Як підвищити свамооцінку?
Доросла жінка.мама двох дітей.а самооцінка нище плінтуса...все це з дитинства. батько пив, уваги не приділяв, лише критика. а мама постійно в роботі. зі свекрухою не вжилася. з скандалом пішли жити окремо. у всьому винна моя самооцінка. закінчився декрет, пора виходити на роботу а мені важко знайти роботу.як мені підвищити самооцінку і віру в себе ?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый день!
Вы можете обратиться к терапевту с запросом на повышение самооценки, чтобы проработать эту тему.
А также получать поддержку от окружения, которое в Вас верит и любит.
Ставьте промежуточные цели, замечайте достижения, получайте поддержку на своем пути.
психолог онлайн
Здравствуйте, Оксана!
Рекомендую обратиться к психологу для индивидуальной работы.
Также есть вариант найти в Вашем городе группы психологической помощи.
Для начала самостоятельной работы - заведите дневник моих достижений и записывайте туда все свои достижения, вспоминая с детства (маленькие, большие), все. Если воозникаю вопросы - пишите
психолог онлайн
Оксана, Вам би самоцінність розвинути краще, а не самооцінку. Ящо цінуватимете себе, не дивлячись навіть на якусь вашу неуспішність, то все буде окей
психолог онлайн
Оксана, добрий вечір! Чи є у Вас можливість працювати з психологом? Напишіть свою пошту, надішлю літературу для самостійної роботи.
консультация психолога
А в чому проявляється ця "самооцінка нижче плінтуса"? В чому складність із пошуком роботи? А Ви вважаєте, що "доросла жінка" має бути якою? А якою Ви зараз є? А які відчуття у Вас з цього приводу? Оксана, а Ви хочете виходити з декрету?
психолог онлайн
Подумайте какой бы вы были, что бы делали если бы у вас была хорошая самооценка? И понемногу делайте это. Делайте небольшие шаги.
Изучайте эту тематику. Найдите всё что сможете о самооценке - книги, статьи, техники, вебинары, видео на ютубе, подпишитесь на подписки тех тренеров, психологов, которые занимаются этой тематикой. И пробуйте делать то, что будет откликаться.
Дополнение от автора
Яна Дерич:
Самооцінка проявляється у невзмозі вчасно і правильно відповідати на хамство, захищати свої інтереси.боюсь спорити з людьми, образити. Складність у пошуку роботи проявляється у тому що маючи двох дітей 3 і 5 років потрібно звичайно допомога секрухи і свекра , брата чоловіка ( мої за 100 км).а чоловік місяцями закордоном. Живу за 5 хв ходьби від них. зі свекрухою і так не склалося. у невигідному становищі. І поки не покращу самооцінку все буде так як є. точніше і далі сидітиму вдома невідомо скільки.
Доросла жінка - сильна, максимально незалежна у всіх смислах, реалізована, красива.
Зараз я нереалізована. набрид той декрет. хочу в люди.хочу заробляти гроші .більший круг спілкування.
Поки буду сидіти вдома краще небуде. а щоб піти на роботу - підвищити потрібно самооцінку. перечитала багато інформаціі.передиилась ютуб. все одно не розумію як мені покращити самооцінку.
психолог онлайн
Чи є у Вас можливість працювати з психотерапевтом? Напишіть пошту, надішлю літературу для самодопомоги.
консультация психолога
Оксана, у Вашому оточенні є люди, на яких можна опиратись і отримувати підтримку? Ви маєте уявлення яку саме роботу хочете? Що Вам подобається робити, в якій сфері хочете реалізувати себе? Ви поворите рідним про те, що Вам потрібна їхня допомога, що Вам в такому режимі не просто знайти час для себе?
Дополнение от автора
Яна Дерич.
Підтримка є.але я скоро всім набридну своєю невпевненістю. але і є люди які навмисно принижують. навмисно .я є легка мішень...
На рахунок роботи навіть незнаю... потрібно починати з нуля.диплом економіста є. досвіду нема . Думала стати майстром шугарингу але ця невпевненість жити спокійно не дає...Рідним про допомогу говорю.
Дополнение от автора
Зараз може хтось подумати що я не хочу на роботу. я хочу.готова до труднощів матеріальних, фізичих, але не готова морально. де б не пішла : чи на роботу чи до родичів по допомогу... всюди потрібно вміти постояти за себе...