сложно контактировать с людьми
У меня такой момент/проблема не знаю как сказать.Вот мне очень сложно знакомиться с людьми.Найти друга для меня почти нереально.Дружил я за всю жизнь только с девочками.Было пару друзей парней,но не сложилось.Вот хочу именно друга,Кента.Те люди которые мне нравились,с кем хотел общаться либо в итоге меня игнорить либо просто не получалось общаться.В детстве со мной никто не хотел дружить ибо я "странный" был.Проявлялось это в том что я почти не разговаривал и почти не проявлял эмоции,мог посмеяться когда было не уместно,и наоборот, иногда не реагировал когда звали.уходил в себя и забывал возвращаться в мир, ещё в глаза не люблю смотреть,мне как будто в душу заглядывают.(я не аутист,я уверен).Если честно сейчас если расслабиться и вести себя естественно у меня будет такое же поведение.мне говорят что я поменялся и не странный теперь,но как по мне я просто стал смешнее.В общем друзья первые появились только в том году.Как мне стать социальнее и не быть странным,что со мной не так(
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Марта Калина
Вітаю.
Друзів краще шукати серед однодумців, яким цікаво те, що і вам. Тому можна розпочати з того, щоб визначити свої інтереси, записатися на курси чи гуртки, спортивні секції. І там придивлятися до людей, знайомитися, розмовляти. Не поспішайте зразу зав’язувати дружбу. Спочатку має сенс навчитися вільно спілкуватися та мати широке коло знайомих. Коли ми спілкуємося, то пізнаємо себе і людей. Тільки з часом знайомство може перерости в дружбу, чим більше часу проведено разом – тим ближче стосунки.
Навички спілкування можна отримати в кабінеті психолога, на курсах акторського або ораторського мистецтва.
Почитайте книжки для підлітків на тему дружби. Наприклад, «Давай дружити!», автор: Хіларі Перейра.
Відредаговано автором 04-02-2025 10:26:23
психолог онлайн
Добрий день! Спілкування відіграє вирішальну роль у створенні, підтримці та зміні відносин і нашого власного «я».. Це соціальна діяльність.
Спілкування - навичка, яку буває складно освоїти. Але, навчившись ефективним комунікативним навичкам, ви зможете поглибити свої зв’язки з іншими людьми. А якщо бажання спілкуватися є, то розібратися з проблемою цілком реально.
Проблеми зі спілкуванням можуть бути наслідком різних причин (складнощі з висловленням власних думок, невмінням чути співрозмовника. сором’язливість тощо).
Що робити, якщо важко спілкуватися з людьми? Спробуйте змінити свою поведінку в процесі комунікації:
• навчіться слухати співрозмовника;
• навчіться підтримувати та бути поруч у різних ситуаціях;
• не давайте зайвих порад тоді, коли про них не просять;
• контролюйте мову тіла та міміку.
.
А також, тренуйтеся вдома - розпочніть спілкування без ситуації «віч-на-віч» (у соціальних мережах). Після того, як навчитесь налагоджувати дистанційний діалог - перейти з віртуального світу в реальний набагато простіше.
Навчитися спілкуватися може кожна людина, тому не варто ставити хрест на спілкуванні. Якщо розібратися з проблемою самостійно не виходить – зверніться за допомогою до психолога. Робота з фахівцем допоможе вам знайти причини складнощів і подолати їх.