Как отпустить человека и жить дальше
Два года назад были отношения с человеком, но до сих пор не могу его забыть и отпустить. У самой есть семья и у него есть семья. Как отпустить его?
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго дня.
Скажіть, будь ласка, хто був ініціатом розлучення і яка основна причина? Ви підтримуєте контакт із колишнім? Чи у Вас є спільні діти? В чому полягає Ваша теза, що Ви "не відпустили його" (прослідковуєте його соц. мережі, думаєте в певні моменти про нього, переписуєтеся, фантазії і т. д.)?
Що Вам давали ті стосунки, а чого у них не вистачало? Що Вам дають теперішні стосунки, а чого у них не вистачає?
Скажіть, будь ласка, чи Ви говорили про свої переживання чоловікові?
Дополнение от автора
Разговаривала с обоими мужчинами. Оба знают, что с мужем живу из за ребенка, а мыслями с тем , с кем отношения не сложились. Соц сети не отслеживаю, просто постоянно думают о человеке на протяжении всего этого времени. Из за этого не могу наладить отношения с мужем, хотя он достоин большего. Инициатор расставания была я, так как решила сохранить семью ради ребенка
психолог онлайн
А що Вам дають теперішні стосунки? Ви кохаєте свого чоловіка? Я правильно Вас зрозуміла: у Вас були стосунки із теперішнм чоловіком, коли Ви зустрічалися із колишнім? Якби проблема не була б в дитині, Ви б не погодилися одружитися із теперішнім чоловіком? Чого хочете особисто Ви?
цитата:
Соц сети не отслеживаю, просто постоянно думают о человеке на протяжении всего этого времени.
Можете детальніше описати, про що ці думки? Як Ви дізналися, що у колишнього вже є своя сім'я?
Дополнение от автора
Нынешние отношения дают то, что у ребенка есть отец. У меня были отношения с мужчиной в момент брака. Если бы не ребенок, с мужем жить бы не стала. Хочу чтобы тот мужчина был рядом. О новой семье своего любимого человека узнала от общих знакомых.
Дополнение от автора
Думаю о том как можно было бы вернуть все назад и начать сначала
Дополнение от автора
Но вопрос в том, как отпустить и жить дальше?
психолог онлайн
Мені здається, що Ви "намагаєтеся забути колишнього чоловіка" через почуття провини за зраду + бажання, щоб у дитини була повноцінна сім'я. Як чоловік відреагував на Вашу зраду і як він про це дізнався? Знаєте, у цій ситуації важливо зрозуміти, чому саме Ви зрадили і який дефіцит був у Ваших стосунках; чому Ви вийшли заміж за цього чоловіка (що Вас у ньому привабило); що потім сталося, що Ваші почуття "охололи" і т. д. Щаслива дитина - це щасливі батьки і іноді краще, щоб батьки розлучилися, ніж дитина перебувала у психологічно важкій атмосфері. Безумовно, ніхто не говорить, що "Ви маєте повернутися до колишнього чоловіка", однак чи варто продовжувати теперішні стосунки? Я б Вам рекомендувала звернутися спільно із теперішнім чоловіком до сімейного психолога + піти на індивідуальну терапію.
психолог онлайн
Ребенку нужны счастливые родители, а не просто их наличие. И мать, находящаяся в неудовлетворяющих ее отношениях обязательно будет влиять на самоощущение ребенка.
В целом вы своей жизнью довольны? Как бы вам хотелось жить?
Дополнение от автора
Нет, не довольна. Не хватает лёгкости и ощущения счастья. Жить с нелюбимым человеком тяжело, а еще и нужно постоянно себя контролировать. Иначе одни скандалы. Знаю что и муж любит другую женщину и считает что я сломала ему жизнь, так как родила от него ребенка, он так же как и я чувствует себя обязанным жить ради дочери
психолог онлайн
цитата:
Знаю что и муж любит другую женщину и считает что я сломала ему жизнь, так как родила от него ребенка, он так же как и я чувствует себя обязанным жить ради дочери
Він Вам сам про це сказав чи це Ваші припущення? Помітно, що Ви обоє незадоволені у цих стосунках, тому, можливо найкращим варіантом було б обговорити цю ситуацію із
сімейним психологом і дійти до спільного рішення. Наприклад, якщо ви вирішете розлучитися, то як це зробити якомога менш травматичніше для дитини і т. д. Дитина бере модель своїх майбутніх стосунків, базуючись на моделі батьківської сім'ї, а які стосунки вона побудує, якщо бачила "нещасливу пару", що змушені бути разом через неї?
Дополнение от автора
Сам сказал. Читала его переписку с другой женщиной, он обещает ей все решить. Я ему предложила расстаться и не мучить друг друга - он не хочет
психолог онлайн
цитата:
Читала его переписку с другой женщиной, он обещает ей все решить.
Ви без його відома читали його переписку? Навіщо?
цитата:
Я ему предложила расстаться и не мучить друг друга - он не хочет
Для розлучення не обов'язково потрібна згода двох партнерів. Крім цього, першопочатково, я б рекомендувала все-таки, обговорити цей момент спільно із сімейним психолом. Якщо чоловік всерівно не захоче розлучення, то Ви можете ініціювати його самостійно.
Дополнение от автора
Да читала без его ведома. Вероятно, сама ищу то что окончательно меня сподвигнет на окончание этих больных отношений. Дело совсем не в разводе, просто человек меня не отпускает. Оба создаем видимость семьи
психолог онлайн
цитата:
Дело совсем не в разводе, просто человек меня не отпускает. Оба создаем видимость семьи
Ви доросла людина і ніхто немає права Вас "змушувати залишатися". Лише Ви відповідальна за своє життя. Водночас, зараз Вас досі щось тримає (почуття провини, страх самотності і т. д.).
Що найгірше може трапитися, коли Ви розлучитеся з чоловіком? Ви фінансово незалежна від нього? Хто може Вас підтримати у цьому рішенні (батьки, друзі тощо)?