Миритися чи розійтися?
Доброї ночі. З чоловіком живемо у його будинку майже 2 роки, є донечка (рік і 2 міс). Після родів виникли проблеми з інтимом, чоловіку це потрібно, а в мене немає бажання настільки часто. Постійно виникали сварки з цього приводу. Вирішувалася ця проблема компромісами. Нещодавно у мене стався викидень, коли не пройшло і двох тижнів, чоловік почав мене ласкати і доторкнувся до інтимних місць, я відхилила його руку, оскільки мене це збуджувало, а вступати у інтимні відносини по медичним показникам було небажано. Чоловіка це образило, кілька днів зі мною майже не розмовляв. Вклавши вдень дитину спати, ввімкнула телевізор, а чоловік включив на комп'ютері гру зі звуком, який заглушував звук на телевізорі, я занервувала, вимкнула телевізор, кинула пульт на диван, а він впав на підлогу, і пішла на кухню. Слідом прибіг чоловік з запитанням чому я кидаюся пультом, сказав, що мого в будинку нічого не має і я там ніхто, що я ''Цаца і недотрога'', що живу лише дитиною і своєю мамою. В ході сварки він звинуватив мою маму, що вона заразила його захворюванням легенів, обізвав її ''сукою'', що вона на лікарняному по страховці лікується вдома, а йому потрібно ходити хворому на роботу, оскільки він працює на себе (до цього у мами виявили соvid, а після захворів мій чоловік - однобічне запалення легенів). У відповідь я сказала, щоб відлежався вдома тиждень-другий, на що отримала відповідь, що у нас нема грошей (хоча були гроші, подаровані дитині на день народження, у іноземній валюті також були заощадження), і що я з дитиною ''сиджу на його шиї''!!! що він робить для мене усе, а від мене ніякої віддачі не отримує, після цього ненормативною лексикою сказав, щоб на завтра моєї ноги в його будинку не було і щоб я подавала на розлучення. Хоча за декретнй період він купив мені пару кросівок і спортивні штани. А я віддала всі подаровані мені на день народження кошти йому на будівництво сусіднього будинку. В той же день я зібрала деякі дитячі речі, погрузила на дитячий візочок і пішла з донечкою до батьків. Залишила всі свої речі там, дитячі гроші, всі золоті прикраси, які купувала сама до шлюбу і сказала, що то йому в якості компенсації за те, що жила за його рахунок. Пішла без копійки за душою, та ще й з мінусом по картковому рахунку. Пройшов тиждень, а від нього ніякої звістки, хоча б про дитину поцікавився, я теж не пишу і не телефоную. Дивлюся на донечку і так хочеться написати чоловіку, що вона за ним сумує, що нам його дуже не вистачає. А з іншого боку, так образливо, за ті слова, що він мені наговорив, що я жила за його рахунок, хоча в його дім я прийшла не з пустими руками: у мене були кошти від продажу дачного будинку, були кошти на депозитному рахунку, усі вони і пішли у сімейний бюджет. Розумію, що і я була не права по відношенню до нього, і хочеться попросити вибачення у нього і спробувати відновити стосунки, а з іншого боку, якщо мене у грубій формі вигнано з будинку, то навіщо стукати у зачинені двері? Я його кохаю, знаю, що і він дуже мене кохає. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Добрий ранок! Дуже співчуваю, що Ви опинились у такій ситуації! Між Вами і чоловіком постала стіна непоразуміння, яка не дає Вам можливості почути один одного. Які у Вас стосунки були раніше? Чи могли б Ви поговорити з чоловіком, коли Ви і він у спокійному стані?
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Є відчуття що у кожного з вас є взаємні образи, нереалізовані очікування які були довгий час замовченні.
Звісно поведінка чоловіка не є прийнятною.
Якщо ви родина то і проблеми, претензії треба вирішувати вдвох.
Бажано щоб ви самі спочатку проаналізували що було не так.
Чого ви хотіли, що отримували у шлюбі?
Яка цінність для вас цих відносин.Що не влаштовує,що варито змінити.
І вже потім, маючи власне уявлення про бажані відносини говорити з чоловіком.
Обов'язково проговоривши що і як в майбутньому має бути.
Вілверио сказати що вас не влаштовує і звісно почути чоловіка.
Якщо важко наразі самостійно подивитися на ситуацію під іншим кутом, зверніться до психолога індивідуально.
Дополнение от автора
Доброго ранку. Раніше відносини були гарні, ми з ним розмовляли відверто, ділилися один з одним, він завжди говорив: "якщо тобі щось потрібно - говори, можливо щось купити, кудись поїхати відпочити, щось змінити у будинку, бо це тепер твій дім. Нічого не роби по будинку, зробимо разом, краще відпочинь." Раніше, якщо і виникали конфліктні ситуації, то він першим йшов на контакт, а останнім часом переставав спілкуватися зі мною, йшов у іншу кімнату.
психолог онлайн
Доброе утро!
Поведение Вашего мужа очень похоже на ревность связанную с появлением ребенка.
Как изменились Ваши отношения с момента родов? Находили ли Вы время, чтобы провести вместе, поговорить?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Розумію, що і я була не права по відношенню до нього,
И в чем же Вы были не правы?
цитата:
і хочеться попросити вибачення у нього
Просят прощения, когда признают вину. Но в чем Ваша вина?
цитата:
і спробувати відновити стосунки
Вот скажите, ради Бога, во имя чего, ради чего возобновлять отношения? Проявлением какого отношения к Вам являются его поступки
цитата:
сказав, що мого в будинку нічого не має і я там ніхто, що я ''Цаца і недотрога'',
цитата:
я з дитиною ''сиджу на його шиї''!!! що він робить для мене усе, а від мене ніякої віддачі не отримує, після цього ненормативною лексикою сказав, щоб на завтра моєї ноги в його будинку не було і щоб я подавала на розлучення.
???
Верите ли Вы, что муж извинится? Изменит в одночасье свое отношение к Вам?
Дополнение от автора
Провина моя в тому, що не хотілося інтимних стосунків, що ми домовлялися хоча б раз у тиждень мати секс, а я майже постійно втомлена після дня, проведеного з дитиною, засинала відразу і нічого не хотіла більше. Коли в сексуальному плані у нас все складалося, то було все добре, а коли відсутній секс, то я "ніяка жінка", готую не так, прибираю не так, все роблю не так. В таких випадках тільки і чула від нього: у тебе тільки дитина є, мама ти найкраща, а жінка - ніяка. Звісно донька забирала багато мого часу і в день, і в ночі, проте я намагалася знайти час і для чоловіка, разом розмовляли, переглядали фільми. А взагалі проводили вільний час тільки разом з дитиною завжди, за винятком тих випадків, коли вона спала вдень і коли вкладала на нічний сон.
З приводу чи зміниться чоловік: то можу зробити висновок: коли у нас все добре у інтимному плані, то у нього до мене ніяких претензій нема, говорить, що любить, цінує, що гарно готую, підтримую побут і все добре.
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
цитата:
Провина моя в тому, що не хотілося інтимних стосунків, що ми домовлялися хоча б раз у тиждень мати секс, а я майже постійно втомлена після дня, проведеного з дитиною, засинала відразу і нічого не хотіла більше.
Так что же - через силу, через не могу заниматься любовью? ВЫ же его возненавидите потом. И себя тоже, между прочим.
цитата:
Коли в сексуальному плані у нас все складалося, то було все добре, а коли відсутній секс, то я "ніяка жінка", готую не так, прибираю не так, все роблю не так. В таких випадках тільки і чула від нього: у тебе тільки дитина є, мама ти найкраща, а жінка - ніяка.
И как Вам слышать подобное от любимого? ВЫ сами себя тоже считаете НИКАКОЙ женой?
цитата:
То есть будет интим, когда затребует муж, все у вас будет хорошо? А без интима какое-то время он не может, сразу жена плохая.
Никто не будет отрицать, что секс не так важен в отношениях супругов, но когда мир в семье целиком и полностью зависит от секса, а не от взаимных чувств, уважения, сочувствия, поддержки и помощи, то получается не очень надежная и гармоничная жизнь. А Вы как считаете?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Дуже вам співчуваю, щиро співчуваю, не заради формальної підтриски. У вас справді непроста ситуація. Більшість сімей після народження дитини стикаються з кризою. Змінюється графік життя, пріоритети, навантаження. Крім того, оскільки дружина більшість часу має приділяти дитині, чоловік внутрішньо може відчувати себе "покинутим", Якщо в парі є кохання. то через деякий час відносини вирівнюються. АЛЕ, якщо в вашій ситуації є не просто конфлікти, а чоловік дійсно в грубій формі вигяняв вас з дому. причому з дитиною, варто було б зважити, чи є тут кохання? Чи можете почуватися безпечно і впевнено поряд з чоловіком?
Дополнение от автора
Звісно, неприємно чути такі слова у свою адресу, тим більше, що я не вважаю себе поганою дружиною.З іншого боку чоловік йшов мені на поступки, чекав, проте мабуть всякому терпінню приходить кінець. То що ж тоді напрошується висновок, що у даній ситуації не має місця компромісу, порозумінню і налагодженню сімейних відносин???
Дополнение от автора
Він каже що дуже кохає мене і нікого так ще не кохав. До конфлікту, що призвів до таких наслідків, я справді відчувала себе за ним, як за кам'яною стіною, він мене влаштовував у всьому, а тепер навіть і не знаю... Можливо я намагаюся знайти якісь виправдання в його адресу: що він сказав це зопалу, не подумавши, щоб я "почула" його і зрозуміла як йому.
психолог онлайн
цитата:
що у даній ситуації не має місця компромісу, порозумінню і налагодженню сімейних відносин???
Место компромиссу есть всегда, нужно иметь желание.
То как Вы строите ответы на вопросы говорит о Вашем желании помириться.
Что Вам мешает?
Дополнение от автора
Що заважає помиритися? Питання скоріше в тому чи варто першій робити крок до спроби примирення, чи не слід "стукати туди, звідки тебе вигнали".
психолог онлайн
Выше Вы пишете о том, что
цитата:
До конфлікту, що призвів до таких наслідків, я справді відчувала себе за ним, як за кам'яною стіною, він мене влаштовував у всьому
И
цитата:
він сказав це зопалу, не подумавши, щоб я "почула" його і зрозуміла як йому.
Если все так и есть? Чего Вы опасаетесь если первая сделаете шаг навстречу?
Предложите ему просто поговорить. Не обвиняйте. Скажите о своих чувствах к нему и к случившемуся.
психолог онлайн
цитата:
Звісно, неприємно чути такі слова у свою адресу, тим більше, що я не вважаю себе поганою дружиною.
Это же нормальная, здоровая позиция - уважать себя, считать себя хорошей женой, не давать себя унижать))) Ведь плохо относятся и не уважают тех, кто, прежде всего, сам себя не ценит.
цитата:
З іншого боку чоловік йшов мені на поступки, чекав, проте мабуть всякому терпінню приходить кінець.
Мне показалось, Вы оправдываете мужа, пытаясь смотреть на ситуацию его глазами. И жаде забегаете вперед, приводите якобы логические обоснования, мол, всякому терпению приходит конец. Только представьте: в какой-то семье жена заболела и долго лечится. Секса между супругами нет. У мужа терпение, говоря Вашим языком, лопнуло. И он взял и выгнал ее с ребенком на улицу. Причина - жена не дает ему сексуального удовлетворения. Можно ли такую семью считать семьей и оправдывать поведение мужа?