Життя наче в тумані
Доброго вечора.
Хочу поділитись з вами своєю проблемою, я не розумію як далі мені бути.
Розпочну з себе, з дитинства була тяга до мотоциклів батько в мене добрий водій мотоциклів мені передалось це від нього, в 13 я вчився їздити, з дитинства збирав гроші та купив собі дорогий мотоцикл для когось 80 000 це може і не багато але для мене це велика дуже велика сума, отримав права 10 березня, я був самим найщясливішим на світі але буквально через 2-3 дня в мене погіршився стан настрій повністью пропав. Тепер планую щоб його далі робити картаю себе за що не можу нічого добитись в фінансовому плані хоча як тільки виповнилось 18 став працювати вже тиждень я без настрою не хочу нічого робити мотивації 0. Сьогодні може годину тому узнав що в мене померла сусідка вона не молода скільки років точно не скажу десь за 70, я дуже її не знав просто вітався з нею коли її бачив бачив її рідко але все ж таки, якщо так подумати хочу вам донести але не можу типу навіщо нервувати ? Добиватись чогось в грошовому плані навіщо якщо це все рано чи пізно заберуть і всі це прекрасно розуміють. Говорю за себе в мене є рідний дід але з ним прикрі відносини є на те свій наслідок, але він став багатим в 48 років, в мене ще є дядя він також став успішним але не так сильно як дід і теж добився успіху в 50 років, дядько і дід дуже працюють але в них є ці гроші.
Я також працюю але поки на щось велике не заробив. Думки а навіщо навіщо мені гроші в 50 як на мене після 40 життя стає ну як вам сказати як би не було прикро с кожним роком ми старієм старіє серце та ми, також вже в 50 мені незахочеться цих грошей вони потрібні з 20 до 35 щоб почувати себе молодим та здоровим. Просто я розумію.
що життя проходить!
Я виповнив свою мрію. Мрію але став я радісним на 5 хвилин а вдитинстві коли батьки купляли морожене чи цукерки ото тоді було щястя а зараз я перестав відчувати життя ?
Говорив на цю тему з батьком він говорить що до 30 життя було вічним а йому вже 48 після 30 він не віре що вже пройшло 18 років, а мені 19 але для мене зараз час литить а я нічого не роблю та не можу радіти життю я дуже засмучений.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго вечора.
Чи є у Вас справа, робота чи хоббі, яким Ви займаєтеся із задоволенням, відчуваєте захват від самого процесу, глибоку залученість?
Чи можете пригадати, з якого моменту або періоду Ви почали помічати неможливість радіти життю?
цитата:
Сьогодні може годину тому узнав що в мене померла сусідка вона не молода скільки років точно не скажу десь за 70, я дуже її не знав просто вітався з нею коли її бачив бачив її рідко але все ж таки
Співчуваю. Навіть при тому що це була не дуже близька Вам, але знайома людина, це теж може суттєво вплинути на Ваш стан і Ви певною мірою переживаєте втрату.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 379675 для Ірина Василівна
Ви займаєтеся із задоволенням, відчуваєте захват від самого процесу, глибоку залученість? Не то зоб прям хобі але люблю споавляти батькове авто десь шось підкрутити.
Чи можете пригадати, з якого моменту або періоду Ви почали помічати неможливість радіти життю? Мабуть с 13 років коли в моїх однокласників почали з'являтись друзф а я сидів домо та і в цілому років в 13.
Співчуваю. Навіть при тому що це була не дуже близька Вам, але знайома людина,
Та ні я про те що що життя то проходе
психолог онлайн
Розкажіть, будь ласка, трохи детальніше, що відбувалося у Вашому житті, коли Вам було 13 років, або незадовго до того.
Ця інформація важлива, щоб зрозуміти у зв'язку з чим розвинувся Ваш стан що супроводжується неможливістю радіти життю. Можливо трапилася якась одна вагома подія? Або певні повторювані ситуації? Чи просто певні обставини — розкажіть, що можете пригадати про той період, що Вам спадає на думку.
Ваша реакція на моє співчуття щодо звістки про смерть сусідки показує деяку важливу річ — можливо Ви схильні відмежуватися від почуттів взагалі?
Я розумію про що Ви говорите, що життя швидкоплинне.
Але тут є інший важливий момент. Можливо Ваша психіка функціонує в режимі нечутливості — і тоді зрозуміло, чому і горе Вас не приймає, але й радощів Ви сповна не відчуваєте, навіть коли відбувається щось значиме і цінне для Вас. І це теж можна дослідити — через що таке болюче чи важке Ваша психіка обирає ізолюватись від чутливості... Наскільки Вам це відгукується? Що спадає на думку?
Можливо саме чутливість , яка зараз наче притуплена або ж вимкнена — це і є той компонент, якого Вам не вистачає для відчуття повноти і сенсовості життя...? В цьому можна розбиратися і поступово повертати собі чутливість.
Відредаговано автором 20-03-2025 00:12:58