Не організованість оточення
Доброго вечора ! Напевно відразу питання)
Мене настільки виводить коли до прикладу особа сама ініціює ту же зустріч. На такий день і тд. Але в день Х зникає .
Я розумію , що є людські фактори : різко щось трапилось серйозне , але це поодиноко можна прийняти, але не систематично !
Чому я тут ? Бо це не просто відміна зустрічі, мене цілий день драконить : я розгортаю сценарії що можна було би вибачитись , щось придумати , сказати якесь виправдання , хоть щось ?
По природі я трішки контролер , а ще такі подібні ситуації відкрили мені нову мене , я не стерплю коли мені відмовляють. І тут моч одна зі сторін немов Гюрем Султан ) Бо мовчання це також форма відмови , або відсутність, скоріше відсутність в даному випадку
За себе скажу що у шкільні роки, я би некомфортно себе почувала якщо я запізнюсь , тому приходила як по швейцарським годинником .
Коли я людині проговорюю , що так і так , а я досить прямолінійна тоді на спілкуванні ставиться крапка
Я не панацея в цьому світі ) така прямо правильна , може в якомусь відношенні я для когось також "
Не організована " і люди мають на це право. Також маю право на свою думку і я
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Тут можна поміркувати, який сенс Ви вкладаєте у вчинок "хтось запізнився або відмінив зустріч", як реагуєте, які емоції відчуваєте. Роздратування у відповідь на чиєсь запізнення можна трактувати як "ця людина проявляє неповагу", тоді дратувати буде саме почуття, що "мене не поважають". Або ж так: бажання все контролювати і робити вчасно не дає Вам права на помилку, тож іншим людям Ви теж не будете дозволяти помилятися.
Я Вам рекомендую не почати толерувати запізнення чи запізнюватись самій, а просто подумати, яка може бути причина, і яке Ваше суб'єктивне сприйняття ситуації. А також, чи приносить Вам користь таке сприйняття, і якщо ні, то які виходи з ситуації бачите?
психолог онлайн
April, доброго часу доби!
А питання так і не прозвучало )
В тому що Ви описали, я б зернула увагу на декілька моментів.
цитата:
І тоді якою Ви себе відчуваєте? Що таке ставлення говорить Вам про Вас?
цитата:
По природі я трішки контролер
Яким чином і з ким із оточуючих це проявляється?
цитата:
я не стерплю коли мені відмовляють
Що значить "не стерплю"?
Ніхто не має права Вам казати "ні"?
цитата:
Я правильно розумію, Ви не стільки проговорюєте, скільки предявляєте претензію? Або з якої причини тоді закінчуєтьеся спілкування?
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір!.
Ваш текст містить багато емоцій, переживань, внутрішнього напруження і більше схожий на емоційний монолог, ніж на конкретний запит. Ви торкаєтесь теми відповідальності, контролю, вашої реакції на скасування чи ігнорування домовленостей, а також того, як вам важливо, щоб людина вам хоча б щось пояснила у відповідь. Це глибші питання, ніж просто неорганізованість. Якщо ви справді хочете розібратися в цих реакціях і причинах — можете звернутись на консультацію індивідуально, або уточніть своє питання. В іншому разі — важко щось по суті відповісти без чіткого запита.
Відредаговано автором 23-04-2025 01:27:16