Немає цілі мети Страх
Для Три роки назад померла мама а мене на очах Я була вагітна на 6 місяці Смерть перенесла адекватно Але рік назад в один момент все.. Страх Панічні атаки головні болі Немає цікавості мети думок Як жилейко Втомлена Як вийти з такого стану взяти себе в руки
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня.
цитата:
Смерть перенесла адекватно Але рік назад в один момент все..
Що саме Ви маєте на увазі, кажучи, що смерть перенесли адекватно? Уточніть будь ласка.
Якщо я правильно зрозуміла, Ви не пройшли етам горювання. Можливо, будучи вагітною, Ви підсвідомо заборонили собі віддаватись горю, цьому також сприяють гормоний процес, що йде під час вагітності.
Що саме сталося в Вашому житті рік назад. Яка подія, чи, можливо, стресс, ще щось, що відкрило всі почуття, які були, можливо подавлені.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Страх Панічні атаки головні болі Немає цікавості мети думок Як жилейко Втомлена
Дуже жалію з того, що з Вами таке відбувається. Але на все є причини. Іх треба дослідити, з*ясувати, що саме викликае подібниий стан, втому, відсутність мети.
Ймовірно, зараз не вистачає теплоі та дієвоі підтримки. Наразі, хто з Вами поруч? Від кого можете отримати неформальну допомогу, емоційну підтримку?
цитата:
Як вийти з такого стану взяти себе в руки
Чи звертались Ви по допомогу до спеціалістів? Якщо ні, чи є такі наміри?
Поки що пропоную передивидись відео про панічні атаки. Зможете знайти на моій сторінці цого сайту в розділі Публікациціі.
психолог онлайн
Доброго дня! Згодна з колегами. Швидше за все у Вас загнана в підсвідомість емоційна травма і саме вона нагадує про себе панічними атаками. Без допомоги фахівця з таким впоратися буває дуже важко. Тим паче, що у Вас росте дитина, якій потрібна щаслива, а незамучена, тривожна мама...
Дополнение от автора
Дякую за відповідь До смерті мами була готова так як знала що це станеться Але думала що я сильніша А Рік назад почалися головні болі дуже сильні Зверталася до різних невропатологів Відповіді різні Потиличної невропатія шийний остеохондроз ВСД Результат головні болі не закінчуються Місяць назад не могла ходити просто злягла Втомленість Тошнота втрата апетиту Від такого стану СТРАХ Всі аналізи які можна було здати в нормі немає до чого придертися Попалася нормально лікарка невропатолог Яка поступово витягує мене Але страх тривожність Втомленість
психолог онлайн
Що Вам каже невропатолог? - тошнота втомлюваність можуть бути наслідком порушеного кровообігу?
Адже, якщо це наслідки Вашого захворювання, то це питання до Вашого лікаря.
Ви кажете що від цього з"явився страх. Чого саме боїтеся? Є його причина, об"єкт страху?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
До смерті мами була готова так як знала що це станеться Але думала що я сильніша
До смерті мами неможливо бути готовим, незалежно від реального діагнозу. Все одно, коли це стається, то це є шок і трагедія.
Як ви проживали цей рік? Як проживали втрату мами?
Як пройшли роди?
Як витягує вас невропатолог?
Чи є можливість відвідувати психолога індивідуально?
Страх і панічні атаки в переписці не вилікувати.
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
.
цитата:
Попалася нормально лікарка невропатолог Яка поступово витягує мене
Дякувати Богові за те, що є така лікарка, яка витягує Вас із хвороби. Разом з тим. такі речі як страх, тривожність, загальна втомленість лежать в полі компетенціі психолога або психотерапевта.
Отже, не зволікайте, звертайтесь до спеціаліста, щоби вирівняти свій психологічний стан.
Дополнение от автора
Мені важко пояснити що я боюся Мабуть боюся слабості Втомленість така що важко виховувати дитину Боюся лишатися самою щ своїми думками В мене апатія до всьогоМееі соромно перед чоловіком що я в такому стані Він каже що я цілий час без настрою Мені скучно жити Важко ходити а лежати вже не можу І замкнутий круг
психолог онлайн
В первую очередь следует понимать, что Вашей вины в таком состоянии нет. Просто Вы сами не справляетесь и Вам нужна помощь. У мужа также просите поддержки и помощи.
И обратитесь к психотерапевту, возможно и к психиатру для выявления или исключения депрессии.
психолог онлайн
Доброго дня! Те, що Вас дуже травмувала подія з мамою - це однозначно. Але це не привід для відчаю! У Вас зруйнувалася звчична картина світу. Коли ми душею дуже зав'язані на матеріальному, земному, нам дуже важко потім усвідомлювати, що життя не вкладається лише в земні рамки... Мені здається, що Ваш стан тісно пов'язаний з неправильно вибудованим світоглядом. Тому, що те як Ви описуєте самопочуття, дуже схоже на депресивний стан... А він виникає, коли ми втрачаємо ціль, мету свого життя... Як мінімум, вам потрібо почати багато рухатися на природі: ходити безперервно, помаленьку бігати, щоб Ви почали сповнюватися енергією і шукати головну високу мету свого життя, не прив'язану до матеріальних цінностей...
психолог онлайн
Я співчуваю вам, і в той же час розумію, що розірвати цей круг - ваша відповідальність.