Як привчити себе до дисципліни?
Доброго вечора! Які є методи , щоб привчити себе до дисципліни? Йти до своїх цілей не зважаючи на стреси.Чи можна змінити реакцію свого організму на стрес? Навіть невеликий стрес викликає сильне серцебиття, розлад шлунку, смердючий запах з роту та поту, занепад сил. Я використовую таку практику як прогулянка, зосередження на інших речах, сон. Це все допомагає заспокоїтися, але не зменшить бурхливу реакцію на наступний стрес і вибиває мене «з колії» Я постійно маю проблему з прокрастинацією, забуваю про свої цілі.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Проверить здоровье и привести его в порядок
Пропить курс успокоительных и общеукрепляющих препаратов
Психотерапия - возможность выговориться, прожить чувства, разобраться с целями (ваши они или нет, для чего вам они, что и как возможно сделать), тем, что вы от себя требуете, найти ресурсы, заметить реальность, а не требовать от себя невозможного и тд.
Всегда ли была такая реакция на стресс?
О каких стрессах речь, помимо войны?
Відредаговано автором 30-12-2023 19:00:07
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора!
Окрім психотерапії з психологом - ніяких. Все інше буде щось на зразок порад з гламурних журналів - поверхневе та недієве. Бо все вище перелічене говорить про наявність психологічних травм в дитинстві, що зробили Вас НАДчутливою і які спричиняють НАДреакцію - і відбувається викид в кров НАДвеликої кількості гормонів. З цим бєкграундом і треба працювати. "Косметичний ремонт" буде неефективний.
Вже працювали з психологом?
психолог онлайн
Ви пов"язали стрес і прокрастинацію, але насправді ці процеси напряму не пов"язані. Якщо надумаєте йти в терапію, то розділіть ці дві теми.