Відносини.... Відрядження
Прошу підкажіть будь ласка, як тримати себе в руках коли чоловік поїхав у відрядження. Він військовий і сьогодні поїхав до кінця зими у відрядження, десь в травні повинен їхати ще на триваліший час. Думаю за нього як він там....хвилююсь..,.думаю за себе, як я тут....Я залишилась з двома діточками (6років і 11міс ) вдома сама. Він для мене є такою запорукою спокою в житті. Для мене це якийсь вихід з зони комфорту, для мене це шок.
Мені все не то без нього. Він для мене велика опора і підтримка в житті. І от зараз коли його немає поруч........ Важко....... Немає з ким по душам поговорити, кого обійняти, замість спокою, який у мене був тепер тривога. .... Всі обов'язки тепер на мені , а я ітак виснажена дім, діти, грудне годування, недоспані ночі. ... Почуваюсь опустошеною....
Дякую за відповіді
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день! Вікторія, співчуваю Вам! Який Вам сенс хвилюватись, чи можете Ви якось вплинути на ситуацію? Чи може Вас хтось підтримати? Чи був у Вас досвід очікування чоловіка, як справлялись? Чим Ви займаєтесь? На що можете спрямувати своє життя?
психолог онлайн
Здравствуйте, Виктория!
цитата:
Сочувствую вам, что вы переживаете такие непростые чувства.
А раньше до этого случая муж уезжал в командировки?
Есть ли еще близкие люди, с кем вы могли бы разделить свои переживания, и кто бы мог помочь вам в уходе за детками?
психолог онлайн
Доброго дня, розумію Вас..як раз працюю з дружинами військовослужбовців та демобілізованих, тому тут Ви маєте мати велику підтримку, знайдіть в кого можете її отримати...інакше швидко "вигорете"...розумійте йому теж важко, і емоційно і фізично, і від того,що Ви будуту казати йому,що Вам так важко без нього і т.д. - Він буде більш емоційно (негативно) себе почувати, може виникнути відчуття провини, за те що він поїхав ("покинув Вас"), а емоції зараз йому зайві, будь які...Ви тримайтесь, якщо що - я поруч-пишіть,дзвоніть )
Дополнение от автора
Чи був досвід очікування? Був 3 роки тому, це коли він був в АТО, але тоді донечка ще не ходила до школи і ми поїхали до моїх батьків. Чим я займаюсь? Вдома з дітьми, в декретній відпустці. Працюю вчителем початкових класів, навчаюсь заочно(останній рік) на психолога( комусь радити легше мені, а от собі не дуже виходить навіть мінімально допомогти......) ((( Допомогти є кому....... Але то все не то........ Ніхто його не замінить. Колись коли ще не була заміжня,була молодшою мама заміняла всіх і все, але зараз навіть мама навіть на половину не замінить мені його ......
Дополнение от автора
І розумію, що повернеться. Але...... от важко і все.....
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Viktoria, доброго времени суток!
Хочется Вас поддержать. Быть женой военнослужащего не просто. А у Вас, как я понимаю, нашлись и мудрость и сила, и характер. И Ваш муж нашёл в Вас всё это - нашёл человека на которого он тоже, как и Вы может опереться, кому может довериться.
цитата:
Думаю за нього як він там....хвилююсь
И в этом очень важно держат себя в рамках толерантности, не позволить себе негативные фантазии. Опирайтесь на те сильные его качества, которые помогут ему всё выдержать, выстоять и вернуться. Тогда Вы сможете связываясь с ним поддерживать его в этом, передавать ему свою веру в него - что оочень важно для военного.
цитата:
Для мене це якийсь вихід з зони комфорту, для мене це шок.
Мне так чувствуется, что вот это ключевое - выход из зоны комфорта. Никто из нас этого не любит. Я бы рекомендовала Вам найти ресурсные моменты в этой ситуации и опираться на них. В идеале это лучше делать совместно со специалистом, поработать с психологом. Похоже причина Вашего состояния - в Вашей эмоциональной реакции, а не в самой ситуации. То есть есть определённая эмоция на командировку мужа, плюс есть послеродовые гормональные изменения, плюс физическая усталость, и, в комплексе это вылилось в то, что Вы описываете. Я бы рекомендовала Вам сейчас техники стабилизации и медитации. Но в идеале - всё же лучше обратиться к специалисту.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте, Виктория!
цитата:
Немає з ким по душам поговорити, кого обійняти, замість спокою, який у мене був тепер тривога. .... Всі обов'язки тепер на мені , а я ітак виснажена дім, діти, грудне годування, недоспані ночі. ... Почуваюсь опустошеною....
Много сочувствия к Вам. Ситуация действительно, как говорят, из ряда вон...
И тем не менее, предстоит ее прожить - и Вам, и мужу. Прожить достойно!
И Вам нужна помощь и поддержка. И мужу, там, где он выполняет свой долг. С ним общайтесь по телефону и сообщайте, как Вы справляетесь. Говорите о детях, о текущих делах. Понимаю, это сложно в такой ситуации, но что же делать, как иначе? Не тревожить же его там своими проблемами.
А свои вопросы учитесь решать последовательно, берясь за главные и переходя к второстепенным. За все сразу точно не получится. На первом плане здоровье - Ваше и детей.
Думаю, что постепенно острота переживаний, связанных с расставанием, уляжется. Появится больше собранности и уверенности, ощущения, что Вы сможете позаботиться о своих детях и вашем семейном благополучии.
психолог онлайн
Доброе утро!
Вы говорите, что он и раньше уходил на службу и Вам приходилось это переживать. К сожалению, Вам нужно это просто пережить, принять и настроиться на возвращение мужа. У Вас сейчас на руках маленькие дети, которые хотят видеть счастливую маму. У Вас есть близкие, родные, подруги кто бы мог Вас поддержать сейчас? Это временный период в Вашей жизни и его нужно прожить, настроиться на лучшее, довериться своему мужу.
психолог онлайн
Добрий день. Щиро співчуваю вашій ситуації. Скажіть, а як чоловік вас підтримує? Він розуміє наскільки це для вас важко проживати?