Занижена самооцінка, невпевненість в собі
В мене така проблема, я дуже невпевнена в собі, моя самооцінка залишає бажати кращлого. Я боюсь оцінки інших людей, не можу відповідати на семінарах в університеті, постійно думаю, що і хто про мене подумає чи скаже, хоча всім абсолютно всеодно, але нічого не можу з цим зробити. В школі була відмінницею і ніколи не боялас відповідати, а тут просто жах якийсь. Просто відсижуюсь і все, хоча готуюсь до кожного а відповісти не можу. Не уявляю як можна знайти собі роботу якщо я панічно боюсь взагалі намагатися бо впевнена в провалі. Допоможіть порадою.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго здоров"я. Цю проблему можна вирішити декільками способами. Перший - читати книжки з підвищення самооцінки і втілювати знання в життя. Вчитися можна не тільки писати, читати або вивчати спеціальні предмети, можна навчитися підвищувати свою самооцінку. Другий варіант - відвідуванняна групових психотерапевтичних сесій, або соціально-психологічних тренінгів. Третій - робота з психологом у вашому університеті. Четвертий - індивідуальна робота з психологом або коучем. Це не всі варіанти, можна знайти і інші, але... потрібно для початку вибрати хоча б один і починати працювати над собою. Удачі.
психолог онлайн
Добрый день. Я предполагаю что появление в вашей жизни новых событий, таких как обучение в институте, вызвало у вас определенное напряжение, ведь ваши ожидания того как будет, возможно перестали соответствовать реальности, все это проявилось в самобычивании себя, что и приводит к заниженной самооценки. Быстрого рецепта от того как справится с негативной самооценки нет, по той причине что нужна работа по восстановлению личностной структуры, восстановлению себя. Для этого нужно учится распознавать свои чувства, ведь много кто боится их по той причине что не умеют проявлять, осознать свои потребности и желания, только тогда, когда фокус внимания сместиться с мнения окружающих, на опыт собственной ценности, появится ощущение радости. Так же хочу заметить что позитивная и негативная самооценка это привычки. Измените свою привычку на положительную, проявляйте больше одобрения к себе.