Як врятувати відносини
Разом з хлопцем 5 років, відносити не дуже стабільні, дуже часто сваримось В нас дуже різні погляди на майбутнє, наприклад щодо фінансів, через це і разом не живемо Тому я взагалі не відчуваю спокою Це перший мій хлопець у всіх планах, тому так до нього прив'язана і хочу бути з ним, хочу вже сім'ю Чи варто поступатись своїми принципами заради стабільності у відносинах і щасливого майбутнього, але чи буде те майбутнє в такому випадку щасливим Він хоче жити в плані фінансів 50/50, рідко дарує подарунки, зовсім не скидає мені гроші (навіть на нігті) (Коли гуляємо і я кажу що з'їла б наприклад морозива то пропонує щоб я сама його купила, а я звикла що повинен оплачувати чоловік ) можливо я меркантильна і не зовсім права в тому плані ? Можливо потрібно погодитись на те 50/50 щоб зберегти відносини адже зараз дуже розбалували хлопців і взагалі важко знайти адекватного , а цей ніби любить мене (хоча інколи я вже сумніваюсь в цьому ) Він мене всю виціловує як ніколи і як ніхто, з одного боку думаю що це любов бо і запах йому мій подобається, а з іншого боку розумію що коли дівчина з хлопцем спить без відносинах то також виціловуються і це ніби не показник любові Інколи ми сваримось, але інколи дуже прекрасні дні в яких я ще більше і більше в нього закохуюсь, він дуже мудрий і буде прекрасним батьком, пишу це і плачу бо хочу щоб він був батьком наших дітей, боюсь що ми розійдемось і він знайде собі іншу та буде з нею щасливий Він зараз на мене образився бо хотів щоб я докинула половину грошей (500 грн собі на подарунок на іменини), він завчасно дав лише 500, потім я побачила ціну та захотіла щоб він оплатив повністю 1000, після цієї ситуації ми день не спілкуємось, лиш написав 'доброго ранку ' та все, я не розумію чи разом ми чи розійшлись чи шо це взагалі Мені як дівчині важливо мати хоча б якусь стабільність, а у нас такі ситуації раз у місяць чи два можуть бути, що він злиться і не хоче спілкуватись, я казала що мене навіть у сварці потрібно цілувати бо відчуваю себе не потрібною, але він каже шо не може перебороти себе і стабільно так сваримось раз у два місяці Як зініціювати спілкування знову та побудувати стабільні відносини Цю добу що ми не спілкуємось мені дуже погано, нічого не хочу, навіть їсти, мене тошнить, морозить, це дуже страшно тому хочу пошвидше помиритись бо мені дійсно фізично погано без нього
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго ранку!
Почну з останнього -
цитата:
Цю добу що ми не спілкуємось мені дуже погано, нічого не хочу, навіть їсти, мене тошнить, морозить, це дуже страшно тому хочу пошвидше помиритись бо мені дійсно фізично погано без нього
Це зізнання про себе багато чого висвітлює у вашому сприйнятті себе та відносин в цілому. Буду вживати термін "емоційна залежність" (саме це проявляється у вас), в усякому разі наведені прояви спонукають до таких висновків. Прошу, будь ласка, не ображайтесь. Реальність треба визнавати, бо інакше годі й сподіватись на рух вперед.
І тому СПОЧАТКУ для вашого ж блага варто розібратись із цим явищем, а вже потім розглядати
цитата:
Як зініціювати спілкування знову та побудувати стабільні відносини
Зараз ведемо мову про базові речі для здорових, партнерських стосунків.
цитата:
Разом з хлопцем 5 років, відносити не дуже стабільні, дуже часто сваримось В нас дуже різні погляди на майбутнє, наприклад щодо фінансів,
Доти, поки не будуть усунені причини для сварок, поки не подолаються принципові розбіжності у поглядах на життя, про стабільність відносин говорити не доводиться.
цитата:
через це і разом не живемо
Так, зовні через це. Насправді, вважаю, спрацьовують більш глибокі причини. Як бачимо, хлопець не поспішає робити вам пропозицію.
Ви розмовляли з ним про це? Чого він очікує? Що його стримує? Раджу поцікавтись. Ймовірно, дізнаєтесь багато чого важливого.
Йдемо далі.
цитата:
зараз дуже розбалували хлопців і взагалі важко знайти адекватного
От з яких джерел ви узяли цю інформацію? Хто кого розбалував? Куди поділись адекватні? Адже, з огляду на ваш досвід
цитата:
Це перший мій хлопець у всіх планах, тому так до нього прив'язана і хочу бути з ним, хочу вже сім'ю
, неможна стверджувати, що він такий вже багатий?
цитата:
Мені як дівчині важливо мати хоча б якусь стабільність
Погоджуюсь, стабільність бажана. Водночас, коли дівчина перебільшує значення хлопця в своєму житті і це на тлі того, що себе недостатньо цінує, ще не стала самостійною і самодостатньою, то стабільність буде залишатись мрією, а не дійсністю.
З цього витікає завдання - розібратись у своїх поглядах на позначені вище принципові аспекти. Краще це зробити з психологом.
цитата:
Чи варто поступатись своїми принципами заради стабільності у відносинах і щасливого майбутнього, але чи буде те майбутнє в такому випадку щасливим
Ви над цим розмірковуєте. А от щодо принципів - наскільки вони реалістичні, життєдайні, об'єктивні? Чи можуть вони з плином часу і розвитком особистості змінюватись? коригуватись?
цитата:
я казала що мене навіть у сварці потрібно цілувати бо відчуваю себе не потрібною, але він каже шо не може перебороти себе
Прикро - ви потребуєте від хлопця те, що він не може вам дати. З приводу цього уточнення - в дитинстві батьки вас завжди цілували, коли сварили, коли ви ображались? Чи не може тягнутись з минулого ця звичка і особливість? В який спосіб ви самі себе тоді заспокоювали?
Також, можливо, варто замислитись, як можете навчитись підтримувати себе у напружених ситуаціях? Як доростити власну самоцінність?
У підсумку, я би радив вам попрацювати з психологом над вирішенням нагальних проблем і питань. Користь буде відчутною, в рази зростуть ваші шанси на розбудову по-справжньому здорових відносин.
Ще пропоную свої публікації на актуальну тему
ЗАВИСИМЫЕ ОТНОШЕНИЯ – такая обычная и такая опасная вещь.
https://upsihologa.com.ua/zavisimye-otnosheniya---takaya-obychnaya-i-ta-01vtarasenko.html
Як це - полюбити себе.
https://upsihologa.com.ua/yak-ce---polyubiti-sebe--19-05vtarasenko.html
Відредаговано автором 22-05-2025 10:07:16
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня! Співчуваю, що вам доводиться переживати такі болісні стани. Згодна з колегою, що процеси, які ви описуєте більше схожі на залежність, ніж на кохання. Чи вдається вампомічати себе як особистість в цих стосунках? Що є у вашому житті, крім хлопця? Живете сама чи разом з батьками? Працюєте, навчаєтесь, друзі, хоббі?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
«Цю добу що ми не спілкуємось мені дуже погано, нічого не хочу, навіть їсти, мене тошнить, морозить, це дуже страшно тому хочу пошвидше помиритись бо мені дійсно фізично погано без нього»
Теж хочеться почати з цієї фрази. Можливо, для більшості людей, вона буде про велике кохання, але для психологів- це завжди red flag , й так, це залежність. Це не про любов, а про хворобливий психічний стан, який потребує обережного, чутливого лікування. Й почати хочеться з нагадування, що 20 років свого життя ви прожили без цього хлопця . І я сподіваюсь, навіть впевнена, що ви могли їсти, пити, чогось хотіли, про щось мріяли- ви жили своє життя. Тому, пропоную згадати все це й зрозуміти, що ВИ МОЖЕТЕ жити самі, й почати розбиратися в першу чергу із собою, своїм життям, а потім вже думати про будування « здорових стосунків «. І в мене під великим питанням чи захочеться вам їх будувати з цим чоловіком. Бо будувати щось на піску дуже важко та ненадійно.
Відредаговано автором 22-05-2025 11:38:44
психолог онлайн
А как вы представляете себе счастливую жизнь с человеком, с которым у вас очень разные представления о семье, разные взгляды на финансы?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382313 для Валентина Михайловна
Представляю сімейне життя на компромісах адже коли люди люблять один одного то все можливо, гроші ж не найважливіше
Лиш як налагодити комунікацію ?
Хочеться щоб і йому хотілось так бути зі мною, як мені з ним (