Травма дитинства або тотальна невпевненість в собі
До 23 років ні з ким не зустрічалась. Не впевнена в собі, не розумію флірту, не приймаю компліментів, чоловіків не сприймаю ніяк. Сексу не було.. В дитинстві (6-7 років) 45-річний знайомий чоловік один раз торкався до статевих органів через одяг. Я цього нікому не говорила, і навіть не згадувала донедавна. Чи може це бути причиною всіх моїх бід, пов*язаних з чоловіками?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Я бы сказал, что вероятнее всего корни тянутся от туда. Хорошо, что всплыл этот факт в вашем подсознании. Значит ваша психика готова вернуться к данной травме детства. И ее очень важно проработать с психотерапевтом. Это существенно может улучшить вашу жизнь.
психолог онлайн
ПРИЧИН ваших проблем може бути багато!Не обов"язково одна!Тому щоб не будувати здогадки, варто занятись консультативною роботою!Все стане краще!Ви почнете сприймати життя більш радісно і повніше!
звертайтесь!
психолог онлайн
Здравствуйте!
Как показалось мне из последнего вопроса, Вы хотите услышать, что причина Ваших бед в происшествии, которое случилось в детстве. А что тогда? Как это изменит Вашу жизнь, Вы станете какой? Смогут ли наладится отношения с противоположным полом?
Думаю, есть множество причин, влияющих на Вас и на то, как строятся Ваши отношения с мужчинами. Хотя бы потому, что Вы совсем недавно вспомнили детскую ситуацию. А как строились Ваши взаимоотношения в детстве, в подростковом возрасте? Как вообще Вы завязываете отношения не только с мужчинами, но и с женщинами? Все имеет значение.
психолог онлайн
Здравствуйте, ця ситуація може бути однією із причин, тому для того, щоб розібратись - зверніться до психолога, який буде Вас супроводжувати у процесі пошуку відповідей!
психолог онлайн
Доброго дня,
те, чи буде якась певна подія травмою (мати шкідливі і злоякісні наслідки для психіки чи психологічного розвитку) чи ні, залежить від того, що оточує особистість, в якій емоційній атмосфері (стосунках) вона зростає і як ставляться до дитини в першу чергу значимі дорослі.
На жаль, в нашій країні досить багато дітей страждає від ситуацій сексуального домагання. Діти не можуть розказати дорослим, бо немає необхідного рівня довіри чи вже є сформоване уявлення про себе як про поганого, винного, з яким можна так чинити.
Дуже важливо, що ви розказуєте про це. Наступним кроком може стати психологічне консультування, яке може допомогти подолати труднощі.
З повагою.
психолог онлайн
Добрий день.
Виглядає що запит комплексний : де важливо розібратися про вас і вашу невпевнінністі в собі, і відношенням до чоловіків. Ви питаєте чи може бути такий досвід як ви мали в дитинстві спричинити "всі мої біди пов'язані з чоловіками"? З моєї практики психолога скажу, що може і якщо він досі тривожить, і не прожитий, то дуже часто впливає на відносини з протилежною статтю в майбутньому несвідомо, але ще часто на відношення з чоловіками, впливає ваше оточення, як ви росли, виховувались, чи була у вас підтримка, чи було з ким хоча би гіпотитично розділити непростий дитячий досвід, чи було вже пізніше с кимось поговорити про розвиток вас як дівчинки, жінки, про хлопців...Думаю, важливо, приділити собі, і своїм переживанням увагу та час, щоб зрозуміти себе краще. Звідки корні невпевненності в собі, нерозуміння що це флірт та неприйнятта компліментів і що означає що зовсім не сприймаєте чоловіків?
З повагою Марія.