Мені хлопець зробив пропозицію, я сказала так, но я заплуталась, чи я цього хочу,
Проблема в тому, що ми разом пів року, він мене сильно любить, піклується про мене, переживає, і він мені зробив пропозицію, я сказала так, тепер я живу з ним, кроме нього є у хаті ще його сім'я,
Останнім часом я розумію що , щось не так, постійно вагаюсь чи все я зробила правильно, хоч розумію, що кроме нього у мене нікого не має більше, батьків не маю, є брат, і то з яким я практично майже не спілкуюсь,
Коли ми сварились розходились було важко без нього, а коли мирились, мені дальше щось не то, но бували моменти, прориви яскравих емоцій, здавалось що кроме нього у мене в житті нікого не має,
До чого я веду, я не знаю що мені робити, в мене якась депресія, чи що це, но я інколи згадую минулого хлопця, з яким у нас були яскраві емоції, ми пройшли багато попри що,
І я розумію що це зруйнує моє майбутнє з теперішнім хлопцем, тим більше бачу що його сім'я мене полюбила, на весілля практично вже все заказано, і от я не хочу все це спортити, мені просто реально тепер важко якось...
Що мені робити в цій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
Что вызывает ваши сомнения? вы любите молодого человека ?
Дополнение от автора
В тому і діло , я не розумію чи точно я його люблю, і я просто яскравий реальних емоцій, а між нами цього не має
консультация психолога
Здравствуйте, меня зовут Руслана я психолог, консультант по личностному росту.
Ваши чувства, волнения и сомнения в данной ситуации понятны. Все мы склонны сомневаться когда принимаем важное для нас решения. Какая вы когда завершаете отношения с этим молодым человеком? О чем думаете, что чувствуете? А какая когда выходите за него замуж? Какое из этих двух самоощущение вам ближе?
Предлагаю сделать небольшой анализ. Возьмите ручку, листик. Подумайте, и дайте честные ответы прежде всего для себя на следующие вопросы:
- Что будет если я выйду замуж?
- Что будет если я не выйду замуж?
- Чего не будет если я выйду замуж?
- Чего не будет если я не выйду замуж?
Дополнение от автора
Дякую вам
психолог онлайн
Доброго дня. Дивіться, таке відчуття, що ви йдете заміж, аби не спортити. Ви не впевнені в почуттях. У ваших відносинах якась недомовка.
Загалом ви про свій стан, сумління говорите з майбутнім чоловіком?
Дополнение от автора
Говорю, от я із цього всього що мені написали, поняла , що це просто страх майбутнього,
психолог онлайн
Инна Васильевна Сагер
Доброго дня! Пів року це період закоханості і емоційності, прийняття вішень в таких випадках може бути поспішним. Можливо вами рухає якась потреба в безпеці і зменшенню напруги від самотності. І якщо так то тоді відчуття що щось не так може говорити про щось справжнє (наприклад сумнів). Отже варто перевірити себе в тому чому ви разом!
психолог онлайн
Про страх майбутнього, в том числі, якнамене.
Якщо б це був просто страх майбутнього, ви б написали, наприклад :кохаю хлопця, хочу від нього дітей, хочу за нього заміж, але боюся.
А у вашому запиті в про колишнього, і про сварки, і про його родину і про свої сумніви щодо почуттів до нього.
Звісно, що вибір за вами, але я б сходила на консультацію індивідуально до психолога.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Завжди перед якимсь серйозним кроком нам якось тривожно.
До того ж, сімейне життя будується на любові та дружбі. Так, яскравий період менає, а залишаеться дружба. То якщо вона є, то можливо будувати подальші стосунки. Важливо розібратися у ставленні до хлопця. Якщо любов, то подолаються всі перепони і страхи.
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Добрый день!
Скажите, а почему в первых отношениях не получилось? Как давно Вы остались без родителей? Возможно, что эта семья Вам заменяет Ваших родителей и Вам сложно понять, какие чувства Вы испытываете? Что Вы получаете в этих отношениях и что не нравится, что Вы сравниваете их?
Дополнение от автора
В перших відносинах не получилось, бо в нас постійно були сварки, потім я взнала що він зраджував, но якось з часом змирилась, у нас вродіби все почало налагоджуватись, но в останній сварці він мене вдарив, ну а для мене принцип, підняв руку на мене- допобачення,
Батьки померли два роки тому, но попри це я з ними ніколи не жила, вони були хворі, та позбавлені батьківського піклування,
Мені приємно та дуже добре бути в новій сім'ї, про мене піклуються, люблять мене:-)
психолог онлайн
Вы правы, Вам сложно, потому что Вы сами это не получили, поэтому не можете дать. Вы не знаете, что такое здоровые отношения, поэтому Вас тянет в те, прошлые диструктивные отношения, где Вам изменяли и поднимали руку. Вы хотите туда вернуться?
Дополнение от автора
Не хочу, просто іноді нагадую,
психолог онлайн
Так в чому тоді ваше питання, якщо
цитата:
Я з ним разом, бо я розумію що до мені ніколи і ніхто так добре не відносився, мене ніхто так не любив
?
Схоже ви знайшли собі сім'ю,
цитата:
Мені приємно та дуже добре бути в новій сім'ї, про мене піклуються, люблять мене
, в якій задовольняєте свої власні потреби.
Яке питання у вас наразі?
психолог онлайн
Вы возвращаетесь в те отношения, потому что Вам не знакомы здоровые отношения, где Вас могут любить