Поведінка хлопця у відносинах - норма чи ні
Вітаю. Мене звати Діана. Пів року тому почала зустрічатися з хлопцем. На перший погляд у нас нормальні, здорові стосунки. Він дуже турботливий, дуже часто каже як сильно мене кохає, говорить приємні речі і здавалося б гріх жалітись.
Але є моменти які мене дуже напружують. Хочу дізнатися це є норма і я просто не розбираюся в нормальних стосунках чи все-таки ні.
1. Він постійно запевняє, що я йому дуже подобаюсь такою яка я є, але є але. По-перше він дуже часто став казати мені про те, що час йти до залу (до слова, я худорлява звичайна дівчина, раніше займалась спортом, не маю ніяких проблем з вагою), він каже про це майже кожен день, одного разу я навіть заплакала при ньому бо я тисячу разів казала що навесні я піду до зали але зараз я не можу через проблеми зі здоров’ям, але він продовжує кожен раз натякати на зал, щоб «я набрала вагу і стала більш накачаною». Коли ми дивимося телевізор, він не може промовчати коли бачить накачаних дівчат і обовʼязково щось скаже з цього приводу мовляв я теж хочу щоб ти так виглядала.
2.Його дуже турбує питання мого гардеробу, він постійно каже що йому не подобається як я вдягаюсь. Він ніколи не пропустить погляд з гарно вдягненої дівчини мовляв «я теж хочу щоб ти так вдягалась».
3. Я дуже часто помічаю його погляди на інших дівчат, в нього купа каналів та підписок на різних дівчат що викладають фото доволі інтимного характеру, він не може відірвати погляд від гарних дівчат з екрану телевізора, постійно каже як хоче піти в стриптиз-клуб і уваги дівчат і щось на кшталт цього. Згадує свою бурхливу молодість, згадує якихось дівчат з минулого життя, постійно жартує що хоче свій бордель і купу повій, я розумію, що це жарти але мене це задіває і у відповідь я чую лише «ну люблю ж я тебе».
До слова, коли ми тільки почали спілкуватися мені теж не подобались якісь речі в ньому але я коли я його покохала я про це вже забула і мені це абсолютно не важливо і я навіть вже не звертаю на це увагу якщо людина так відчуває себе комфортно.
Можливо я просто приймаю все близько до серця і насправді це норма в стосунках
тому хочу почути вашу думку.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Василівна Гуральчук
Діана, поведінку Вашого хлопця не можна назвати нормою.
Відвідувати тренажерний зал - це Ваш вибір і потрібно слідувати за своїми почуттями.
Хлопець, можливо, з проблемами в галузі тиранії. Подумайте - чи точно Ви погоджуєтесь виконувати роль речі в маніпуляціях хлопця?
І з одягом не все так просто.
Те, як Ви одягаєтеся, відображає кілька важливих речей. Перше - це Ваш смак, те, як Ви хочете подавати себе. Це Ваша внутрішня культура, мораль, бачення естетики, Ваше самовідчуття, і нарешті, Ваше матеріальне становище.
Здавалося б, одяг та одяг. Ні, це не так. Якщо хлопцю не подобається, як Ви одягаєтеся, то йому не подобається якийсь із цих аспектів Вашого внутрішнього змісту, Хлопцю не подобається, як Ви одягаєтеся. А Ви взагалі йому подобаєтесь?
Чому згадує колишніх дівчат? Відповісти однозначно важко.
Емоція, яка змушує нас думати про минулі стосунки – це сум. Коли немає позитивних емоцій, стосунки не клеяться, то людина починає засмучуватися про втрачені можливості.
Спогади про минуле можуть викликати приємні спогади, особливо якщо стосунки були добрими та незабутніми, а зараз якось не так.
Чоловік може згадувати та порівнювати Вас з колишньою жінкою, щоб зрозуміти, чи не помилився він, пішовши від неї.
А враховуючи, що хлопець постійно дивиться на інших дівчат, дати позитивний прогноз вашим стосункам складно.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Діана.
Ви описуєте непрості стосунки, в яких Ви переживаєте різні емоції, в яких Вам боляче, і буває важко впоратися. Зрештою Ви сумніваєтеся в своєму сприйнятті.
Норма для кожної людини своя.
Опишіть, будь ласка, які стосунки є нормою для Вас, які стосунки Вам би хотілося мати.
І що неприпустимо в стосунках саме для Вас?
В деякі моменти поведінка Вашого партнера зачіпає Вас до сліз, а особливо боляче те, що попри Ваші реакції і пояснення ця поведінка повторюється.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Василівна Гуральчук
Увы, нет ничего нормального в описанном вами поведении МЧ.
И слова расходятся с делом - на словах "люблю и принимаю" на деле больше про "я люблю на тебя давить, хочу изменить и сделать такой, как хочется мне".
Увы, тут нет ничего про любовь, зато много про эмоциональное насилие.
И тут важно задуматься про то, что раз вы задаете вопрос, норма ли это, значит где-то в своей жизни сталкивались с таким отношением и для вас это про любовь.
Какие у вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго ранку Діано!
Насправді, нічого нормального в тому, які вимоги цей хлопець висуває по відношенню до Вас, немає. Чому?
Тому, що почуття - це про повне прийняття людини не з позиції "рожевих окулярів", а з позиції можливості прийняття недоліків.
Окрім того, якщо через пів року знайомства у хлопця до Вас така купа вимог, уявіть, які вимоги він може почати Вам висувати далі?
Про що може говорити таке ставлення?
Лише про те, що він намагається з Вас, прекрасної, чарівної, неповторної особистості, "зліпити" якийсь свій певний "штучний ідеал", який сформувався у нього раніше. Але ж ідеальних людей не існує, в принципі. Власне, тому і дається людині таке прекрасне почуття як любов. Що допомагає бачити в людині найкращі її риси та якості, і ужив
приймати її з помилками та недоліками.
До того ж, у хлопця явно є не дуже здорова тяга до різного боку сексуальних "насолод" - "Згадує свою бурхливу молодість, згадує якихось дівчат з минулого життя, постійно жартує що хоче свій бордель і купу повій...".. Чи не тому Вас так болісно чіпляють його "жарти", що це зовсім не жарти насправді? "розумію, що це жарти але мене це задіває і у відповідь я чую лише «ну люблю ж я тебе». А хіба людина, яка кохає, буде на стільки нетактивною навіть в своїх, типу, жартах?
Але окрім цього всього, як на мене, є ще дуже
важливе питання, яке одразу привернуло мою увагу.
Ви пишете: "...коли ми тільки почали спілкуватися мені теж не подобались якісь речі в ньому але я коли я його покохала я про це вже забула і мені це абсолютно не важливо і я навіть вже не звертаю на це увагу якщо людина так відчуває себе комфортно". Але чи дійсно те, що Ви "заплющили очі" на його певні проблеми, правильно? Ніби то все підходить під поняття "люблю".." Але ж для чого пристосовуватися до явно не дуже гарного? Чи не є це ознаками певної тенденції до залежності в стосунках?
Якщо є справжнє почуття, любов, воно однозначно, "не заплющує очі". Тоді як прив'язливість, "залипання", здатність надміру швидко закохуватися,
вдягає на очі "рожеві окуляри" і змушує людину жити ілюзіями. Які, як правило, закінчуються великими розчаруваннями та стражданнями.
У мене до Вас одне питання: а от ті всі речі, які Вам не подобалися і про які Ви ніби то вже "забули", кудись вже зникли? Чи не займаєтеся Ви самообманом? А якщо все ж небажання щось пам'ятати неприємне - це все ж самообману, тоді для чого вам так потрібно "заплющувати на все погане очі"? Чи не така є закоханість лише страхом самотності, страхом залишитися одною?
Відредаговано автором 24-02-2025 10:19:26
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Діано!
цитата:
У вас є прекрасна риса - сприймати людину в цілому, такою, як вона є. Проте ця риса і цей принцип взагалі мають ДУЖЕ важливі уточнення. Простіше сказати, урахування контексту відносин.
Перший - ВЗАЄМНІСТЬ. Тобто ваше сприйняття і ставлення до партнера має бути симетричне, що означає, що і він вас сприймає так само. А хіба між вами ТАК? З огляду на
цитата:
він продовжує кожен раз натякати на зал, щоб «я набрала вагу і стала більш накачаною». Коли ми дивимося телевізор, він не може промовчати коли бачить накачаних дівчат і обовʼязково щось скаже з цього приводу мовляв я теж хочу щоб ти так виглядала.
цитата:
він постійно каже що йому не подобається як я вдягаюсь.
цитата:
в нього купа каналів та підписок на різних дівчат що викладають фото доволі інтимного характеру, він не може відірвати погляд від гарних дівчат з екрану телевізора, постійно каже як хоче піти в стриптиз-клуб і уваги дівчат і щось на кшталт цього. Згадує свою бурхливу молодість, згадує якихось дівчат з минулого життя, постійно жартує що хоче свій бордель і купу повій
цього не скажеш навіть за умови вселенського бажання(!)
Другий - користуючись вашим принципом, не беруться до уваги прояви неповаги і знецінення вас хлопцем(!)
Тобто ваш підхід не спрацьовує. Ба більше він не просто шкодить вам, він руйнує вас і змушує страждати.
А тепер спитайте себе, чи не зависоку плату вносите за "щастя" постійно вислоховувати на свою адресу слова порівняння з іншими, дорікання щодо зовнішності, смаки, одяг і т.д.?
Чи не здається вам, що хлопець банально вами користується, набиваючи собі ціну тим, що мріє про гарем і згадує своє "яскраве минуле"?
Відредаговано автором 24-02-2025 10:43:29
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня, Діано.
Стосовно Вашого питання, а якщо це дійсно норма і так може бути, Вам це полегшить сприймання слів партнера??
Чи стане Вам комфортно і зникне неприємне відчуття? Ви маєте відповісти для себе, але осмілюсь припустити, що навряд. Тому хочу підреслити трохи іншу призму - чи окей це для Вас??
Нормально, що у людини є свої стандарти і побажання до партнера у стосунках, але це не означає, що необхідно здійснювати через це тиск на партнера, і тим паче не означає, що Ви повинні здійснювати на себе тиск, щоб їм відповідати.
З Ваших слів, видалось, ніби зауваження чи просто "жарти" парнера негативно на Вас впливають, змушують сумніватись у своїй зовнішності чи цінності для нього - і складно витримувати. Більше того, це може негативно впливати на самі стосунки.
Тому, якщо говорити про самостійну роботу з цим визначте для початку це нормально це для Вас? Щоб Ваш партнер постійно чи часто відпускав такі коментарі щодо Вас. Друге, чи дійсно Ви згодні з ними, що хочете міняти щось, чи ця згода викликана тиском партнера?
Тому що навітть якби це було нормою, що так не виглядає, це приносить Вам дискомфорт та згіршує Вас в своїх очах, а це деструктивно.
Ви також згадали, що казали хлопцю про свою реакцію на його слова. З теми спортивного залу, те що Ви описали виглядає більше як виправдання та обіцянки на майбутннє, але чи кажете Ви про те, як це зачіпає Вас?? ЧИ запитували, чому Він часто дозволяє собі такі висловлювання?
Звісно, складно говорити про свої почуття, коли хтось прикриває образу чи критику "жартом", але це все одно може обратизити Вас і можете про це говорити.
Складно, ба більше, неможливо практично змінити слова партнера чи здійснити на нього якийсь вплив, але Ви можете виразити все те, як почуваєтесь, не забуваючи про цінінсть цих стосунків для Вас, і вже відповідно до реакції зробити висновок = здатна ця людина почути і побачити Ваші потреби, чи ні.
Адже, йому можуть подобатись накачані тіла, але це не одне і те ж, щоб спонукати свою партнерку до цього. Можна кохати не ідеальний відповідник власних бажань, але чи це так для нього? І чи готові Ви, йти на всі ці кроки щоб тому відповідати?
Коли Ви проясните і вирішите все для себе, це не позбавить одразу від неприємних відчуттів, але може задати той простір і фокус, щоб вирішити чи можна з Вами так надалі.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго вечора
Якщо б у вас були здорові стосунки, ви б не хотіли плакати від щоденних нагадувань, що ваше тіло не таке, як хтось хоче і ви маєте для нього зробити своє тіло іншим. Це мало схоже на любов.
Якщо вас таке ставлення до себе не влаштовує, а скоріш всього - не влаштовує, бо ви плачите від образи і самотності в ті хвилини як чуєте що ви не така, то вам варто задуматись чи таких стосунків ви хочете. Ви доросла дівчина і ніхто не має права вам казати, що вам робити зі своїм тілом.