Мені страшно через роботу
Добрий день
Я працюю адвокатом, отримала посвідчення, працюю одна на себе, шукаю клієнтів
Вчора один клієнт написав на мене заяву в поліцію за шахрайство ніби він не отримав послугу, хоча сам відмовився платити
Це дуже стресова ситуація для мене
І в адвокатів таке часто, що будь хто може заяву написати на нього, клієнт не задоволений, платить гроші, а щось не так відразу заява
Це дуже ризикова і мене це все лякає
Плюс дуже важко з клієнтами
Їх майже немає з грудня і просто без грошей
Батьки мене сварять, заставляють іти на найманим на фірму, працюю я не офіційно, ніби іди стажу нема, а пенсія
Не офіційно тому що знову ж важко все організувати, немає стабільних доходів і за все потрібно платити
Я дуже ображаюсь на такі поради
Але мені просто важко від цього всього
Не знаю що робити … чи міняти сферу…. Чи йти в найм просто і терпіти …
Вопрос от: ; Возраст: 33
Дополнение от автора
Вже були випадки що скаржились на мене в комісію. Багато стресу і притягнути до дисциплінарних
Всі ці органи працюють по принципу ти винен
А найманим я просто не хочу йти працювати
Але в мене постійна думка що я щось не так роблю і немає підтримки

психолог онлайн
Вітаю, Молі.
Я бачу, що Ваша робота адвокатом викликає у Вас суцільні стреси та напругу: страшно від заяв у поліцію, які Ви назвали звичною справою у цій сфері, важко працювати з клієнтами, складно оформлювати Вашу діяльність офіційно. Ви нічого не написали про задоволення від роботи, Ви його колись отримували? Чи викликав у Вас натхнення процес навчання та думки про кар'єру у адвокатській сфері?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382674 для Яна Кіркеснер
В процесі навчання хотіла стати суддею, потім я пішла на роботу і все не подобалось, я потрапила у не свою сферу, потім пішла працювати вже юристом по спеціальності і держорган, там було важко, були стреси, але подобалось
Мене звільнили
Потім пішла знову працювати на фірму юристом, теж подобалось, але мало платили постійна зайнятість
Потім почала працювати на себе …
Мені подобається що до мене звертаються за порадами, що маю вільний графік і сама визначаю гонорар
Але все ці стреси це дуже важко
І батько і мама мені каже йти в найм що я не справляюсь фінансово і я дуже переживаю через це все
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382674 для Яна Кіркеснер
Заяви це не просто звична справа, а кримінальне переслідування, звинувачення у шахрайстві, взяття під арешт обшуки
Ще й у нас правоохоронні органи які все розслідують і всі звернення беруть до уваги
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382674 для Яна Кіркеснер
Отримувала задоволення коли на державній службі працювала юристом і на фврмі
Зараз теж подобається працювати з клієнтами адекватними, давати поради, цікаві випадки і кейси вирішувати
Але мене це все просто зараз накрило
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382674 для Яна Кіркеснер
Скажіть, ви думаєте вони праві що треба шукати щось іти в найм офіційно ? І працювати якщо будуть звернення від клієнтів
психолог онлайн
Я почула Вас, що сама сфера діяльності і процес роботи Вам імпонує і це саме те, чим Ви хочете займатись. Підкорегуйте мене, якщо я помиляюсь.
У Вас доволі великий досвід роботи в різних установах та на різних вакансіях. І в самозайнятість Ви пішли аби бути незалежною та працювати з більшим комфортом - це Ваше рішення, засноване на власних бажаннях та попередньому досвіді. Однак Ви зіштовхнулись із труднощами та великою емоційною напругою, що наразі вибило Вас із колії. Але поточні перепони зовсім не означають, що Ви прийняли хибне рішення.
Шкода, що батьки Вас не підтримують і лише деморалізують, це напевно підсилює загальну емоційну напругу та віднімає додаткові ресурси. Чи зможете Ви обійтись без їх підтримки та схвалення? Звідки ще Ви можете отримати зараз необхідний ресурс аби стабілізуватись та продовжити шлях самозайнятого адвоката?
Не так важливо чи праві батьки, як Ваші власні прагнення і цілі, і готовність досягати їх. Непоганий тест уявити себе через 5 років, де і ким Ви себе бачите - цей образ майбутнього допоможе проаналізувати теперішнє.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382679 для Яна Кіркеснер
Дякую
Так, деморалізують, зараз от ці фінансові проблеми, і не прошу нічого у них, було пару разів у батька попросила 500 грн все що він вислати міг, ну ок,
Але говорять от такі речі і про роботу, і що заміж виходити треба, а батько ще порівнює з іншими дітьми з іншого шлюбу про яких взагалі чути не хочу
А у тебе диплом, а вона в Макдональдсі працює і квартиру в Львові знімає
Короче, просто принижує
Мені б хотілося мати клієнтів і нормальний заробіток, я зможу все офіційно оформити, хочу мати свою компанію юридичну
Але поки от не все гладко , не можу налагодити роботу повноцінно, мати стабільний прибуток бо він залежить від людей
Ще можливо через війну така ситуація
Але ж все одно у людей є проблеми і їх вирішувати потрібно
Ресурс можливо можу отримати з інших юридичних форумів, але зараз просто хочу заспокоіітись без читання
Можливо я мало себе захищаю мало турбуюсь про безпеку в роботі не знаю
психолог онлайн
Ваш батько порушує Ваші кордони, намагаючись впливати на Ваші рішення в області кар'єри та особистого життя. Ви не забов'язані ані вислуховувати неприємні для Вас речі, ані виправдовуватись за щось.
Приймайте рішення стосовно роботи лише спираючись на себе (фінансова ситуація, майбутні плани, внутрішній ресурс...) Ви маєте повне право просто не обговорювати цю тему з батьками, просто ігнорувати їх слова. Тоді звільниться психічна енергія принаймні щоб заспокоїтись та ясно мислити.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382681 для Яна Кіркеснер
Дякую
І мати теж так говорить, а що ти на пенсії будеш робити, а звідки тобі гроші брати
Ну не від неї ж, виходь заміж, шукай чоловіка з квартирою
Вони б мали або домогти або не говорит цього
Просто починаю думати, а раптом вони праві і я просто не справляюсь з роботою на себе і треба іти в найм… чи як мати каже обслуговування щоб була стабільність …
Ніби і норм поради, але мені це все просто важко слухати
Дякую
Я просто хотіла підтримки .. ніби і взагалі не розмовляти важко, і таке вислуховувати теж
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382681 для Яна Кіркеснер
Також я батьку розповіла про того клієнта з заявою, він почав казати що ввдкрию б справу на мене і будеш ходити пояснювати
При тому по своїм проблемам він вимагає пітримки в ще кричить на мене якщо я не так скажу
Або якісь вигадує мені справи
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382681 для Яна Кіркеснер
Я взагалі якесь приниження відчуваю
психолог онлайн
Можу зрозуміти наскільки Вам важко витримувати подібні промови і відстоювати себе та свій вибір. Нажаль у Вас з батьками не відбулась сепарація і тому зараз, коли Ви доросла фінансово незалежна жінка, Ви все ще так болісно сприймаєте їх критику, не можете пропускати повз вуха настанови як Вам жити Ваше життя. Ба більше, вислуховуєте крики у свою сторону (хіба батько має право на Вас кричати?). І відчуття приниження є яскравою ознакою неекологічних стосунків.
Було б корисно, аби Ви подумали над пропрацюванням дитячо-батьківських відносин із психологом. Коли будете відчувати в собі на це сили.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382686 для Яна Кіркеснер
Я поки не готова, просто пишу часом на форум, намагалася відстоювати але марно
Батько інколи трішки допомагає і я відчуваю вину за це коли коли зовсім скрутно
Можливо в не спілкувалася б тоді
Він нас залишив і я з ним не спілкувалася до 26 років і не платив аліменти
Також мама теж доволі абьюзивна
Каже, бачиш батько повий, знайшла в ньому союзника
Звичайно не має право кричати, але стерпіла типу ж буду у нього можливо просити допомогти якщо не буде клієнтів
І тут от ця робоча криза накриває
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382686 для Яна Кіркеснер
І мама і тато дуже часто сперечаються, для них все великі гроші, дуже погано вони жили і мало що робили для цього, і ніби як мене придавлюють
Іди на мінімалку
Ой це все дорого.. і в такому дусі
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382686 для Яна Кіркеснер
Вважаю що вони погано відносяться до мене
І відносились
Але коли хоч трохи щось добре роблять чи кажуть, то ніби і ні
психолог онлайн
Ваші запити на обговорення стають ширшими формату відкритого діалогу на форумі. Я бачу, наскільки Ви потребуєте виговоритись та бути почутою.
Зосередьтесь зараз на своєму внутрішньому стані, попіклуйтесь про себе. Робіть для себе щось приємне кожного дня, що приносить Вам задоволення (навіть такі маленькі речі, як ранкова кава у тиші, або ванна з піною). Маленькими але регулярними кроками Вам буде ставати дедалі краще.
Я бажаю Вам якнайшвидше стабілізуватись та наповнитись енергією, силою долати життєві труднощі :)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382690 для Яна Кіркеснер
Дякую, буду старатись! Дякую за підтримку
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382690 для Яна Кіркеснер
Мені ще радять, іди в колегію, а чому ти не хочеш в найм
А я дуже боюсь цих ситуацій з цією поліцією що вони там вигадають чи відкриють справ і як мені бути далі … якщо знову щось таке може бути … не впевнена що будуть клієнти мені їх знайти зараз важко
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382690 для Яна Кіркеснер
Також радять от в найм і ж спокійніше не буде таких ситуацій …. Просто так навіть страшно мені
психолог онлайн
Випишіть всі +/- кожного з варіантів, перенесіть думки з голови на папір - так буде простіше приймати рішення, коли у Вас перед очима лежатимуть факти.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382694 для Яна Кіркеснер
В наймі
Працевлаштування
Зп
Спокійніше
_
Підлаштовуватись
Немає розвитку
Сидіти на одному місці, також можна втратити роботу
Немає вільного часу
Підлаштовується під когось
На себе -
Може не бути клієнтів
Можуть бути випадки з неадекватами
Заявами в поліцію
Інші неприємності
+
Можеш більше заробити
Сам керуєш своїм часом
Працюєш і вкладаєш графік сам
Сам собі голова
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382694 для Яна Кіркеснер
Мені просто кажуть от батьки праві, вони ж зла не бажають вам
Вам потрібно іти в колегію набратись досвіду а то ви потрапляєте в такі ситуації
Це теж токсичні коментарі такі? Вам правду кажуть і тд
психолог онлайн
Мені здається, що Ви хочете перекласти відповідальність за рішення на іншу особу. Колеги Вам радять з професійної точки зору, підсвічують якісь моменти. Але остаточне рішення має бути прийнято Вами (можливо з урахуванням порад більш досвідчених колег) і всю відповідальність за нього має перейняти Ви. Бо хто краще за Вас може знати, що найкраще підійде Вам (враховуючи Ваші обставини та Вас саму як особистість)?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382697 для Яна Кіркеснер
Це я на форумі спілкуюсь, багато хто пише от ви мучитеся, краще с найм іти ..
А я просто не знаю як себе захистити
Страшно що наступного разу ще щось може і серйозніше бути … дуже мені тяжко зараз
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382697 для Яна Кіркеснер
Може і перекладаю
Здається ніби я не усвідомлюю серйозності всієї
Мені пишуть що в наймі безпечніше і більш раціонально .. типу туди краще
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382697 для Яна Кіркеснер
І в такій ситуації вагань я їду радитись з батьками, а вони мені говорять що говорять …
психолог онлайн
Спробуйте піти радитись не до батьків (бо вже відома їх реакція), а до когось іншого, хто міг би надати дійсно корисну професійну пораду без осуду та дорікань. Бо виходить, що Ви ходите по колу.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382701 для Яна Кіркеснер
Просто навіть не знаю куди піти
Знайомих у мене мало
Один теж «великий адвокат» сказав іти в найм
А на форумі я не знаю чи там радять щось для мене
Я зовсім заплуталась і вже не втримуюю
психолог онлайн
Дайте собі час та простір емоційно стабілізуватись, так би мовити "розплутатись", аби Ви приймали рішення раціонально.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382703 для Яна Кіркеснер
Добре, мені справді потрібно щаспокоїтисб і відпочити
психолог онлайн
Доброго дня. Ви переживаєте доволі складний період: на старті самостійної юридичної практики, без стабільного доходу, без підтримки, ще й під тиском з боку клієнтів і батьків. Це абсолютно зрозуміло викликає сильний стрес, тривожність, розчарування і відчуття безвиході.
Що зараз відбувається з вами психологічно
1. Виснаження через невизначеність. Ви не знаєте, чого чекати завтра: будуть клієнти чи знову звинувачення. Це виснажує.
2. Відсутність опори. Немає внутрішньої впевненості, підтримки від оточення (батьки тиснуть, замість підтримки).
3. Також у вас спостерігається конфлікт бажаного та можливого. Ви хочете розвивати свою справу, але ситуація змушує думати про «найм і терпіння», що вам не до душі.
Що можна зробити вже зараз:
Дайте собі право на страх і втому. Визначте, чого саме ви хочете:
Ви хочете стабільності?
Ви хочете свободи, навіть зі складнощами?
Ви хочете мати стаж/пенсію? Сформулюйте, що для вас пріоритет зараз і тоді рішення стане зрозумілішим.
Можна знайти тимчасовий баланс (мені здається це найкращім в вашому випадку):
Це може бути тимчасова робота в наймі, щоб мати стабільний дохід, але паралельно вести 1–2 свої справи.
Поставте собі чіткий термін
Наприклад: “Я даю собі 6 місяців, щоб спробувати стабілізувати свою практику. Якщо не вийде — повернуся до найму, і це не буде провалом, а вашим власним дорослим кроком.”
Відредаговано автором 01-06-2025 08:58:35
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382709 для Алина Иосифовна
Я не хочу іти в найм
Підтримки немає і плюс вони погіршують мій стан
психолог онлайн
Тоді вибір за вами: свобода, але поки що нестабільність...так теж може бути, але є одно "але": якщо ви б могли витримувати тривогу і напругу...судячи з вашого запиту вам це дається доволі складно. Тому важливо шукати шляхи стабілізації тривоги: одна з них дійсно іти в найм.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382711 для Алина Иосифовна
Ні це не стабільність і найм нічого не вирішує
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382711 для Алина Иосифовна
Там немає ніякої стабільності у наймі для чого ви мене туди посилаєте
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382703 для Яна Кіркеснер
Знову мене в найм посилають от внизу психологи