Є проблеми в сім‛ї
Ми з дружиною сваримося на основі старих образ. Як повернути стосунки до норми? Вона тримає образу на мене, що я пішов в АТО, залишив її саму, але ж в той час розуміє що є всим для мене. Дражнила другом, щоб спровокувати ревнощі. Вона просить час на те, щоб знайти себе.
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Лучшим вариантом будет семейная психотерапия.
За что именно жена обижается? Вы в АТО или уже вернулись?
Есть ли у вас дети?
Обсуждали ли вы ваш уход в АТО перед тем, как приняли такое решение?
Какие отношения были раньше?
Обсудили ли вы с женой, что значит ей нужно время, чтобы найти себя?
Дополнение от автора
Моя кохана каже, що в неї пропав інтерес і цікавість до всього
психолог онлайн
Яснее про ваши отношения не стало
психолог онлайн
Доброго дня! Судячи з того, що Ви пиште про свою дружину, можна зробити висновок,що вона доволі інфантильна особистість. Їй потрібна увага подібна до тої, яку приділяють дитині. Розпитайте у неї, які дії з Вашого боку викликають у неї почуття того, що ви її кохаєте. Почитайте книгу Чепмана "Языки любви". Міцні стосунки тримаються не на спогадах минулого а на уявленнях про майбутнє. Якщо у Вас збігаються увлення про те, яким має бути Ваше майбутнє і як його досягти, то є сенс будувати такі стосунки. Якщо таких уявлень немає, або вони у Вас не збігаються, то стоскнки стають проблематичними і втрачають сенс. Тому Вам треба поговорити з дружиною про Ваше майбутнє. Запропонувати свій план, запитати про її плани. Але майбутнє може лякати. Також проясніть один для одного чим Вам вигідні Ваші сварки? Можливо саме в такий спосіб Ви тільки і можете проявляти емоції один до одного? Можливо, чіпляючись за минуле, вам не требя думати про майбутнє, яке лякає. Звісно краще звернутися до психолога. Але основне- прояснювати у розмові картинку майбутнього.
психолог онлайн
Ваши ответы не многословны, это не дает понять вашу ситуацию. Вам стоит обратиться очно к семейному психотерапевту.
психолог онлайн
Добрий ранок! Якщо у стосунках зацікавлені обоє - Ви маєте гарний прогноз! Зверніться на сімейну терапію!