Відносини
Добрий день .😘 Хотіла б почути Вашу думку ,з приводу двох ситуацій, будь ласка!😘 1. Я поїхала на заробітки в Англію з своїм чоловіком. Тут ми вже 5 місяців. Працюємо на різних роботах. На роботі є чоловіки , які до мене проявляють симпатію, і я теж відчуваю , що стала проявляти байдужість до свого чоловік,здається , що не люблю його, бо відчуваю дуже теплі почуття, наче закоханість до іншого. Не знаю як з цим бути....,бо чоловік дома тепер постійно скаржиться, що я йому мало уваги приділяю, а мені взагалі не хочеться, щось для нього робити, в той час біжу щаслива на роботу, бо знаю , що там він
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, nik146.
цитата:
На роботі є чоловіки , які до мене проявляють симпатію, і я теж відчуваю , що стала проявляти байдужість до свого чоловік,здається , що не люблю його
Що Вам дають стосунки з чоловіком, а чого у них не вистачає? Що Ви вкладаєте у поняття "стосунки" і "любов"? Що Вам дає той чоловік на роботі, чого не дає Ваш чоловік? Ваш чоловік проявляє до Вас знаки уваги?
цитата:
Тут ми вже 5 місяців.
Як Ви пережили переїзд, адже це стрес через період адаптації? У Вас є час на себе, Ви спілкуєтеся з друзями?