Чому старша дитина робить вигляд, що молодшого не існує?
Вчитись не хоче,огризається ,коли сів планшет -тоді помічає братика,як тільки отримує, що хоче, через день хоче щось інше
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго дня! Дуже мало інформації. Старші діти можуть ревнувати і ігнорувати менших, вважаючи їх конкурентами. Чи є у вас час коли ви окремо проводити час зі старшим і він відчуває, що він особливий чи ви весь час включаєте в нього старшого брата? Він син і він дитина. Важливо досліджувати ваші стосунки в родині і питати в дитини, що йому не подобається і що він хоче. Він може свою агресію до вас направляти на меншого, відчуваючи розрядку, бо менший нічого не скаже проти чи не заборонить. Чи вистачає уваги вашій старшій дитині і чи підготували ви його до братика?