я боюсь зради
привіт. Пишу до вас бо мені не дає спокою одна ситуація. Я по інтернету познайомилась з хлопцем. він старший від мене на 16 років.
Він запросив мене на побачення і наші симпатії були взаємними. Вже як пара ми рахуємося 2 місяці.
Я є закохана в нього. і бачу що він у мене.
Але у нього така робота, що ми бачимося не дуже часто. Кожен день спілкуємося по інтернеті.
І я переживаю за те, що ми більше часу на відстані ніж разом. Я боюсь щоб у нього там не було інших. Мене весь час мучить ця думка.
І на знайомствах цих він був видалив на деякий час профіль. Сьогодні він полетів до Москви по роботі і коли я от вирішила подивитися на цей сайт, я побачила що він відновив профіль.
В мене є почуття ревності. але якось стараюсь це все перебороти в собі і йому це не показую.
Порадьте що мені робити в цій ситуації!!!
Наперед дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 20
консультация психолога
Елена Шпундра
Daniela, здравствуйте!
Я думаю что кроме ревности Вы переживаете множество чувств, но именно ревность подтолкнула Вас обратиться сюда?
Я в нужном направлении думаю?
Лично мои действия по отношению к другому всегда зависят от моей цели, от того что я хочу получить в результате.
А что Вы хотите получить в результате?
К какой цели Вы движетесь?
Есть два типа отношений: открытые и закрытые. Закрытые это манипулятивные отношения, когда оба партнера не озвучивая своих истинных целей тихо манипулируют поступками и чувствами друг друга, декларируя одно, а подразумевая совершенно другое. И тогда да, им приходится скрывать свои чувства. И открытые отношения, когда партнеры открыто говорят о своих целях, открыто обговаривают свои чувства, свою позицию, выдвигают требования, устанавливают границы.
А из Вашего письма я даже не поняла какие у Вас отношения. Ни чего Вы хотите от отношений, от мужчины, ни чего он хочет, ну как-то так. И на этом фоне можно только теоретизировать.

психолог онлайн
Виктория Михайловна Большакова
Елена Шпундра
Доброго дня, Daniela. На жаль, а може й на щастя, ми можемо вести мову тільки про Вас. Заглянути в душу вашого бой-френда ми не в змозі. На питання "чи є в нього ще хтось" відповісти зовсім не важко. Інтернет-спілкування наскільки розповсюджене, що навіть з точки зору статистики малоймовірно, що у вашого товариша ведеться переписка тільки з вами. Мало того це було б навіть ненормально з його боку. Він що - аутист? Чи він такий страшний та нецікавий, що тільки ви до нього звернулися? :)) Ще з іншого боку: будете шукати, та SMS піддивлятися, то навіть, якщо й не було нікого, то обов*язково знайдете - він це зробить щоб Вас провчити. Але це абсолютно не значить,що у нього є до інших якісь почуття. Також це не значить, що він з кимось має близькі зв*язки. Скоріше навпаки. Судячи з вашого опису у нього на це і часу немає. Більш раціональним буде задатися питаннями на кшалт:
1. Чи він насправді Мій обранець, чи так - на короткий час? Чи хочу я бути з ним назавжди?
2. Як війти з інтернет-спілкування в РЕАЛЬНЕ життя?
Якщо чесно відповісти на ці запитання, то можливо виникне слідуюче:
3. Як бути для нього Єдиною?
І відповіддю на це буде зовсім не услужливість і преклоніння перед ним. Скоріше, Вам потрібно розбудити в собі почуття своєї цінності, можливо навіть Безцінності. І коли від вас буде віяти такою впевненістю, на зразок "Ти мій!", то він справді буде Вашим. Головне потім не "передавити" :))
Ви пишете:
Відповідь:
Навіщо щось бороти в собі? Це ж Ваша душа! Ви хочете задавити в собі частину себе? Інша справа - як себе поводити? Як реагувати? Тут вам і стане в допомозі професійний психолог.
Те що ви задаєте запитання в інтернеті, а не в кабінеті психолога, може вказувати на нерішучість. З психологом ви навчитеся вести діалог Правильно, зможете роставити по місцях свої приоритети. Інколи самостійно, та навіть з подругами зробити це неможливо.
Ви пишете:
Порадьте що мені робити в цій ситуації!!!
Можу дати тільки дві поради:
1. Ми в змозі впливати на інших тільки через себе. Ви вже на правильному шляху, якщо звернулися на профессіональний сайт.
2. Зверніться до профессіональних психологів ОЧНО, на тему "впевненості в собі". На щастя ви зможете легко виріши це питання.
Бажаю Вам успіхів.
консультация психолога
Виктория Михайловна Большакова
Здравствуйте, Daniela. Знаете, не боритесь с собой.Делитесь с парнем своими чувствами, ревностью, в том числе. Правда, непросто строить отношения на расстоянии, когда не видишь человека. Но никакие отношения не построишь без риска и напряжения. Главное, не предавайте себя, верьте себе. Старайтесь быть свободной в проявлении себя, своих чувств. Как по мне, то самое ужасное в отношениях, это равнодушие и безразличие.Ничего предсказать на будущее нельзя, можно только в настоящем проявлять интерес к партнеру и говорить о себе, своем состоянии, своих мыслях, чувствах. Ревность-это нелюбовь к себе.Так что желаю Вам любви к себе и уверенности !
психолог онлайн
Виктория Михайловна Большакова
Вообще вы не з "хлопцем" познакомились, а со взрослым дядей. Ему 36 лет. Что вас связывает кроме секса?
Опять же, вы написали что "як пара ми рахуємося 2 місяці"
кто это считает, вы? Или вы как-то это обсуждали и решили что вы пара?
Вы уверены что он свободен?
В общем - вопросов больше чем ответов, но похоже вы и вправду не очень-то в диалоге с партнером. Скорее каждый себе что-то думает и преследует свои цели.
Отсюда могу предположить, что и отношения ваши для каждого выглядят по-разному. И неплохо было бы это с партнером прояснить.
психолог онлайн
Daniela, які стосунки ви хочете побудувати: щирі, відкриті, побудовані на почутті довіри чи залежні, невільні, в яких більше страху, ніж любові? Якщо ви би хотіли не боятися в таких стосунках - важливим аспектом довірливих стосунків є вміння говорити про свої почуття і довіряти самій собі. Те, що у вас є почуття ревнощів (недовіри) до свого обранця, страху його втратити - закономірно і природньо. Адже ви мало часу проводите разом і мало часу зустрічаєтесь. Ваш стан може також відображати і вашу потребу в тому, щоб разом планувати майбутнє зі своїм коханим. Чи хоче він того, чого й ви? Це запитання і вирішити його можете ви в діалозі з ним. Удачі вам.