Зрадила хлопцю якого дуже кохала і кохаю
Доброго дня, в мене складна проблема: я зрадила хлопцю. В нас були дуже напружені стосунки, ми не жили разом. Мені не вистачало уваги від нього .Він був перший в мене .Я не знаю що робити, я плачу кожного дня і не розумію досі як це сталося.ґґ
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Як Ви себе почуваєте зараз, які емоції Вас відвідують? Шо Ви намагались отримати від іншого хлопця, чого не вистачало в стосунках з нинішнім? Що Ви вкладаєте в поняття "напружені стосунки", які складнощі є саме у Вашій парі?
психолог онлайн
На данный момент все, что вы можете сделать это принять, что так случилось, проанализировать, почему так вышло и сделать выводы на будущее.
Как долго вы были в отношениях?
По какой причине были напряженные отношения?
Знает ли МЧ про измену?
Какие отношения на данный момент?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377290 для Валентина Михайловна
Він знає про зраду, пробачив. Були у стосунках до тієї ситуації 1,5 р. Напружені стосунки від того,що моя родина (не уся) була проти нього, і він думав що якщо не буде зі мною гуляти, кудись брати з собою, жити зі мною (тим паче), і щоб я не захотіла - відмовляти мені, то не буде ніяких проблем зі сторони моєї сім'ї. Вони відчепляться від нього. Можна сказати - він боявся їх і відмовляв постійно мені в чомусь. Наприклад від гуляв десь ,а я хотіла до нього, він відмовляв мені і так постійно,і десь рік ми взагалі не гуляли з ним. Та ще деякий член моєї родини "пригрозив" йому через "місцевого бандита" по типу чи хто він там, не знаю. І він пообіцяв що на мені ніколи не одружиться.Та і взагалі, я кожного дня плакала, він відключав телефон, якщо ставалася ситуація зв'язана з мною (навіть він став ворогом для своїх друзів) і ці друзі вони йому не давали спокою. І він був розлючений, істерив і говорив мені що в нас не має спільного майбутнього,що давай залишимося друзями, і він нічого не хоче .Але я його кохала і надзвонювала йому, говорила щоб не звертав уваги на це, я тягнула наші відносини.І потім в якийсь момент з'явився він...Жах..Він приділяв увагу , добивався мене, сказав що не відступить,та знав що в мене хлопець. А мені з одного боку було приємно що хтось дає увагу,я подумала що може дійсно кохає мене.А хлопцю не потрібна .і ми почали гуляти ,але тоді соромно було що я з ним гуляю. Навіть писала йому що нам не варто розмовляти ,тому що не хочу підірвати стосунки з хлопцем. І через кілька днів сама ж і написала йому , я хотіла щоб мені приділили увагу,тому що було сумно а крім нього мені ніхто не писав..І ось так закрутилося..А хлопцю я дзвонила та писала все ж таки ,бо кохала,но від того що втомилася від нього, я думала що буде найкраще бути з другим, а йому я не потрібна...І потім з тим з ким зв'язалася на свою голову я розійшлася .Сама кинула його.Тому що побачила що він в барі з якоюсь офіціанткою розмовляє і її підвозить.Виявилось що вони содзвонюються ,і думаю що він спав з нею брехло вонюче.І я кинула.І той же день пішла до свого хлопця і розповіла йому .Він у шоці був. Хоча до цього йому розповіли що бачили мене у магазині з тип типом. (То було випадково,ми зустрілися з нив в магазині) І знайомий хлопця нас побачив .Я думала раніше сказати хлопцю за того, коли в нас не дійшло до..але боялася що він не захоче розмовляти зі мною..Але я дуже кохаю хлопця і не розумію як могло так статися .Я завжди засуджувала таких людей і хлопець був в мене перший ,а тут я з другим..Я зламала свої принципи..Ненавиджу себе ..Хлопець не засуджував мене,навіть на деякий час він став дуже хорошим по відношенню до мене. І брав гуляти навіть мене, і писав і дзвонив,а до цього не дзвонив.А зараз знову не бере нікуди ,всіх боїться..Не хоче щоб я залишалася у нього навіть..
психолог онлайн
Если я правильно поняла, то отношений особо с МЧ у вас не было - он не проводил с вами время, говорил, что нет общего будущего, отключал телефон, не гулял с вами?
То есть по сути, вы были в приятельских отношениях?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377289 для Марія Радченко
Мені дуже погано, почуття провини не дає мені спокою.Були навіть суіцидальні думки. Мені здається, що я ні на що не заслуговую.Мені огидно знаходитися у квартирі. І коли ходжу по місцям де колись ходила до цієї ситуації і думала про хлопця - Я плачу. Ненавиджу себе . Не можу навіть заснути -думки не покидають що до мене торкався хтось інший..Фу..ненавиджу своє тіло..я так хотіла бути з одним єдиним..Навіщо я так зробила?Не можу досі зрозуміти
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377294 для Валентина Михайловна
Ну в нас були інтимні відношення.Він був першим в мене.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377294 для Валентина Михайловна
Він був моїм першим хлопцем і в нас були інтимні відносини . Я не мешкала з ним, а окремо. Але іноді приходила до нього .
Дополнение от автора
Як я буду дивитися в очі його друзям і родині?..
психолог онлайн
То есть будущего с вами не было, по мнению МЧ, он блокировал телефон, не гулял с вами, но иногда вы приходили на секс. Так?
Дополнение от автора
Коли знову до нього почалось обвинувачення зі сторони "ворогів" він ставав сам не свій. І мені все це висловлював.Що не хочу зі мною, що хоче сам що не має майбутнього у нас тому що член моєї родини проти нього та його "екс-друзі". Так, я інколи приходила до нього або він приїжджав до мене, іноді з ночівлею залишалася. Але я хотіла жити з ним.А він так боявся...
психолог онлайн
Доброго дня, Дівчинко!
Ви, дійсно, потрапили не в просту ситуацію, але... Склалося вже як склалося. Зрозуміло, що Ви себе, швидше за все, почуваєте розгубленою.
Адже, "не розумію досі як це сталося". Тому, як на мене, необхідність все ж зрозуміти причину такої своєї дії і може бути основною необхідністю на даний момент.
Ми звикли думати, що завжди контролюємо свою поведінку та свої дії. Тоді, як насправді, у 99,9% нами контролює імпульс, наше підсвідоме. А це саме несвідоме формується набагато раніше за саму дію.
От Ви пишете "В нас були дуже напружені стосунки, ми не жили разом. Мені не вистачало уваги від нього .Він був перший в мене..."
Якщо я правильно зрозуміла, в стосунках Ви не отримували того, чого так прагнули: уваги? Та і стан напруги навряд чи додавав Вам щастя. Але ж людина без щастя жити не може - це є закон природи. Тому не тільки Ви, а люба інша людина, несвідомо може почати шукати собі те, що все таки те саме щастя зможе їй принести. І тут може бути декілька варіантів.
Перший. Якщо ми себе не почуваємо щасливими саме з цим чоловіком, який сигнал може в такому випадку іти у підсвідомість? Приблизно такий: "Потрібно знайти саме такого чоловіка, який це саме щастя може дати".
Другий варіант. Знову ж таки, ми не можемо жити без щастя, а чоловік, від якого були налаштовані отримувати щастя, навпаки, додає лише негативних відчуттів. Як може діяти наша підсвідомість, намагаючись нас захистити? Робить все, щоб "прибрати" джерело негативу та напруги. І обирає от такий спосіб, як Ваша зрада, що умовно може стосунки розірвати. А отже, таким чином, намагається позбавити нас джерела негативу. Не має джерела негативу, не має і самого негативу, а отже, є знову щастя.
Можливі, і інші варіанти. Такі як отримати необхідну підтримку у іншого чоловіка... Або несвідомо змусити ревнувати? Або довести йому, що Вас можна любити та цінувати....Але це не суть важливо. Головне, зрозуміти, що щось, якийсь дуже важливий несвідомий імпульс керував Вами і ситуація із зрадою не випадкова. Тому займатися зараз самозвинуваченнями і заганяти себе в почуття провини - немає ніякого сенсу. Хіба що ще сильніше собі зашкодити. Краще зосередитися на спробі зрозуміти себе і себе підтримати.
У Вас є близькі люди, яким би Ви могли довіритися? Розказати ситуацію, поділитися своїми почуттями, отримати підтримку без усілякого засудження?
Дополнение от автора
Коли він дізнався про ситуацію -він сказав що "ось-ось я хотів щоб ми були разом,але ця твоя ситуація..." По типу все зруйнувала .І ніби всі його друзі були тіки "за нас"
Дополнение от автора
Я дуже сподівалася що ми все ж таки скоро будемо разом. Все це припиниться, всі забудуть це..
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377299 для Валентина Михайловна
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
И тогда получается достаточно интересная ситуация - МЧ боится с вами встречаться, не видит с вами будущего, но заниматься сексом с вами ему не страшно и все ок.
Отношений, как таковых, кроме сексуальных, нет. И тогда о какой измене речь? Вы договаривались, что секс будет только друг с другом?
Вы вините себя, вы любите, но ничего не понятно, как МЧ дальше представляет себе отношения?
По поводу родных и МЧ боится, вы переживаете, как будете в глаза смотреть его семье.
Вы взрослые люди, имеете полное право строить отношения как и с кем вы хотите. И это важно помнить. За угрозы хорошо бы напомнить про уголовную ответственность тем, кто угрожал и запугивал. А по поводу смотреть в глаза семье МЧ, то это ваше дело, как строить отношения, при чем тут семья? Зачем вообще с ними обсуждать ваши отношения?
В общем, очень хорошо вспомнить, что вы взрослые люди, перестать всех бояться и определиться с вашими отношениями. Они либо есть и тогда выбрать формат отношений, либо их нет, потому что страшно. Но страшно будущее, но не страшно секс выглядит очень странно
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377305 для Валентина Михайловна
Так розумієте, я йому говорила раніше до цієї ситуації про те, що він в мене перший і як ось так розірвати відносини? Він говорив що "усяке буває нічого страшного немає в цьому". І при тому що він віруючий , і навіщо було вступати в інтимні відношення до весілля. Так,я проявила ініціативу, ну а якщо в нього не було серйозних намірувань щодо мене ,навіщо зі мною тоді вступав в близькі відносини? Та ще в нас є різниця у віці та зараз він говорить про те що я маленька .Хоча спочатку він знав скіки мені років.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377305 для Валентина Михайловна
Я би не хотіла щоб він був з кимось іншим..І для мене стосунки - в них не повинно бути зрад. А я зрадила ,підірвала довіру . Всі його знайомі пророчили що я зраджу тому що молодша,а він говорив що ні, А я його підвела..
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377305 для Валентина Михайловна
Я би ніколи так з ним не вчинила. Я не знаю що на мене найшло.Я ж не така людина..Мені соромно. Я поставила себе на його місце і не хотіла би щоб зі мною так вчинили
Дополнение от автора
Я не обговорювала наші відносини з його родиною .Мені здається,що його родини вже розповіли або ще розкажуть його знайомі які і про мене розповіли
психолог онлайн
Сколько МЧ лет?
Заметно, что вы в отчаянии и переживаете. НО. Вы вините себя, выставляете себя не порядочной, но не замечаете, как МЧ себя ведет. А было бы хорошо видеть всю картину целиком.
"Я поставила себе на його місце і не хотіла би щоб зі мною так вчинили"
А замечаете, как МЧ с вами поступил и поступает дальше?
Відредаговано автором 03-02-2025 15:17:58
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377311 для Валентина Михайловна
Він у два рази старший за мене. Я розумію і бачу як він себе поводить, тому я тоді і втомилася від всього і почала з тим....Ненавиджу згадувати це..Але я ж зрадила йому .А так не можна..
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377311 для Валентина Михайловна
Я боюся що його екс-друзі (він з ними іноді говорить,але вони говорять йому одне,а за спиною інше) вони будуть тикати у мене пальцями і говорити усім "А ми же казали що вона зрадить"
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377305 для Валентина Михайловна
Мені колись на нього наговорили що бачили його з іншою,я йому сказала і він розлютився дуже сильно. А тепер я сама зробила таке..Але про нього то неправда,а про мене,нажаль, - правда
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
То есть мужчине 42 года и он боится вашей семьи и каких-то угроз?
А какое будущее вы с ним видите?
Что ценного в отношениях с ним?
цитата:
Ненавиджу згадувати це..Але я ж зрадила йому .А так не можна..
И получается, что поведение МЧ по отношению к вам неприятно вспоминать, и вы стараетесь как будто игнорировать и то, как он изначально к вам отнесся, и то, что по сути отношений не было - он просто занимался иногда с вами сексом. Зато в полной мере гнобите себя за, если честно, достаточно естественную вашу реакцию на поведение МЧ. Почему так?
Повторю вопрос, почему это измена? Вы иногда встречались на секс, больше отношений не было Ну по крайней мере, вы так описываете. За что винить себя?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377317 для Валентина Михайловна
Я ставила собі всі ці питання і йому :
"В чому твій страх, ти дорослий а не мала дитина і ти боїся? Я заради тебе пішла з дому,зняла квартиру щоб частіше бачитися,а ми не бачимося..." Він сказав що поки не готовий, що є ряд обставин які заважають бути разом . Але ж це можна виправити!Ці обставини щоб їх не було. Але все стоїть на одному місці. Но мені всеодно дуже соромно якби можна б було виправити все і повернутися назад..Не знаю що робити, що порадите мені?Я хочу бути з ним, що мені робити. Що йому сказати щоб він зрозумів все і почав сам змінюватися?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377317 для Валентина Михайловна
"неприятно вспоминать " це той випадок зі зрадою..
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377317 для Валентина Михайловна
А що таке відносини у вашому розумінні? Було таке коли він мені допомагав і дякую за це
психолог онлайн
"Не знаю що робити, що порадите мені?"
Я посоветую вам увидеть реальность и признать горькую правду. Мужчина не боится, не не готов, он просто маленький мальчик, наверняка маменькин сынок, который не хочет серьезных отношений, семьи и ему нужен просто легкий секс иногда. И вы бегаете за ним и даете это ему. И потом он "простил" то, чего толком и не было. А вы живете иллюзиями, к сожалению.
Вам ничего не мешает быть вместе, кроме нежелания самого мужчины. Он вам просто голову морочит.
Я бы очень советовала вам жить свою жизнь и строить отношения с тем, кто готов их строит. Это неприятно, больно, потому что были надежды, есть чувства. Но лучше сейчас переболеть и отпустить, чем еще лет 5 потратить впустую на того, кому не нужно то, что нужно и важно вам.
Я думала речь про ровесника идется, а тут взрослый мужик, которому 5й десяток пошел. Ему хорошо так жить. Пусть живет. Но вам так не ок, вы хотите другого - найдите того, кто разделит ваши ценности и желания.
Если сложно очень - поработайте с психологом. Но не тратьте свою жизнь впустую на того, с кем вам явно не по дороге
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377323 для Валентина Михайловна
Та ось мій "ровесник" як раз таки і зрадив мені (цей тип з яким я зрадила). Та я не знаю, мій хлопець був одружений і жив нормально з дружиною,багато років.І він мені колись сказав що якби не було ситуації з сім'єю- то він був зараз зі мною
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377323 для Валентина Михайловна
Та ні, він зовсім не "маминькин синок". Взагалі ні. А чому так...не знаю
психолог онлайн
Мужчина придумывает кучу причин, почему он не с вами. Но вас не должны интересовать причины. Вас должны интересовать поступки.
психолог онлайн
Доброго дня
Погоджуюся з колегою, що у вас з цим чоловіком не було стосунків, окрім інтимних. Тобто парою ви не були і в домовленостях між собою, ні в очах оточуючих. Але я розумію, що вам хочеться вірити у зворотнє.
Люди заради кохання здійснюють цілі подвиги, йдуть на ризик, а ваш вже давно не хлопець «боїться». Ви справді мрієте, щоб кохання вашого життя був таким боягузливим чоловіком?
Яким чином у вас може бути з ним раз і на все життя, якщо він був багато років одружений і має вже сімейний досвід?
Скільки часу пройшло після розлучення у нього?
Думаю, що ситуація набагато більш банальна, ніж ви думаєте. Швидше за все, він не розірвав стосунки з дружиною, незважаючи на розлучення і окреме проживання. Тому і не хоче, щоб вас разом десь бачили. Щоб не дізналася дружина, а не тому, що бандитів боїться. Це типова ситуація для чоловіків даного віку, адже в такий спосіб проявляється криза середини життя. Вони часто знаходять молоду коханку через страх старіння. Швидше за все, чоловік не хоче палити мости до сімʼї.
Повірте, якщо було б до вас кохання і бажання проводити час разом, то він знайшов би спосіб це зробити. Повіз би вас в інше місто, організував пікнік в лісі, та що завгодно. Це дорослий чоловік. У нього є досвід і ресурси для цього.
Так що нікого ви не зраджували. Ви молода дівчина і прагнете красивого кохання; чоловіка, який вами буде марити і буде готовий на все, щоб з вами побути. Повірте, секс з двома партнерами у віці 21 року - це зовсім не страшно і ніяк вас не характеризує, це просто досвід. Це ніяк не завадить вам в майбутньому побудувати щасливі стосунки щ гідним партнером. А от ваша схильність «любити» більше, ніж вас люблять - навіть дуже може.
А в цілому, вам потрібно на психотерапію. Думаю ви не з проста вибрали такого холодного і не зацікавленого у вас партнера, старшого у 2 рази. На те мають бути причини.
Відредаговано автором 03-02-2025 20:00:33
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377335 для Соломія Лехіцька
В нього дружина померла . Я не думаю, щоб якщо він вів себе так з колишньою,то вона Б була з ним ..Вона би його послала на всі чотири, і я йому говорила про це. Я спитала його:
- А як ти бачиш наше майбутнє?
-Поки що ніяк. Твої родичи та її подруги проти
Та ну яка різниця хто проти хто ні.Мені по барабану взагалі . Так мені скіки років я заради нього пішла з дому та пересварилися з усіма.
Я розумію все. Але ж кохаю. Ну була я з тим придурком -так мені огидно, фу..Я навіть насолоди не отримувала ніякої. А тільки з хлопцем. Та тому що я не кохала того, а повелася на увагу до мене.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377335 для Соломія Лехіцька
Мені огидно прокидатися вранці, тому що я розуміє що це не сон.В мене були принципи з одним на все життя...Я засуджувала таких людей і сама такою стала. На мене вплинула ще ситуація з сестрою яка пішла від чоловіка до іншого і я думала:"а як так можна?" І ось. В мене подруга була вона вела розвратнє життя. Я теж думала :"як так можна?так багато чоловіків змінює" Засуджувала у думках їх.І що тепер? Сама напоролася на це...Жах.Все проти мене повернулося . Ніби диявол
психолог онлайн
Сумно, що дружина померла. Ви вище написали, що розлучився. Тоді, мабуть, він поки що не впорався з втратою.
Але якою не б не була причина, цей чоловік чітко каже, що стосунків з вами не хоче. А от розважитися без зобовʼязань, видно, не проти.
Ви хочете думати, що є якісь перешкоди, які можна здолати і ви будете жити довго і щасливо разом. Але перешкода тут одна і здолати її неможливо - він не хоче. Щойно одне вирішиться, буде інше. То ваші родичі, то чиїсь друзі, то подруги померлоі дружини, то ще хтось. Так завжди буває, коли люди чогось не хочуть. І нема на то ради, бо не можна змусити когось щось захотіти. От ви хочете, то вам по барабану хто проти, а хто ні. А він не хоче, то йому не по барабану.
Думаю, вам варто пробачити себе, бо ви нікого не зраджували. Точніше, просто прийняти це, бо вам і нема за що себе пробачати. Не можна зрадити того, з ким ви не разом. А періодичний секс і переписка, яку ви постійно самі ініціюєте - це не разом.
Мабуть він до дружини не ставився так, то вона і не пішла за стільки років. А до вас ставиться так, то чому ви не підете? Вам ніяких змін ніхто навіть не обіцяє, не те, що не робить.
Краще не мати правила «з одним на все життя» і нікого не засуджувати. Життя складним буває і ви не можете знати яка в людей ситуація, і що у вас буде в майбутньому. Краще поставте собі за ціль побудувати хороші, справді близькі стосунки з достойною людиною, яка буде цінувати вас і любити взаємно. Така ціль цілком досяжна.
Чому не розглядаєте можливості піти в терапію, якщо вам так складно зараз?
Повірте, справа не в чоловікові і не в його ставленні до вас. А в тому, що ви здатні «залипнути» на людину без взаємності, готові погоджуватися на жахливе ставлення і знецінюєте себе.
психолог онлайн
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377339 для Соломія Лехіцька
Я би хотіла б дізнатися :" Що таке бути разом?" З вашої точки зору. Мені цікаво. Я інколи приходжу додому до нього і ми там балакаємо і все, вечеряємо і потім уходжу . Залишатися не дозволяє, тому що є мала дитина і він боїться що той розкаже бабусі своїй та ще комусь. Да яка різниця?я скіки разів була у нього і нічого не траплялося.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377340 для Соломія Лехіцька
Він говорив мені що ми зустрічаємося, і в моєму розумінні теж це. А ось коли я була з тим негідником, він наприкінці коли я його кинула сказав що ми навіть не були в відносинах :"Я тобі хоч слово сказав що в нас є відносини?"Він так сказав .Мудак, хай йому грець,ненавиджу .Зруйнував мої відносини з хлопцем. Хоча я сама винна що довірилася йому і повелася на нього а він негідник .Не розумію як я могла з ним?Що на мене найшло?Хоч вбийте-не розумію. Ніби марення якесь
психолог онлайн
Ви з усього тексту тільки це зауважили?
Я впевнена, що ви самі добре знаєте, що означає бути разом. Дайте собі чесну відповідь і будете знати.
Ви з тим іншим хлопцем теж займалися сексом, переписувалися і навіть по місту гуляли. Все те саме, що і з цим чоловіком. То ви в той час з ним були разом, чи з обома одразу? Почуттів теж не достатньо для того, щоб бути разом. З таким самим успіхом можна закохатися і в голлівудського актора. Запевняю, я без жодної ноти осуду це пишу. Ви молода вільна дівчина, маєте право спілкуватися з чоловіками і насолоджуватися молодістю так, як вам подобається.
У вас багато питань і багато з чим потрібно розібратися. Тому моя вам порада обрати психотерапевта і працювати.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377345 для Соломія Лехіцька
З двома одразу я не була в інтимних стосунках. Мене хвилює в даний момент те що я зрадила і мені огидно від себе. Я з жахом уявляю як була з тим.Мені соромно. Я не можу досі уявити як це сталося . Мені довіряв мій хлопець а я так з ним вчинила була з другим поки мій хлопець спав у ліжку...
психолог онлайн
Якої допомоги хочете тут на сайті?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Вам легче себя обвинять, чем заметить реального мужчину. Раз ,,виноваты,, вы, то вроде в вашей власти все исправить. А если увидеть то, что и отношений нет, кроме периодического секса, то будет намного больнее и страшнее. И потому этого видеть и признавать вы не хотите, не можете.