НЕ МОГУ СПАТЬ С МУЖЕМ, ХОТЬ РАЗВОДИСЬ((
Реальная проблема. Я сплю крепко, но мне надо время крепко сразу заснуть - минут 20. Муж проваливается в сон мгновенно, но минут через двадцать начинает возиться, вздыхать, дергать ногами, шевелить руками. И пипец - я просыпаюсь. А заснуть опять - не могу совершенно, буду просто тупо лежать целую ночь.
Только я чувствую, что улетаю в сон - опять дерганья и шебуршания. Ужас и мрак.
Началось все когда забеременела. Ранее такой проблемы не было, когда муж уходит спать в другую комнату я спокойно засипаю. Но это же ненормально? Не спать вместе с мужем. Чувствую себя виновной(( Что мне делать, помогите, очень вас прошу ((
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Реальная помощь может быть на сеансе психотерапии с психологом.
Советы в переписке при непонятных причинах Вашего состояния - неэффективны.
психолог онлайн
Доброго дня, atlantuda.
цитата:
Не спать вместе с мужем. Чувствую себя виновной((
Ви казали чоловіку про ці свої хвилювання? Ви обговорювали із ним взагалі цю ситуацію? Які у Вас зараз стосунки із чоловіком?
цитата:
А заснуть опять - не могу совершенно, буду просто тупо лежать целую ночь.
Началось все когда забеременела.
Скажіть, будь ласка, Ви зараз вагітна чи вже народили дитинку?
Дополнение от автора
Так, я говорила чоловіку, що дуже переживаю, що приходиться його проганяти в іншу кімнату, він розуміє мене, і спокійно йде сам, але мені всеодно якось не по собі, виходить що я ображаю його(
Я зараз на 5 місяці вагітності..
психолог онлайн
цитата:
але мені всеодно якось не по собі, виходить що я ображаю його(
Я зараз на 5 місяці вагітності..
Перш за все, необхідно розібратися із причиною Вашого "чутливого сну" (адже раніше цієї проблеми не існувало; не зовсім зрозуміло - чи Ви стали чутливіші, чи ще і у чоловіка почався тривожний сон). Можливі наступні варіанти: підвищенна тривожність у зв'язку із майбутні народженням дитини, стреси, приховані конфлікти і дефіцити у стосунках із чоловіком, гормональні зміни тощо. Тому рекомендація наступна: індивідуальна консультація у психолога + базовий медичний огляд (невропатолог, ендокринолог, психіатр тощо). Також можлива наступна альтернатива: Ви домовляєтеся з чоловіком, що лягаєте раніше за нього (на 40 хв), щоб коли він прийшов спати, Ви вже спали + купити більш просторе ліжко та мати окрему ковдру для кожного.
Крім цього, помітно, що Ви хвилюєтеся, що можете "образити" чоловіка і можливо за цим стоїть інший страх: наприклад, сексуальної непривабливості як жінки у зв'язку із вагітністю (зміна тіла) + страх застрягання у ролі "мами".
психолог онлайн
цитата:
виходить що я ображаю його(
Я зараз на 5 місяці вагітності..
Як ви зрозуміли, що ви його ображаєте? Чоловік вам прл це говорить? Він достатньо вам приділяє уваги?
Ви зараз в такому чудесному і цікавому положенні, вас може дратувати будь-що, як на мене.
Якої допомоги ви очикуєте від психологів, я не зовсім зрозуміла?
Дополнение от автора
мене цікавить чи це коли небудь мине, ми вже пробували спати під різними ковдрами і я засинала раніше, але в результаті знову прокидалась і немогла більше заснути( це дуже пригнічує.. ліжко в нас доволі велике, нерозумію звідки така чутливість з'явилась, я завжди була тривожною, але щоб спати не могла поряд з чоловіком - ніколи... у нас дуже добрі стосунки, він любить мене і я його теж. але ця проблема не дає мені спокою((
психолог онлайн
цитата:
( це дуже пригнічує.. ліжко в нас доволі велике, нерозумію звідки така чутливість з'явилась, я завжди була тривожною
Вагітність - це не лише психофізіологічні зміни, але і зміна звичного стереотипу життя, тому Ваша тривожність (яка була до цього) зараз і підвищилася, що викликає дискомфорт. Ваш психологічний стан важливий + він безпосередньо впливає на дитинку. Ви здатні потурбуватися про себе і покращити його, звернувшись до спеціалістів, про яких я зазначила раніше, а вибір за Вами.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Началось все когда забеременела.
Это вполне естественно, что Ваш организм перестраивается и становится более чувствительным. Эта перестройка важна для женщины, чтобы больше чувствовать своего ребенка.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Причин Вашего беспокойного сна может быть много и дать Вам определенный ответ в таком формате невозможно. Учитывая Ваше состояние, рекомендую Вам пройти медицинское обследование, т.к. ранее у Вас не было таких проблем, причина может быть в изменении гормонального фона.
Если все таки причина связана с Вашим эмоциональным состоянием, то разобраться с этим можно только на консультации психолога.
Дополнение от автора
я була у психолога..виписав мені валеріану на ніч і магне б6..порадив заспокоїтись..та не допомагає зовсім..таке враження що нервова система здає..потрібна повна тиша для сну, будь який шорох або смикання і я прокидаюся і фіг вже потім засну.
Навіть секунди рахувала між цими ритмічними смиканнями чоловіка - лежить спокійно, потім починає рукою або ногою смикати (як мотоцикл заводить), потім секунд 15-20 тиша, потім знову. І так без кінця ...::crying::
психолог онлайн
Оксана Станиславовна Лысенко
цитата:
виписав мені валеріану на ніч і магне б6..порадив заспокоїтись..та не допомагає зовсім..
Психолог не виписує ліків, його основне завдання - комунікація і обговорення, пропрацювання Ваших внутрішніх конфліктів. Кваліфікований психолог не скаже "просто заспокойтеся". Крім цього, одна консультація - це не Ваш випадок. А якщо говорити про біологію - то це компетенція невропатолога, психіатра та ендокринолога, до яких Вам також необхідно звернутися.
Дополнение от автора
але дивно куди дівається ця проблема коли одна в кімнаті.. коли сплю одна такої проблеми немає..
психолог онлайн
цитата:
Зараз у Вас підвищенна чутливість до сторонніх стимулів, що пов'язано безпосередньо із Вашою нервовою системою. Функція тривоги - попередження можливих загроз (наприклад, евоюційно: коли я сплю, то може з'явитися хижак, тому я прокидаюся від найменшого шороху), а так, як у Вас вже була підвищенна базова тривожність до вагітності, то зараз вона почала функціонувати ще інтенсивніше, а причин для її підвищення може бути безліч (я вже перераховувала). Висновок - необхідно працювати із тривожністю і НС.
психолог онлайн
Здраствуйте!
Ваши изменения в организме естественные, они могут быть у каждой женщины во время беременности, только проявляются по-разному. Но, если Вас волнует то, что Вы чутко спите и в результате не отдыхаете, а еще и переживаете, чтобы не испортить отношения с мужем, то нужно, что предпринимать. Прежде всего, Вы заботьтесь о себе и не испытывайте чувства вины, муж Вас любит и понимает. Любой организм, как правило, берет свое, и если Вы плохо спите ночью, то, наверное, досыпаете днем. Попробуйте не досыпать днем, чтобы к вечеру была легкая усталость.
Ваше «сознание» хочет все контролировать, поэтому и контролирует то, что происходит рядом (шорох, дыхание). Как вариант, многие пробуют засыпать под телевизор, включают что-то нейтральное с еле слышной громкостью. Это поможет переключиться на шум телевизора, а не на движение и дыхание мужа. Это будет похоже на транс, когда свое «сознание» переключают на определенную частоту. Сон очень похож с трансом, пока сознание все пытается контролировать, оно не сможет отключиться. Со временем, вырабатывается уже привычка. Так же можно попробовать перед сном дыхательную гимнастику, которая успокаивает нервную систему. Но лучше еще обратиться к психологу, чтобы поработал с Вашими волнениями и тревогой. Главное, не переживайте, это временное.
::smile::
Дополнение от автора
спасибо большое за внимание к моей проблеме, надеюсь все образуеться
Дополнение от автора
днем я вообще спать не могу..вскакиваю как только понимаю что засипаю и все..будто сама себе не даю росслабиться..
психолог онлайн
Ваши волнения не дают Вам расслабиться, попробуйте выписать все свои волнения, и разобрать их вместе с мужем, не несите свои тяжбы в одиночку. Ну или записывайтесь на консультацию к психологу. ::smile::
Дополнение от автора
пробовала виписивать на бумагу все свои переживания..немного легче становилось..но проблеми не решило..ощущение будто психика живет своей жизнью..всего боюсь из за етого чуство что себя не контролирую::sad::
психолог онлайн
Есть ли у Вас возможность обратиться за профессиональной помощью к психологу? Психологи не выписывают препаратов, не путайте. Это может сделать только врач. Могу предположить, что Ваша проблемы была и раньше, но во время беременности она стала больше проявляться. Психотерапия поможет Вам разгрузить Вашу психику.