Через надмірну "липучість", "нав'язливість"? Якщо так, то до тих пір поки Ви кардинально не змінитеся, не станете самодостатньою ( не плутати з самостійністю), а отже щасливою незалежно від чоловіка, очікувати відновлення стосунків, як на мене, не варто. Вас не ображає бути постійно в приниженому стані і вимолювати його прихильність? От скажіть, якщо б Ваш хлопець почав за Вами бігати, заглядати Вам в очі, принижено просити, щоб Ви з ним жили разом і його не кидали, Ви б хотіли жити з таким чоловіком?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375636 для Алла Григорівна
Дякую за відповідь, Ви праві.
Мене ображає те, що він не може визначитися чи хоче він відносини. Ображає, що хлопець запрошує до нас до дому і в ці дні ми спілкуємося нормально взагалі не сваримося, а потім на мої питання: «чи можемо ми забути все погане, що між нами було, і продовжити на цій (позитивній) ноті наше подальше спілкування?» я отримую відповідь «я не знаю, мені погано, я про це подумаю коли мені стане добре, зараз я не можу відповісти, мені потрібен час…»
Вибачатися я почала, коли хлопець озвучив причину, через яку він охолов. Цією причиною він назвав «мої образи та сварки».
В мене є бажання виправити цю ситуацію.
Я не можу зрозуміти, чому людина спочатку каже «що охолола», а потім проявляє фізичний контак та спілкується «як раніше»
І не знаю як мені відповідати на це спілкування.
Людина для мене важлива, я думаю що і я йому не байдужа, адже він продовжує спілкування.
Просто не знаю як діяти.
психолог онлайн
Насправді, цей чоловік Вами безсовісно користується, задовольняючи лише свої фізичні потреби.
А що означає " запрошує до нас додому"? Це Ваша квартира? Тоді чому він Вас звідти вигнав?
Ви пишете "Вибачатися я почала, коли хлопець озвучив причину, через яку він охолов. Цією причиною він назвав «мої образи та сварки». А через що Ви ображалися і конфліктували? Невже через те, що він був ідеальний? Він Вам робив пропозицію одружитися і якщо ні, тоді для чого Ви згодилися з чоловіком просто так жити? Адже, жінка вже вважає себе дружиною. Тоді як чоловік живучи просто так ж жінкою, насолоджується нею та нею користується і дуже швидко вона йому набридає.
Якщо у Вас реально "... є бажання виправити цю ситуацію", я Вам раджу не переписуватися а почати працювати з психологом індивідуально. Тим паче, що це можна зараз зробити онлайн. Ніякі поради Вам сто процентів не допоможуть. Бо проблема у глибинних внутрішніх установках, які заклалися, судячи з усього, з дитинства. І які потрібно кардинально міняти, "переписувати" з психологом. Які стосунки між Вашими батьками? І як вони ставилися до Вас в дитинстві? Судячи з того, як Ви вимолюєте любов хлопця, то, швидше за все, особливого тепла та любові не бачили змалечку...
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375640 для Алла Григорівна
Квартира орендована.
Ми почали сваритися, тому що мені не вистачало уваги, він почав ходити на свої ігри кожен день, а мені хотілося іноді вийти кудись з ним разом, зʼїздити в магазин, я не знала як йому це пояснити і починала ображатися. + Мої постійні переживання із-за ковіду, потім війни і відчуття того, що проходить моя молодість у такі важкі часи.
Не знаєш чи не буде завтрашній день останнім і що буде далі.
Не можу згадати браку любові з боку батьків, ми спілкуємося, дружимо з мамою, тато допомагає мені зараз робити в моїй квартирі ремонт. Сестра теж для мене подруга.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375640 для Алла Григорівна
Для мене він та батьки з сестрою найрідніші люди тому я маю надію, що все можна виправити. Просто я не знаю як.
психолог онлайн
Ви пишете "Ми почали сваритися, тому що мені не вистачало уваги, він почав ходити на свої ігри кожен день, а мені хотілося іноді вийти кудись з ним разом, зʼїздити в магазин, я не знала як йому це пояснити і починала ображатися..."
Коли жінці не вистачає уваги? Тоді, коли вона живе в постійному очікуванні щастя від чоловіка. А коли живе в постійному очікуванні щастя? Тоді, коли дуже внутрішньо прив'язлива і внутрішньо ненаповнена, не розуміє сенсу життя, не має цікавих справ, не розуміє, чим можна себе зайняти ще, окрім того, щоб чекати розваг від чоловіка... Така проблема зараз не лише Ваша, на превеликий жаль. Люди сходяться в очікуванні вічного щастя одне від одного і виходить те, що вийшло у вас. Коли чоловік сам прагне бути з жінкою? Тоді, коли вона цікава, а отже, наповнена та щаслива сама по собі. Я вже Вам написала, що Вам потрібно навчитися бути самодостатньою і вийти зі стану психо-емоційного залежності, в якій Ви зараз, на мою думку перебуваєте. Насправді, той стан, який Вам не подобається в хлопцеві, це і Ваш стан внутрішньої.порожгечі. Просто проявляється він по різному.
Що робити? Я вже Вам написала, що переписування на сайті не принесе необхідних для вас змін. Бо потрібна робота з Вашою прив'язливістю, психо-емоційним виснаженням та вмінням бути самодостатньою, а отже, щасливою. Я Вам раджу, як мінімум, записатися на індивідуальну консультацію. Принаймні, щоб отримати знання про те, як правильно будувати стосунки. Бо їх у Вас, на превеликий жаль, немає.
психолог онлайн
цитата:
Проблема, як на мене, в тому, що ви схильні покладати НАДМІРНІ сподівання на чоловіка. Ніби він має вас зробити щасливою. Дати душевний спокій і рівновагу в часи буремних випробувань (ковід, війна), огорнути своює увагою і захистити від жорстокого світу, наповнити світлими сенсами і змістом.
Хай би як рішуче це не виглядало, але такі сподівання властиві зазвичай дівчині або жінці, якій бракує самодостатності(!) Що, власне, означає її внутрішнє благополуччя, особистісну наповненість та здатність жити радісно. І за бажання, ділитись скарбами своєї душі з чоловіком.
Отже, завдання виглядає доволі зрозуміло - йти до психолога і розбиратись, якими установками і переконаннями ви наповнені. Наскількі вони життєздатні і ефективні для побудови стосунків. Яким чином відродити почуття самоцінності, аби бути спроможною знаходитись у взаєминах НА РІВНИХ, тобто в партнерських стосунках.
Поки що, на жаль, ви зацікавлені в цьому чоловікові БІЛЬШЕ, аніж він у вас. Тобто проявляється помітний дисбаланс, який потрібно виправляти.
Крім того, з вашого боку відчувається бажання його рятувати, позаяк він страждає. І на цьому шляху варто усвідомлювати, звідки те бажання йде і що реально ви можете зробити, виходячи із власних спроможностей та здібностей.
Відредаговано автором 27-12-2024 10:55:59