Отношения
Здраствуйте, мне 20, у меня 2образования, красивая фигура, люди говорят что я очень симпатичная, и я уже готова к отношениям, но в отличии от всех своих знакомых у меня их никогда не было. Я даже не целовалась. В прошлом году я познакомилась на вечеринке с парнем, он француз и оказалось, что через две недели после знакомства он должен улетать. Я виделась с ним только 2раза, но я ни с кем так круто не общалась. После последней встречи он просто исчез. Я думала что в силу своей неопытности я что-то сделала не так и не могла угомонится. Через 2месяца я написала и спросила на прямую, думала что бог с ним, и так не увижу никогда, но он написал, что он просто пощитал, что на расстоянии лучше не начинать отношений. Сейчас он смотрит все сторис в инсте и лайкает все фото, я делаю аналогично. Но , черт, уже прошло больше полу года и ни слова друг другу, а я как глупая скучаю по нему. Я неоднократно ходила на свидания, скачала тиндер, заваливала себе работой , но всё не то... не знаю как дальше быть....
Вопрос от: ; Возраст: 20
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Mashed, доброго времени суток!
Скорее всего Вы скучаете не по нему, а по образу который Вы сами создали. У Вас было всего 2 встречи - Вы совершенно не знаете этого человека. У Вас есть только эмоции по отношению к нему, и вот этими красками (эмоциями) Вы нарисовали себе его личность. Но это всего лишь Ваша интерпретация.
я бы рекомендовала Вам поработать с психологом. Разобраться в себе и выработать для себя стратегию развития своей личной жизни. Это никак не решит вопрос напрямую - по волшебству прекрасный принц не появится. Но это поможет Вам понизит уровень тревоги, почувствовать себя уверенно и, что на мой взгляд самое важное, не довериться без памяти первому мужчине, которые проявит к Вам серьёзное внимание. К сожалению такое часто бывает и девушки попадают в токсичные отношения. Вот защитить себя от этого, думаю весьма мудро.
На сайте есть не мало отличных психологов - выбирайте и начните работу с собой.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Доброго дня, Mashed.
Скажіть, будь ласка, що Ви вкладаєте у поняття "стосунки"? Чи хотіли б особисто Ви "стосунків" зараз, чи це більше тиск оточення? Якого чоловіка Ви бачите поряд із собою? Ви казали, що неодноразово ходили на побачення, проте "щось не те". Що саме?
Що б Ви хотіли отримати тут від психологів?
Дополнение от автора
Стосунки для мене—це коли є з ким погуляти, коли є про кого турбуватися, весело проводити час, коли можна бути слабшою. Я думаю, що стосунки це моє власне бажання, хоча коли чую від родичів «найшла вже там когось, от твій брат(16 років) вже дівчину має»або коли мої подружки ідуть зі мною в тц вибирати одяг не собі як я думала, а своїм хлопцям і обговорюють різні речі, пов’язані з інтимною сферою, я просто йду збоку як недоумок і відчуваю себе препаршиво. Поряд з собою я б хотіла бачити уважну людину, яка буде не тільки розказувати про себе, а й цікавитись мною, звичайно він має бути красивий і як я мати цілі в житті. Причиною того, що «все не те» була дивна поведінка хлопців, вони просто дивилися на мене з усмішкою і нервово крутили в руках чашки. Мені приходилось самій шукати якісь теми для розмов, жартувати(в міру), від цього я себе відчувала як сміливіша ніж вони людина і потім просто після побачення і переписок розуміла, що вони ні риба ні м’ясо. Я також не ідеальна, але я навіть не знаю що вже в собі змінити... я думала максимально загрузити себе книжками, отак щоб не було часу про таке думати, забити на любовні справи і просто стати ботаном. Змусити себе нікого не шукати. Якшо знайдеться, то чудово, якщо ні, я просто буду до старості писати наукові роботи..::sad::
психолог онлайн
цитата:
Я думаю, що стосунки це моє власне бажання, хоча коли чую від родичів «найшла вже там когось, от твій брат(16 років) вже дівчину має»або коли мої подружки ідуть зі мною в тц вибирати одяг не собі як я думала, а своїм хлопцям і обговорюють різні речі, пов’язані з інтимною сферою, я просто йду збоку як недоумок і відчуваю себе препаршиво.
Припускаю, що слова родичів та подружок також, безумовно, внесли свою лепту. Важливо, щоб Ви себе відчували ОК і без хлопця і з хлопцем - це основа гармонійних стосунків у майбутньому.
цитата:
Причиною того, що «все не те» була дивна поведінка хлопців, вони просто дивилися на мене з усмішкою і нервово крутили в руках чашки. Мені приходилось самій шукати якісь теми для розмов, жартувати(в міру), від цього я себе відчувала як сміливіша ніж вони людина і потім просто після побачення і переписок розуміла, що вони ні риба ні м’ясо.
Помітно, що хлопці хвилювалися при першій зустрічі і це нормально. Уточніть, як би Ви хотіли спілкуватися із хлопцями (теми і т. д.). Крім цього, Ви зазначила, що є "сміливішою", ніж вони. Ви б хотіли бачити поряд із собою такого ж сміливого хлопця? А тепер запитайте себе, чому Ви тоді приваблюєте "несміливих"?
цитата:
Якшо знайдеться, то чудово, якщо ні, я просто буду до старості писати наукові роботи
Якось дуже категорично. Скажіть, будь ласка, які у Вас стосунки з батьками (особливо татом)?
Дополнение от автора
До появи брата все було ок, коли мені було 5 років народився брат, в очах батьків я різко стала «дорослою», сама ходила в садік і страшно ревнувала, у мене була хвороба( що це хвороба вони дізналися вже коли тьотя спитала про це в меді) ( я не встигала в туалет, досі незручно про це говорити, але тут же все анонімно..) батьки вирішили щоб я на людях їх не позорила забрати мене з всіх гуртків, обмежити максимально спілкування, я кожного дня через це вислуховувала образливі фрази і була досить часто бита мамою, дідусем, а особливо татом. Бабуся не витримала такого і забрала мене до себе з дідусем. Десь 5 років я жила окремо від них. Потім тато поїхав на заробітки і дуже змінився. Зараз в мене з ними хороші відносини, але коли дідусь зараз мені хвалиться про те, якою доброю нянькою він був для нас з братом, я дуже сильно себе стримую, щоб серед гостей не пригадати йому як він мене бив і дивився порно в присутності маленьких нас з братом і розказував про мою хворобу іншим родичам, які на застіллях потім при мені її обговорювали... тепер мене питають чому деколи я така замкнута... епічно з їх сторони
психолог онлайн
цитата:
я дуже сильно себе стримую, щоб серед гостей не пригадати йому як він мене бив і дивився порно в присутності маленьких нас з братом і розказував про мою хворобу іншим родичам, які на застіллях потім при мені її обговорювали...
Дуже співчуваю Вам - це справді жахливо і травматично. Ви маєте право сумувати та гніватися на батьків (що тато так Вас ображав, мама не захистила, дідусь також бив). Припускаю, що у Вас ще досі існує образа на тата, яку Ви проектуєте на чоловіків, і, таким чином, несвідомо намагаєтеся пропрацювати свої дитячо-батьківські стосунки. Із Вашої розповіді відчувалося, що Ви наче "конкуруєте" із чоловіками, доказуючи щось самій собі. Можливо якась Ваша поведінка чи несвідомі установки і приваблюють "невпевнених" чоловіків, бо, таким чином, у Вас більші шанси їх перемогти (як Ви не могли це зробити із татом у своєму дитинстві). У Вашому житті багато чоловічих фігур: батько, дідусь, брат, які спричинили Вам біль (брат перебрав на себе увагу і Вам довелося пожертувавати своїм дитинством).
Я б Вам однозначно рекомендувала пройти індивідуальну терпапію із психологом-психотерапевтом, щоб пропрацювати свої дитячо-батьківські стосунки.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!