Стрес через мастурбацію
Доброго дня. Мене турбує моя мастурбація, яка у мене з дитинства. Діло в тому, що роками я не відчував ніякого дискомфорту від цього процесу. Але 2 місяці тому після мастурбації мені стало погано, почалося прискорене серцебиття, стало важко дихати (наче гіпоксія), паніка. Як я зрозумів, сталось щось не так з нервовою системою. Після того, як це повторилось другий раз, я вирішив кинути це діло і зробити обстеження. Вже через тиждень мене охопили думки про мастурбацію, щоб зірватися. Я думав, що якшо я зірвуся це дуже погіршить мій стан здоров’я. Через два тижні фантазія в голові дала верх і я зірвався. Після процесу я знову себе погано відчував але не так як раніше. З днями навязливі думки мене не покидали, я не міг ні на що відволіктися, як ніби моя залежність тільки посилилась. На самоті було важко стримуватись, чим більше я собі забороняв, тим було важче. Я став мастурбувати частіше навіть без бажання, при тому я ще получав негативний вплив на організм. У мене виявився невроз, ВСД. Я не можу позбутися нав’язливих думок, які викликають в мене стрес і тривогу коли я стараюсь відволікатись
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я став мастурбувати частіше навіть без бажання, при тому я ще получав негативний вплив на організм. У мене виявився невроз, ВСД. Я не можу позбутися нав’язливих думок, які викликають в мене стрес і тривогу коли я стараюсь відволікатись
Ви доволі розлого описали свій стан і ситуацію. Можливо, сформулюєте питання до психологів. В чому Ви насправді зацікавлені?
Доповнення від автора
Я хочу позбутися нав’язливих думок і тратити менше часу на це
психолог онлайн
цитата:
Позбавитись нав'язливих думок - зрозуміло. А от щодо "менше витрачати часу на це" - не дуже. На що саме менше витрачати?
Це я уточнюю, аби краще усвідомити Вашу потребу. До речі, щоб і Ви її краще зрозуміли.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Деликатная тема...
А кроме этого дела - у вас чем еще жизнь наполнена?
Учеба или работа? какие интересы? какие цели и мечты?
Были ли у вас отношения с девушками и секс?
Если да то какой опыт получили? И какие выводы сделали?
Секса все хотят - мы все люди.
Только комуто надо больше... а комуто меньше...
Но тут важно чтоб, вы еще наполняли свою жизнь интересами и удовольствием - другими способами.
Секс это удовольствие.
Где вы еще можете черпать удовольствие от жизни или в чем?
Что вас радует? Что вам нравится?
И занимаетесь ли вы спортом? ( возможно проблемы с здоровьем не столько из за секса - сколько в целом с здоровьем)
Оргазм - это специфическое состояние - повышается давление, усиливается сердцебиение.
Проверьте свое давление - у терапевта, и анализы на гормоны желательно сдать.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362832 для Володимир Анатолійович
коротше кажучи я хочу закинути це діло
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
коротше кажучи я хочу закинути це діло
А що замість нього, адже певні потреби за допомогою мастурбації задовольнялись. Чи не так?
Також має значення і вплив на перебіг подій Ваше ставлення до взаємин з дівчатами. З цього приводу питання - Ви були у стосунках? Можливо, мали досвід інтиму? Як в цілому сприймаєте сексуальний бік відносин?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362835 для Ірина Миколенко
Зараз навчаюся. Закінчив навчання на Бакалавра. Цікавлюсь IT технологіями. Люблю вирішувати проблеми пов'язані з ком'ютерами, робити сайти. Робота періодично буває але більшість часу вільний. Є певні цілі і мрії але я дуже повільно рухаюся. Були відносини дуже давно, десь 8 років тому. Сексу не було ніколи. Я до сих пір забив на стосунки, в мене навіть немає мотиваації на це. Так, в мене є також проблеми через сидячий спосіб життя, активно спортом займався також давно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362838 для Володимир Анатолійович
Так, раніше я так знімав стрес, забував про всі проблеми. Я був у стусунках давно але до інтиму навіть не доходило. Останнім часом перекидав відносини на майбутнє (типу молодий, ще встигну, при тому ніяк до цього не готувався)
психолог онлайн
цитата:
раніше я так знімав стрес, забував про всі проблеми.
Хіба тільки стрес? А фізилогічні потреби до якої категорії відносите?
До речі, напругу через стрес можна ж і не накопичувати. І знімати її можна шаленою кількістю способів. Невже на мустурбації світ клином зійшовся?!
цитата:
Останнім часом перекидав відносини на майбутнє (типу молодий, ще встигну, при тому ніяк до цього не готувався)
Так, може, час вже настав? Як вважаєте?
Ще спитаю, чи не сховався десь у Ваших поясненнях банальний страх стосунків?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362842 для Володимир Анатолійович
Так, фізилoгічні пoтpеби в першу чергу. Думаю, є такий страх. Проблема ще в тому, що в дитинстві у мене була неусвідомлена мастурбція. Я використовував цей метод "зробити собі здоволення" в ситуціях коли мене щось бісило.
психолог онлайн
цитата:
Вважаю, що і страх і все решта потрібно пропрацьовувати з психологом.
На жаль, листування тут безсиле. Можна лише визначитись із напрямками. Зробити певні припущення. А далі вже рухатись у бік розв'язання проблем у взаємодії з фахівцем.