Як відпустити образу
Добрий день! Я в стосунках десятий рік, познайомились на першому курсі. Два роки тому зробив мені пропозицію, зараз готуємось до весілля. Стосунки наче нормальні, трохи складно чоловіку дається говорити про свої переживання, почуття і тд, тому іноді після алкоголю може вивалити мені що в нього на душі, а я і не підозрювала, але більше якихось проблем немає. Є ситуація яка мене турбує весь час, але останнім часом все гірше. Коли ми тільки почали зустрічатись (йому було 17, мені 18), я поїхала на літні канікули додому, а він живе в великому місті. Ну поки мене не було ясно що як завжди він зі всіма друзями гуляли, веселились і тд. І він був п*яний і поцілував якусь дівчину. Дізналась я про це лише через рік, і оскільки весь той рік стосунки були чудові, я вирішила пробачити це і йти далі. Але я не знаю чому, можливо через переживання перед важливою подією, останнім часом я лише про це думаю, мене наче з*їдає образа, він тисячу разів вибачився, пояснив що це вийшло не спеціально і так далі, але я настільки багато про це думаю, і я вже не знаю як собі допомогти, я хочу просто забути про це , не думати, але в мене чомусь не виходить? Я відчуваю себе дуже нещасною в ці моменти, і мені хочеться просто кинути все. Як позбутися цього? Я починаю думати про найшірше, про те що а раптом таке було не один раз, а раптом було і щось гірше, і так далі. Допоможіть, будь ласка, розібратися в собі.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
У Вас тривожний стан перед весіллям, тому виникають такі думки.
Це "синдром нареченої".
Тривога - це страх, який ми не усвідомлюємо. А страх перед початком чогось нового у нашому житті абсолютно нормальний.
Розберіться: Ваш страх реальний чи вигаданий? Ну, звісно, ​​вигаданий. Ви накручуєте себе, створюєте негативні сценарії у голові.
Якщо Ви можете створювати негативні картинки, значить здатні згенерувати і позитивні! Тобто, радісний настрій, впевненість у тому, що життя з коханою людиною буде чудовим.
Можна звернутися до психолога за допомогою - це не прояв слабкості, а усвідомлений крок зрілої людини.
Відредаговано автором 11-04-2025 23:03:59
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Обратила внимание на вашу формулировку "стосунки наче нормальні".
Плюс вы пишите про алкоголь и тут вопрос, а насколько часто МЧ выпивает?
Ну и то, что как-то очень долго МЧ зреет на предложение и на свадьбу. Спустя 8 лет сделал предложение, а свадьба еще спустя 2 года.
Плюс вы начали вспоминать обиду почти 10 летней давности и накручивать себя.
И тут вопрос в целом, а какие у вас отношения?
Счастливы ли вместе с этим мужчиной или это не те отношения, которые бы вам хотелось?
Страхи перед свадьбой бывают, но чаще все же они тогда, когда нет уверенности в том, что это правильный выбор и в нем хорошо
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня.
Ваші переживання мають значення.
Для чогось Ваша психіка спрямовує Вашу увагу на хвилюючі події минулого, можливо в тут і зараз не вистачає тої радості і стабільності, на які можна впевнено спиратися?
Щоб розібратися, дайте простір своїм почуттям і дбайливо віднесіться до себе в моменти хвилювань.
Що найбільше турбує в тих спогадах?
Що лякає, що тривожить?
Чи перегукуються ці почуття з якимись іншими переживаннями з Вашого життя і стосунків?
Якщо не брати до уваги цю давню ситуацію, у всьому іншому стосунки влаштовують?
Що зараз у Вашому житті крім стосунків Вас підтримує і надихає?
психолог онлайн
Вітаю.
Склалося таке враження, що Ваша психіка шукає привід, щоб Ви не виходили заміж. Ви впевнені, що будете щасливі з цим чоловіком? Чи, може погоджуєтесь на одруження тому що вже 10 років разом, звикли один до одного та ін.?
Я б радила взяти консультацію психолога для того, щоб прояснити це питання. Бо, для чогось вспливла в Вашій памʼяті подія 10-річної давнини: можливо, як застереження, а можливо як привід ще раз переконатися, що Ви будете щасливі в цьому шлюбі ( за 10 років більше не знайшлося до чого причепитися)