Ревнощі і комплекс
Доброго вечора! Мені 20 років. Ще кілька років тому у мене з’явився комплекс, який є і досі. У мене прищі. Зараз мені вже краще і вони зникають але червоні плями ще є і всеодно комплексую. Я собі не подобаюсь, чогось постійно порівнюю себе з іншими дівчатами і розумію, що не красива. Кожного разу коли спілкуюсь з людьми, думаю як вони ставляться до того що в мене такий недолік. В мене є хлопець. Ми разом вже 5 років.і я дуже сильно його ревную хоча приводу для ревності він не дає. А я дуже сильно себе накручую і думаю що я не красива і через те що в мене прищі він зустріне красивішу дівчину і піде до неї. Я нічого вдіяти з цим не можу. У мене дуже низька самооцінка, я невпевнена в собі, дуже скрита.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Прикро, що Вам доводиться мати такі складні переживання. Разом з тим, у Вас в житті є позитив - це хороші стосунки. І Ви ніби переживаєте наперед, що вони можуть зруйнуватися. Це не додає радощів у ваше життя. Думаю, Вам варто попрацювати з негативними думками. Є спеціальні техніки роботи з негативними думками, Ви їх зможетет знайти в Інтеренті, ці техніки не складні, і Ви можете спробувати працювати самостійно. Бажаю успіху!
Дополнение от автора
Дякую. Я старатимусь.
психолог онлайн
Добрий день! Краще поррацювати з когнітивно- поведінковим терапевтом над самооцінкою, ставленням до себе. У Вас є ресурс, гарні стосунки - це буде сприяти терапії. Всього найкращого!
Дополнение от автора
Дякую за пораду!
психолог онлайн
Здравствуйте, как женщина я Вас понимаю-прыщи на лице иногда ну очень расстраивают, как и различные пятна от них. Но ведь с парнем Вы встречаетесь пять лет, и он видел Вас разной. Похоже, Вы ему нравитесь такая, как Вы есть. Иллюзия, что мужчины уходят от худых к толстым, от высоких к низким или от молодых к старым - лишь иллюзия. И мужчины и женщины встречаются и расстаются по очень разным причинам. У Вас длительные хорошие отношения, и это знак того, что Вы умеете в них быть и,похоже, мужчине с Вами хорошо.
Присоединяюсь к коллегам, мои рекомендации похожие:
1. Проработать самооценку.
2. Выяснить, откуда у Вас представления о том, что про Вас думают другие, и действительно Ваши мысли совпадают с действительностью.
Ну и как женщина не могу не сказать, что хорошие косметологи творят чудеса. Особенно, когда в порядке душа. Но первые два пункта обязательны, без них третий-это будет всего лишь красивая обложка.