Что со мной происходит?
Меня беспокоит постоянно чувство тревоги за своё здоровье,я не нахожу места себе ,часто ПА , отсутствие аппетита длительный период,вроде бы все обследовали ,а у меня всё равно болит ,каждый день прожитый для меня очень тяжёлый,плохо сплю,все от меня отварачиваютя.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Валерий, когда Вас начало беспокоить это чувство тревоги за свое здоровье?
психолог онлайн
Валерію, доброго вечора! Якщо я правильно Вас зрозуміла, Вас обстежили медики, причини не знайшли, але Ви все одно відчуваєте фізичний біль? І у зв'зку з цим, постійне відчуття страху та тривоги за своє здоров'я? Якщо так, тоді варто розуміти як загалом з'являється хвороба. Хвороба - це вже наслідок чогось. Наприклад: неправильного способу життя, неправильного харчування, "непрожитої" якоїсь психологічної травми і т.д. Лікарі лікують вже наслідки, а психологи намагаються знайти причини проблеми. У всякому випадку я могла б Вам порадити не боятися своїх страхів та тривог, не тікати від них, а "повернутися до них обличчям". Тому, що кожне почуття виникає з якоюь дуже позитивною, корисною мето, навіть найнеприємніше! Можливо, щось потрібно зрозуміти, щось змінити в собі, у своєму житті, переосмислити... А ще зміцнити себе, у першу чергу, фізично. Почніть робити зарядку на свіжому повітрі, почніть повільно бігати, або швидко ходити кожного ранку або хоча б декілька разів на тиждень і бажано до 12 години ранку. Дотримуйтеся режиму дня: лягайте не пізніше 11 вечора і вставайте не пізніше 8-ої ранку. Раніше, то буде краще! У Вас з'явиться відчуття бадьорості, Ви станете більш впевненим. Почніть приймати кожного ранку контрастний душ... Прості поради, але вони мають надзвичайно сильну дію. Якщо Ви будете це робити регулярно та систематично, Вам стане легше перестати "зациклюватися" на своїх хворобах. І легше буде знайти правильне рішення. Сила чоловіка у вмінні долати перешкоди! Повірте в себе і все буде добре!Ответ отредактирован автором 10-01-2021 17:57:15
психолог онлайн
Добрый вечер!
Как давно Вы себя так начали чувствовать? Я бы Вам рекомендовала обратиться к врачу психиатру, чтобы он мог подкорректировать Ваше состояние медикаментозно. Очень важно разобраться с причинами, а для этого показана психотерапия
психолог онлайн
Валерий, здравствуйте!
Что сейчас происходит в Вашей жизни?
После каких событий Вы начали себя так чувствовать?
психолог онлайн
По какой причине от Вас отворачиваются?
психолог онлайн
Добрый день. Из того, что вы написали, это может быть соматизированный вариант депрессии или тревожное расстройство, связанное с вопросами здоровья. Как и написали коллеги выше, рекомендую посетить врача психиатра и скорее всего( из описания на сайте трудно судить) психотерапевта.
психолог онлайн
Добрый вечер! Когнитивно-поведенческая терапия эффективна при лечении тревожных расстройств!