Пить ли таблетки против беренменности
Добрый день,
Вчера случился момент, что во время секса, парень специально немного закончил в меня(без презерватива)
Мы готовимся к свадьбе и в целом планируем детей, но я хочу только после свадьбы, а он уже
Свадьба через год.
Я не уверена, что готова сейчас забеременеть, но не знаю пить ли таблетку против экстренной контрацепции или нет.
Но и забеременеть сейчас тоже скорее не готова чем готова.
И все утро не могу найти себе места.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Добрий день.
Розумію, що Вам зараз тривожно й непросто — схоже, ситуація порушила для Вас щось важливе: рішення відкласти вагітність до шлюбу. Відчуття напруги й сумнівів у такому контексті — абсолютно природні.
Щодо таблетки — краще звернутись до лікаря або фармацевта, щоб уточнити оптимальний час і тип препарату, якщо вирішите його використовувати. Це питання не лише ефективності, а й безпеки.
Можливо, зараз варто дати собі трохи простору й чесно запитати: – Чи ця дія хлопця була для Вас несподіваною, чи Ви її якось узгоджували?
– Як Вам бути поруч із людиною, яка чинить так, знаючи Вашу позицію?
Те, що Ви не впевнені, що готові до вагітності прямо зараз — це цінне усвідомлення.
Також чую у Ваших словах сумнів: пити чи не пити таблетку.
Якщо захочете, можна спробувати розібрати: що саме викликає сумніви? Які чинники (окрім відсутності впевненості щодо готовності до вагітності) важливі для Вас у прийнятті цього рішення?
психолог онлайн
Здравствуйте. Наше тело сигнализирует, когда что-то не так. Утренняя тревога это не случайно. Это может быть реакцией на нарушение ваших границ.
Если партнёр сделал то, о чём вы не договаривались, это вызывает тревогу. Ваше "Я скорее не готова, чем готова"важный сигнал, который стоит услышать.
Важно задуматься над тем, что хотите именно вы. Если думаете о таблетке, проконсультируйтесь с врачом.
Спокойно, но честно поговорите с партнёром. Скажите прямо, что именно вас встревожило. Обратите внимание на то, как он реагирует на ваши эмоции и границы. Это многое говорит о будущем как в паре, так и в возможном родительстве.
Позаботьтесь о себе: дыхание 4-5-8, прогулка или разговор с психологом. Слушайте себя.
психолог онлайн
Світлана Володимирівна Матюха
Тут два момента. Один суто медицинский и это надо обсуждать с врачом, потому что эти таблетки это огромный риск и последствия непредсказуемые. И вопрос в том, зачем так рисковать, когда вы собираетесь создавать семью с этим мужчиной?
И второй момент как раз про ваши отношения - доверие между вами, готовность к тому, чтобы растить ребенка (если он будет) и вместе разделить результаты ваших действий (а не только вы рискуете и серьезно здоровьем).
цитата:
парень специально немного закончил в меня(без презерватива)
Не совсем понятен этот момент. Вы не предохраняетесь во время секса? Или как МЧ без вашего ведома мог кончить в вас?
психолог онлайн
Добрий день
Співчуваю вашій ситуації. Цілком нормально для вас зараз відчувати тривогу та бути розгубленою.
Я б хотіла зауважити такий момент. Хоч використання екстреної контрацепції не найкращим чином впливає на організм, вагітність приносить набагато більше незворотніх змін не тільки для здоров'я, але й в саме життя. І вам варто зважити для себе всі за та проти для обох рішень.
Ще мене хочеться спитати як ви почуваєтесь у зв'язку з тим, що ваш хлопець навмисно еякулював без контрацепції? Це не те рішення яке він може приймати самостійно, тому що всі наслідки лягають на вас.
Будь ласка, зараз будьте до себе уважною, зробіть дизельні практики, якщо вони вам допомагають (наприклад дихання по квадрату), та приймайте рішення, відштовхуючись лише від власного бажання та комфорту.
Обіймаю вас.