Проблеми з дівчатами мені самотньо
Доброго вечора!
Звертаюсь з проблемою як ви зрозуміли в мене проблеми з дівчатами. В мене було всьго одна дівчина їй було 15 мені 16 але в нас були поцілунки в губи не більше вона як говорила мені не готова до секса. З того часу в мене не було дівчини, я вже став дуже самотнім, в мене є робота, в мене в свої 20 років є автомобіль на який мені батьки не копійки не дали я заробив на нього сам я хотів авто я на нього заробив. Батьків я розумію в мене вони більш бідні хоча і зараз я з ними живу. Стосунки у нас більш менш нормальні батько іноді заходе в запої але я вже звик, я читав дуже багато сайтів форумів що до дівчат, і це не моє мабуть в душі та в серці мені подобаються дівчата жінки, але чомусь не складається в мене з-ними одна з причин як на мене в мене ніколи не було сексу, і я боюсь не задовільнити дівчину, а сподобаюсь я їй ? і за розмір свій переживаю все ж таки мені не 15 років а цілих 20. Кожен рік вже з 16 років я собі обіцяю кожен рік що в мене з'явиться дівчина і кожен рік провал і вже 4 роки підряд я тільки і обіцяю що ось в мене буде дівчина я як всі почну займатися сексом але це все провал на провалові. Я дуже в розпачі. Друзів також менше стало хто поїхав за кордон, хто знайшов дівчину, хто вже став батьком, а я все один. Гуляти я вже не виходжу ні ским та якось дуже вже й не хочеться що порекомендуєте мені робити ? Тільки я перестаю думати про це через 20 хвилин знову чому в мене немає дівчини чому в мене не було сексу і чому в мене з ними не в'яжеться ? Дякую за увагу.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня. Ви плануєте виконувати всі наші рекомендації і зробите все, що ми скажемо?
Дополнение от автора
Ви плануєте виконувати всі наші рекомендації і зробите все,
Так адже гадаю що ви дасте корисну пораду.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Алла Григорівна Веленко
Добрий вечір.
цитата:
Тільки я перестаю думати про це через 20 хвилин знову чому в мене немає дівчини чому в мене не було сексу і чому в мене з ними не в'яжеться ?
Це вже схоже на нав'язливі стани. Вам варто звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом задля дослідження вашого питання,і його вирішення.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Ваш страх про власну цінність, а не про дівчат. Ваше письмо створює враження сильної внутрішньої напруги, розчарування та зацикленості на певному образі «нормальності» — ніби є якийсь стандарт (мати дівчину, секс, рухатися за певним сценарієм), якого потрібно досягти, інакше буде провал. Відчувається самотність, внутрішній тиск і тривога. Ніби наявність дівчини або відносин якось визначають ваше місце в житті і вашу цінність. Це така поширена проблема, коли люди вимірюють свою важливість або самоповагу через зовнішні фактори, як-от стосунки, соціальний статус або досягнення в інших сферах. Такий підхід може призводити до відчуття, що якщо цього немає, то їхня цінність знижується.
Варто переключити фокус: замість думок "чому в мене немає дівчини", зайнятись тим щоб розширити контакти з людьми, займайтесь тим, що вас цікавить, приносить радість, займатись саморозвитком, записатись до психолога і попрацювати над своєю самооцінкою, тоді стосунки будуть складатися природніше.
психолог онлайн
цитата:
Так
Раджу і рекомендую звернутися до психолога в індивідуальну роботу.
Ви пишете одне і те ж кілька разів поспіль. Те, що Ви так зосередилися на цій темі, означає що для Вас в цьому щось важливе, що потребує вирішення.
Варто дати цьому увагу, щоб розібратися, які насправді переживання і потреби за цим стоять та що Ви можете з цим зробити.
Ви плануєте звернутися до психолога індивідуально?
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Вы уже не первый раз пишите, если не ошибаюсь.
Вы зациклились на теме секса и наличии девушки, сузив это до весьма однобокого взгляда. Девушку вы рассматриваете как вещь, которой нужно обладать, а иначе ты неудачник. Плюс как будто вы себя в том числе рассматриваете как некий размер, который не удовлетворит. А ведь вы человек, со своими каким-то взглядами, интересами, мировоззрением.
Вы не пишите ни слова про отношения, чувства, желание с кем-то поговорить и тп. Так и правда не сложатся ни с кем отношения. Никому не хочется быть вещью, как и ни у кого не вызывает интерес тот, у кого мысли только про размер и удовлетворение.
И с этим уже нужно работать индивидуально с психологом.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго ранку, Михайле!
цитата:
З розумінням ставлюсь до вашої ситуації. Вона вас пригнічує і затискає у бажанні сховатись, ще більше віддалившись від людей. І це, насправді, пастка, хибний крок у ще більший смуток і відчай.
На питання, ЧОМУ у вас не було дівчини простої відповіді не існує. Вважаю, що одночасно проявилось чимало причин. Серед них невпевненість в собі, викривлені погляди на стосунки з дівчатами і на інтимну близькість, страхи невдачі, наслідки успадкованих в родині поглядів і традицій відносин тощо, тощо, тощо.
цитата:
Гуляти я вже не виходжу ні ским та якось дуже вже й не хочеться
Тобто ви самі відмовляєтесь від спілкування від можливого знайомства. То як тоді зустрінете дівчину?
цитата:
що порекомендуєте мені робити ?
Звернутись до психолога, аби разом з ним розплутати, той складний вузол ниточок, що створили проблему.
Відредаговано автором 04-03-2025 10:17:25
психолог онлайн
Впевнена, що кожен психолог, який відповідає на Ваші запитання, як і я, справді старається Вам допомогти. Але з того, що ця тема практично слово в слово повторюється на сайті, не зважаючи на велику кількість різних порад психологів, складається враження, що Ви не приймаєте нашу допомогу. Ви ніби за непробивною стіною, і ми з цим нічого не можемо вдіяти. Розумієте?
Що ми робимо не так?
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня.
Я розумію Ваше бажання мати дівчину і секс, як це не дивно. Адже, певною мірою, для чоловіка жінка слугує певним мірилом його статусності, і його місця в соціумі.
В кожному представнику чоловічої статі, скільки б йому не було років, закладене на рівні інстинкту, бажання мати жінку, насамперед, в сексуальному плані. Адже, це інстинкт продовження роду насамперед. Той самий первісний інстинкт, який притаманний всім представникам флори та фауни на цій планеті. Кожна істота прагне встигнути народитися, вижити, і дати потомство. Це закладено на рівні рефлексу. Саме тому, здатність впіймати найкращу самку, і хоча б просто, самку, було для представників чоловічої статі з моменту створення цього світу завжди в пріоритеті. І оскільки, в дикій природі самок завжди було менше, аніж самців, самці змушені були битися за право нею володіти. І той, хто отримував перемогу, зрозуміло, посідав і більш високе місце на ієрархічних сходах соціуму.
А оскільки людині притаманні всі абсолютно тваринні інстинкти, їй притаманні і бажання задовольнити свої інстинкти.
Отже, якщо говорити вже про людину, наявність жінки в житті чоловіка, певною мірою, може свідчити про його, як мінімум, сексуальну зрілість.
Це, якщо людину сприймати суто як тварину....
Підкажіть, будь ласка, а як Ви сприймаєте себе?
Але є маленьке але...
Якщо, наприклад, чоловік хоче жінку суто сексуально, зовсім не факт, що цього буде достатньо жінці, щоб захотіти бути поруч з таким чоловіком.
Чому? Справа в тому, що якщо представнику сильної статі головне задовольнити інстинкт продовження роду, тобто, здійснити сам акт злягання, Жінці необхідно ще впевнитися, що саме цей чоловік може стати батьком її дітей. Тобто, взяти на себе відповідальність як за дівчину, так і за родину.
Саме тому, чим вродливіша та розумніша жінка, тим більшій кількості чоловіків вона може подобатися і тим більші вимоги вона виставляє чоловіку перш, ніж підпустити його до себе.
До чого це все я писала?
А для того, щоб Ви нарешті усвідомили одну надзвичайно важливу річ. Ваші скарги стосовно відсутності дівчини, і нестримне бажання мати секс з нею, можуть ту саму дівчину лише відштовхнути. Ви, найперше, повинні стати зрілим не лише в сексуальному плані, але і в психо-емоційному та соціальному. Тобто, реалізуватися не як тварина-самець, а як людина розумна, та відповідальна... Тобто, розвинутися до рівня зрілого чоловіка, який вже вміє контролювати свої сексуальні інстинкти і правильно виставляти життєві пріоритети. До речі, те що Вас турбує розмір дітородного органу, може свідчити лише про те,, що Ви у психо-емоційному сенсі знаходитеся на рівні розвитку підлітка. А як зрозуміло, дівчат підлітки не приваблюють з причин, які я назвала вище.
Тому якщо, дійсно, хочете подорослішати і стати зрілим чоловіком, почніть займатися спортом і реалізуйте себе в якійсь професії . До речі, я Вам вже про це писала, якщо не помиляюся, раніше.
А ще, ідіть у тривалу терапію. Бо самі Ви навряд чи зі своєю проблемою впораєтеся