Установки на деньги
Добрый день ! Скажите , пожалуйста , у меня такая проблема
Не правильные установки внутренние на деньги
Считаю , что они трудно досягаемы , что на мне проклятие
Хотя это не так
Мама постоянно говорит , что денег нет
И мне это заложилось
Как это исправить и избавиться от внутренних барьеров по зарабатыванию денег?
Как разрешить себе зарабатывать деньги и достигать финансовых целей ?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый день Вероника!
Вы расматриваете вариант индивидуального обращения к психологу или возможно уже обращались ранее? так как помочь вам одним сообщением маловероятно.
Любые шаблоны, родительские установки нужно глубоко и комплексно прорабатывать, искать причину внутри вас и менять внутренее отношения к заданому вопросу.
Рекомендую обратится индивидуально и комплексно проработать ситуацию.
с уважением Ирина
психолог онлайн
Здравствуйте, Вероника!
цитата:
Вы хорошо сформулировали запрос на личную терапию.
Осталось определиться с психотерапевтом и начать работу по избавлению от внутренних барьеров.
психолог онлайн
1. Зрозуміти чого ви хочите (на що гроші)
2. Почати заробляти
3. Піти в компаньйони до людини яка вміє заробляти і вчитись в неї
4. Якщо внутрішній блок дуже сильний то на психотерапію. Тільки не кажіть що на це немає грошей.
психолог онлайн
Доброго дня, Вероніка.
Ви велика молодчинка, що так глибоко проаналізували Вашу ситуацію! Помітно, як для Вас це важливо. Водночас, зміна несвідомих установок - це глибинні особистісні зміни. Уявіть, що Ви все життя неправильно ходили, водночас зараз Вам необхідно перевчитися. Ви починаєте як в дитинтві: спочатку рухаєте ніжками і ручками, повзаєте, робите кілька кроків з опорою та страхуванням, потім проходите в приміщенні невеликі відстані, а потім і йдете на двір. Для того, щоб це перетворилося у Вас на автоматизм, необхідно практикуватися впродовж років хоча б раз на тиждень. Саме тому Вам необхідна індивідуальна терапія із психологом-психотерапевтом. Припускаю, що у Вас можуть бути й інші сценарні заборони: "Не досягай", "Не заявляй про свої потреби" і т. д.
Хотілося б також запитати: чому Ви вирішили звернутися саме зараз? Що Вас спонукало?
Крім цього, знаю колегу із довготривалим терапевтичним досвідом, яка вже давно проводить тренінги якраз на тему Батьківських контамінацій у плані фінансів (якщо Вас це зацікавить - напишіть мені у приват). Вона має скоро робити новий набір.
Дополнение от автора
Спонукали мої думки про гроші, про те, що я чую від батьків , що те, що вони говорять і як вони живуть -не є правильним.
Те, що не виходить заробити
Вийшло один раз , а потім я почала розуміти, що витрачаю гроші, ніби вони мені не потрібні і задумалась про те, чому так.
Мені дуже шкода , що ви зі Львову
Я б до Вас прийшла на консультацію
А в он-лайні не дуже подобається
психолог онлайн
цитата:
Те, що не виходить заробити
Я правильно Вас зрозуміла: у Вас проблеми із розподілом грошей, а не з їхнім заробітком?
цитата:
Мені дуже шкода , що ви зі Львову. Я б до Вас прийшла на консультацію
А в он-лайні не дуже подобається
Цілком розумію Ваше бажання. Якщо говорити про колегу, яку я зазначила, то вона із Кременчуга, а тренінг здається також проводить в Черкасах. Водночас, Ви також можете обрати собі спеціаліста у Вашому місті тут на сайтІ, зайшовши у вкладку "Психологи".
Бажаю Вам знайти хорошого спеціаліста та пропрацювати себе. Вірю у Вас, удачі!