10 лет ,а уже смотрит запрещенное по телефону
Сейчас у каждого ребенка есть телефон. Интерес к запрещенному есть. Как объяснить ребенку, что это не правильно.
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Неправильно что?
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Добрый день.
У кого из членов семьи есть доверительные отношения с ребенком? С кем он общается по волнующим его вопросам?
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго дня! Як психолог, у тому числі і дитячий, можу Вам сказати з впевненістю, що у кожної дитини є "Интерес к запрещенному"! Особливо якщо батьки акцентують емоційно на цьому її увагу! Згадайте себе у цьому віці. Чим більше нагнітається ситуація, тим більше стає інтерес дитини. Крики, страхи, погрози, шантаж, хвилювання аж ніяк не позбавлять підлітка цікакавості, тільки змусять дитину почати приховувати свої бажання та перестати з Вами ділитися своїми інтересами. Цим Ви тільки заженете проблему глибше, у дитячу підсвідомість... Життя доводить, що перебільшлена цікавість "запрещенным" у дітей так чи інакше пов'язана з якимись ситуаціями, почуттями, діями дорослих, насамперед, батьків. І якщо Ви дійсно хочете з цим питанням впоратися, а не просто "зробити зовнішне ретушування" за принципом - очі не бачать, проблеми немає - потрібно знайти коріння проблеми...