Неправильна орієнтація
Останнім часом, дуже часті думки про інтим з партнером своєї статі.
У відео чаті, познайомився з чоловіком і він запрошував до себе.
Інтерес зашкалював, але я розумію, що так не має бути, чи не зміниться моє життя після такої спроби? Що якщо я собі цього не пробачу? Тим більше я релігійна людина.
Чи варто все-таки спробувати? Бо збудження я відчуваю велике.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Дякую, що поділилися такими особистими переживаннями — це сміливо і важливо.
Ваші почуття, думки та сумніви — абсолютно природні. Людська сексуальність може бути дуже багатогранною, і те, що у вас виникає інтерес або збудження до людини своєї статі — не означає, що з вами щось "не так". Це досвід, який мають багато людей у різні моменти життя.
Водночас ви згадали кілька дуже важливих речей: ви релігійна людина, для вас має значення моральна сторона вчинку, і у вас є побоювання, що це може змінити ваше життя або викликати почуття провини. Це справді серйозні питання, і важливо до них ставитися з повагою.
Можливо, зараз найкраще не поспішати з рішенням, а дати собі трохи простору, щоб дослідити свої бажання, страхи, переконання — у безпечному і підтримуючому середовищі. Ви можете звернутися до психолога або психотерапевта, щоб розібратися глибше: що саме стоїть за цим потягом, які потреби прагнуть реалізації, які внутрішні конфлікти виникають.
Нам не завжди потрібно діяти відразу. Іноді варто побути зі своїми відчуттями, дати їм місце й увагу.
психолог онлайн
Доброго дня.
Видається, що Ваші думки і почуття були для Вас раптовими і коли щось настільки нове стає в житті, це викликає тривогу, нерозуміння чи занепокоєння. І це нормально. Як і самі Ваші думки, так може бути, коли в якийсь момент життя Ваша сексуальність видозмінюється чи розширюється, проявляючи такі плати, до яких Ви можете бути не готові. Чи правильно я розумію, що ніколи раніше нічого схожого Ви не відчували чи не думали?
Тільки Ваші релігійні погляди змушують відмовлятись від бажання та інтересу який виник, чи є ще щось??
Точно не варто діяти надто швидко, і важливо подивитись та побути із своїми почуттями. Буває і так, що пошуки та зміна сексуальної орієнтації не постійна, і викликана іншими внутрішніми потребами. Дайте собі час роздивитись це, можливо через просте спілкування із представниками Вашої статі, без переходу до конкретних дій.
Ви згадуєте теж високе збудження та інтерес, чи якось обходитесь з цим?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 380335 для Яна Дмитрівна
Насправді, я завжди відчував певне збудження від такого. Бо, як ви правильно сказали, щось нове.
І тут якесь таке знайомство, викликало дуже цікаве відчуття.
Ні, не тільки релігійні переконання, я боюсь, що це завдасть мені психологічного і морального болю. Навіть якщо це буде приємно, страх мати в собі цей вчинок, ну і плюс осуд.
Я надіюсь, ви мене зрозуміли😅
психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
Інтерес зашкалював, але я розумію, що так не має бути, чи не зміниться моє життя після такої спроби?
Як не змінитись? Обов'язково зміниться, бо змінитесь ви. А от якими будуть ті зміни, ніхто вам достеменно не скаже.
цитата:
Що якщо я собі цього не пробачу?
Можливо. Все залежить від того, наскільки ви здатні себе цінувати, поважати, пробачати... До цього як було? Чи схильні ви себе картати і звинувачувати за помилкові дії, необачні рішення, несвідомі вчинки?
цитата:
Чи варто все-таки спробувати?
Спробуйте неквапливо дати відповідь на таке питання - наскільки психологічно зріла людина, що ставить стороннім людям подібне питання?
Чи не прагне вона, бодай і не до кінця свідомо, перекласти відповідальність з себе на інших?
цитата:
Тим більше я релігійна людина.
Давайте прояснемо - релігійна чи віруюча, адже ці поняття не тотожні, в усякому разі, на мою думку?
цитата:
Я був би дурнем, якби все ж таки не спитав, а що ви думаєте про дівчат? Чи були у вас стосунки з ними? Вони вас колись приваблювали?
психолог онлайн
цитата:
- зрозуміло, і дійсно це не просто так себе проявляти. І різні остахи ці, точно не спрощують Ваші переживання.
Але важливо підмітити і іншу сторону, а намагаючись ігнорувати чи подавляти свої бажання та потяги - наскільки це добре для Вас взагалі? Чи цінніше думка інший від Вашого комфорту? Але знову ж, не факт, що ці зміни потягів вони фундаментальні і назавжди для Вас. Можливо це тимчасовий інтерес в наслідок розвитку Вашої сексуальності. Треба досліджувати)
Як варіант зняття напруги - чи є способи трохи задовільнити Ваш інтерес не переходячи ту межу, що викликає у Вас тривогу, осуд і інші складні почуття? І інший момент, стосовно того що подобається та приносить задоволення - зверніть увагу на те, що ще Вам цікаво в житті взагальному, і спробуйте більше його додати в життя. Це може трішки, тимчасово, знизити сексуальну напругу поки Ви приймаєте рішення стосовно цього .
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора!
Нема правильної і не правильної орієнтації в психології. Сексуальний потяг до будь-якої дорослої людини, своєї статі чи протилежної, вважається нормою. Як і взаємно узгоджений стативий контакт між дорослими будь-якої статі.
Тут мені бачиться більше те, що Ви сприймаєте ситуацію під власним кутом. Ви є релігійною людиною, тому відчути сексуальний потяг до своєї статі для Вас не є чимось прийнятним. Відчуваючи цей потяг (в силу своєї орієнтації, вочевидь, бо не всі люди на 100% гетеросексуальні, хоча і не всі на мою думку є бісексуалами), Ви сприймаєте це як щось заборонене, що і хотілось би спробувати, і соромно чи страшно водночас. Але психологи на сайті не можуть азяти за Вас відповідальність вибору статевого партнера, тому дивіться по своєму самопочуттю і своїм цінностям. В першу чергу, слід подбати про свою безпеку (як фізичну безпеку, так і кібербезпеку при нових знайомствах). А якщо у Вас виник моральний конфлікт, то його краще за все опрацювати з психологом, щоб фвхівець не нав'язуючи Вам свою точку зору, допоміг дослідити свої суперечливі переживання.
Відредаговано автором 27-03-2025 21:20:23
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 380344 для Володимир Анатолійович
Вітаю.
Так, ви правильно підмітили, не релігійний. А віруючий.
З дівчатами звичайно були відносини і приваблюють вони мене теж.
Тому і стається конфлікт в моїй голові, чи зможу я потім побудувати здорову людину?
Хоча напевне, якщо я задаюсь тим питанням, то напевне знаю, що це буде важко. Бо я тривожник страшний, в більшість не приємних чи нових ситуацій проживаю з пʼяток до голови.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора. З того, що Ви пишете, зрозуміло, що Ви відчуваєте потяг до жінок і чоловіків, але при цьому переживаєте внутрішній конфлікт — є інтерес до представників своєї статі, але є також сумніви, чи правильно це для Вас і чи справитеся з наслідками. Поки Ви не приймаєте свою бісексуальність, це навпаки підсилює інтерес до того, що Ви собі забороняєте. Тому, можливо, буде корисним визнати, що так, у Вас є певні бажання. Але це не означає що Ви мусите робити щось, що Вам не підходить з тих чи інших причин або до чого Ви не готові — проте коли Ви собі зізнаєтеся в цьому і безоціночно приймете, то будете більш спокійно відноситися до справи та діяти зважено, опираючись на себе, свої бажання, потреби, цінності.
цитата:
НЕПРАВИЛЬНА ОРІЄНТАЦІЯ
Мабуть, ключове питання буде про те, а для кого саме це Не правильна орієнтація? По чиїх мірках правильна чи неправильна? Хто вирішує яка орієнтація правильна для Вас?
І окреме, не менш важливе питання — про близькість взагалі. Як справи з цим? Іноді непереборна тяга до інтимної близькості ховає за собою незадоволені інші потреби — наприклад, в емоційній та інтелектуальній близькості з іншими, а не тільки в фізичному задоволенні. Наскільки це про Вас?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Якщо наприкінці вашого речення поставити не крапку, а кому і додати АЛЕ з трьома крапками, то як би продовжили думку?
цитата:
Напевно, мали на увазі "здорову родину". Якщо так, то ви все ж таки орієнтуєтесь на традиційні цінності - покохати дівчину і створити з нею гармонійну сім'ю, де згодом з'являться на світ діточки. Я правильно вас зрозумів?
цитата:
Ось це, на мій погляд, ключове у проблемі, яку ви озвучили - тривожність(!) Часто й густо вона заважає будувати відносини в РЕАЛЬНОМУ житті, виштовхуючи особу в простір власної уяви і фантазії, що служить замінником задоволення справжніх бажань.
У зв'язку з цим я б вам наполегливо радив звернутись до психолога з запитом про тривожність. До слова, під ручкою з тривогою завжди йде НЕВПЕВНЕНІСТЬ в собі. Гадаю, ви в курсі.
А поки що пропоную переглянути відео на цю тему
Тревога как прерванное возбуждение.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653
Уверенность в себе. Как ее повысить.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461