Чи виходити заміж?
Доброго вечора
Зпвтра я виходжу заміж за хлопця , но я не знаю чи готова і хочу , спочатку так хотіла , а зараз він поводить жорстоко , він не приділяє ні уваги , ні ласки , весь час в телефоні , кричить , і робить навмисно фізично боляче,а я не знаю що робити , відати колечко і все?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Соломія Лехіцька
Марта, доброго времени суток!
цитата:
Чи виходити заміж?
Если такой вопрос уже возник - похоже у Вас нет уверенности в молодом человеке и в себе. И тогда вопрос - что Вам мешаете не выходить замуж?
психолог онлайн
Здравствуйте, Марта. Как давно вы вместе? Почему именно сейчас, появляетесь с этим вопросом? Как давно замечаете такое поведение вашего парня по отношению к себе?
Что значит -
цитата:
робить навмисно фізично боляче
?
Что вам мешает отказаться, если отношения вас не устраивают?
психолог онлайн
Марта Вадимовна Чепурная
Соломія Лехіцька
Марта, що вам допоможе в такий короткий термін розібратися у ваших почуттях та прийняти правильне рішення?
Те, що я чую, що хлопець причиняє вам біль. Він до вас байдужий - ні ласки, ні уваги.
Для чого вам такий чоловік?
Чому ви з ним?
Які плани після одруження з цим хлопцем?
Такі стосунки - це ваша мрія? Ви варті таких стосунків?
психолог онлайн
Доброго, Марта!
Якщо є сумніви, треба негайно загальмувати, бо потім будете тільки жалкувати. Якщо вже зараз спостерігається подібна поведінка, то що буде, коли Ви будете від нього сильно залежати? Наприклад під час вагітності, або по народженню дитини? Мені навіть страшно це уявити.
Ви можете все ще скасувати. Навіть в самий останній момент. І нікого при цьому не слухати, якщо будуть вмовляти та типу заспокоювати: "Нічого страшного...то ти перенервувала і все...а так все гаразд...не переживай" тощо, - бо це виключно Ваше і тільки Ваше життя і не їм ним жити, а саме Вам.
психолог онлайн
Если Вы не счастливы, то вполне можете всё отменить. Решать только Вам!
психолог онлайн
Представьте себе жизнь с этим человеком через 5, 10 лет.