Внутрішньоособистісний конфлікт, ностальгія за минулим, почуття провини, відчуття що своїми руками знищила своє щастя, здається що пішла хибним шляхом і не реально вернутися
З 15 р. я зустрічалася з хлопцем В.який мене любив і був кращим другом. У 18 до мене прийшла думка,що крім нього мене більше ніхто не зможе так любити і виникло бажання пофлірт. на стороні. Так і зробила, почала паралельно зустрічатися з іншим С. І коли С.,сказав любить(на 4 побач.) я відп. що наші стосунки завершені,але С.не хотів розст. і мені стало шкода С. кидати. Водночас і шкода кидати В.,з В. план.свадьба. За порадою я прийшла до В. і сказала що маю ще одного хлопця і не знаю що робити. В. сказав що якщо я з ним вже 3 роки а з новим тиждень і сумніваюсь то він не буде заважати мені будувати нові стосунки. З В. формально розстались але реально я часто до нього звонила, іноді приходила, особливо коли сварилась з С.тривало це 2-3р. В.залишався другом. Спочатку я захопилась новими стосунками і забула за В., але коли я зрозуміла що С. мене не любить так як В.: не прислухається,не розуміє, я пошкодувала що розсталася з В. Але боялась повернутися щоб не залишитись самою. В 21 рік не дивлясь на конфлікти з С.одружилась.Я не хотіла з ним одружуватись бо ми постійно сваримся і надіялась вернутись до В. С.поставив ультиматум: або ми одружуємось або він мене кидає. Я боялась залишитись самою і тому одружилась зі сльозами на очах. Через рік на якісь дівчині одружився і мій колишній В. В.намагався меньше спілк. зі мною, міняв телефони.Я боялась втрач. звязок. Згодом по тел. уже жінка В. сказала щоб я від нього відстала. Сам В. поміняв телефон, а як бачить мене в місті не вітається а тікає від мене.В.не сказав що одружується,зник.Мені тяжко,хочу з В.поговорити а він не дає мені такої можливості. Мої стосуники з С.хвилеподібні - то сміх то сльози,мені не вистачає людини яка б обожнювала мене,була другом, розуміла як В. С. говорить:за що тебе любити,незадоволений мною як хазяйкою,може вдарити. Коли я усвідомлюю що могла б бути щасливою з В.(в нього була лише 1 вимога - щоб я була з ним і йому не потрібно були мої послуги домогосп. - він це сам робив) і своїми руками знищила своє щастя-боляче.Майже щоночі мені сниться мій колишній В.,я постійно про нього згадую і боляче,хочу поговорити,хоча б попрощатися з ним. А нема як. Останній раз коли його випадково зустріла в місті і сказала "привіт"-він не відповів,єхидно усміхнувся і втік.Я ж неможу В. заставити не те щоб підтримувати тел.звязок, але й навіть просто поговорити, попрощатися.Сьогодні В.знову снився і це мучає, не можу простити себе, не можу нічого зробити. Згадую, пишу, знову це переживаю і плачу....
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Альона, здається, що почуттів до вас не має ні перший, ні другий.
консультация психолога
Альона, важко усвідомлювати, що було здійснено помилку. Ще важче прийняти итой факт, що вже нічого не виправиш. Однак це так - в одну річку, як то кажуть...
Спробуйте побачити речі так, як вони є зараз, а не так, як вони виглядали кілька років тому:
- В. одружений,
- він не ініціює стосунки з вами, більше того, він їх уникає.
- ви одружні з С., але чомусь не задалося?
А, можливо, ваша поведінка й далі продовжує впливати на якість ваших взаємин з чоловіком? Можливо, якось таки дається взанки те, що ви, живучи з С., прагнете до взаємин з В.? І, можливо за докорами про "погану господиню" криється щось інше?
Дополнение от автора
А чому? Мені здається щоперший менелюбив посправжньому.Він робив для мене все, виконував мої забаганки. А коли ми з ним розсталися йомубуло боляче, він довго (рік) нікого не мав. Спочатку (перший місяці) він хотів зі мною бути, страждав. Але я продовжувала частково з ним бути і тому йому було від цього легше. Вн мені казав що він не хоче що я розсталася з С. чрез нього а хоче щоб я сама це зробила. Був навіть випадок - ми домовились, що якщо я кидаю С. і святкую новий рік з В. то ми одружиимось влітку. Але я не змогла покинути на новий рік С. І В. не міг мені більше повірити.
Дополнение от автора
Проблема в тому, що я усвідомлюю, що в в одну річку двічі не війти, В. одружений і я не маю право вмішуватися в його життя, що мені потрібно працювати над моїми сьогоднішніми стосунками з С. Але боляче коли я напр. С. попрошу щось зробитиа він мені відповідає а на.. мені це потрібно, а я знаю що В. ніколи не відмовляв мені в моїх бажаннях, потребах, і так постійно: цей любить пиво і футбол - той вів здоровий спосіб життя, цей може матом мене послати - той ніколи, цей не хоче мене вислуховувати - той завжди говорив зі мною і розумів, з цим сварки через день - з тим ніколи ні разу не сварились. І від цього боляче. Хочу забути, якось вирішити пролему. А сьогодні, наприклад, приснилось, що В. розійшовся з своєю дружиною і шукає зустрічі зі мною. В сні реалізовуються мої підсвідомі бажання. Я просинаюсь і на протязі дня знову відчуваю якись звязок з В. Що мені потрібно зробити, незнаю. Навіть думала що може мені під гіпнозом треба дати якусь установку щоб я забула про існування В. Але навіть не збираюсь пробувати бо психіка в мене дуже чуствительна і грань між нормою і помешательством може лекго зникнути - я це ввідчуваю. Навіть зараз розумію що це навязливе бажання поговорити, позвонити до колишнього занадто навязливе....А ще розумію, що якщо б я з ним хоч раз в місяць зізвонювалась мені було б легше, або якби не я а він за мною тягнувся(тут ще відіграє роль- запретний плод сладок, що имеем не ценим - потерявши плачем. На сьогоднішній день, саме сьогодні, відносини з чоловіком не приносять розчарування - все ніби добре. Але знову десь в глибині я розумію що завтра ситуація може змінитися.
консультация психолога
Алена,повторения не будет и вы и ваш прежний партнер сделали свой выбор.Он сильный человек и разорвал отношения на корню.Сегодня вам надо работать над своим семейным положением :либо гармонизировать отношения с мужем ,либо поставить точку в отношениях и встречать новые встречи.
консультация психолога
Альона, вам вибирати: жити минулим і занедбати стосунки з чоловіком, чи будувати свое життя зараз. Колишній ваш вже перестраждав і ви йому не потрібна.
Взагалі є така приказка - все, що відбувається, на краще. Хто знає, як би склалося ваше життя з попереднім. Іноді щось може завадити коханню дитинства і є розчарування. А потім через багато років зустрічаєш ту людину і думаєш: Слава Богу, що я не вийшла за нього заміж.

психолог онлайн
Алена, прочитав ваши письма у меня есть впечатление, что вы играете и фантазируете как ребенок. Буквально живете в своих фантазия проявляя инфантилизм. Это способ уйти от взрослой жизни не беря на себя ответственность. Ваши мысли снова и снова возвращаются к В. и то, что вы фантазируете только в отдаленности отражает действительность.
Это связанно с тем что ваши отношения не сложились и вы уходите от решения проблем в детский мир фантазий. Это срабатывают защитные механизмы. Вам надо поставить точку и начинать брать жизнь в свои руки. Вы можете попробовать наладить жизнь с С., разойтись с С. попробовать вернуть В., попробовать найти других Г.,Д.,Н.,... все в ваших руках. Но важно подойти к этой задачи со взрослой позиции начиная с чистого листа. Не тяните прошлое и живите в здесь и сейчас.
Конечно это легче написать чем сделатьи вам сможет помочь психолог если самой не удастся. Главное чтобы у вас было желание выбраться из этого и решение придёт обязательно, сейчас или позже.
Желаю вам удачи!
психолог онлайн
Здравствуйте, Алена.
У меня создалось впечатление, что сам факт бракосочетания (ни ваш, ни В.) - не имеют какого-то решающего значения для ваших переживаний. То, что происходит сейчас, началось и развивалось и до брака.
В начале письма вы написали о том, как начали отношения с С. и как их впервые пытались завершить. Похоже, что ситуация, когда вам говорят, что вас любят побуждает вас "убегать" от этих чувств или этих отношений. Получается что с одной стороны вы хотите любви, а с другой - убегаете от нее.
Насколько это глубоко в вас и насколько прошлые отношения или ностальгия за прошлым мешают вам выбрать сейчас свой путь - на мой взгляд, лучше разбираться на консультации.
консультация психолога
Здравсвуйте, Альона! В первую очередь Вам нужно разобраться в себе. Что Вы вообще хотите от жизни? Почему Вы боитесь остаться одна7 Прошлое не изменить, с ним можно только смириться, и строить дальнейшую жизнь с учетом Вашего прошлого. Не получается самой, обратитесь к специалисту. Удачи.
консультация психолога