В мене депресія (((
Все почалось з того що я почала спілкуватись по телефону з колишнім другом якого люблю вже 12 років , потім ми почали зустрічатись , все дуже далеко зайшло я обманювала чоловіка , і дійшло до того що я завагітніла і народила дівчинку не від свого чоловіка , тепер неможу заспокоїтись бо хочу зустрітись з коханцем а він уникає мене і гонить бо я багато поганого йому писала і обідила його дуже сильно тепер він не вірить мені зовсім і сказав що вже не любить але я неможу забути того що між нами була в мене депресія мене розриває всю в середині почала пити зла ... і все таке допоможіть мені це якось забути перебороти
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Доброго дня, nik8e4.
У Вас дуже непроста, багатокомплексна ситуація, співчуваю. У Вашому випадку найефективніше - це індивідуальне звернення до психолога-психотерапевта тому, що в режимі переписки допомогти у такому випадку дуже складно. У Вас є така можливість?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня! Багато всього накопичилося... Мабуть, прийшов час з цим розбиратися. Краще звернутися за консультацією до психолога особисто.
Щоб вирішити ситуацію потрібні будуть час і зусилля. Однією порадою чи рекомендацією тут, нажаль, не обійтися.
Бережіть себе!
Дополнение от автора
Дякую за рекомендацію але на жаль зараз немаю змоги зустрітись з спеціалістом , може якось в режимі онлайн можна мені щось порадити ....
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
цитата:
На жаль, це як прикладати подорожник до відкритого перелому - не лише неефективно, але і може бути травматично. Якби Ви мали перелом, то також накладали шину самостійно, чи шукали б ресурси для відвідування лікаря? Ви можете звернутися за безкоштовною психологічною підтримкою у соціальну службу у Вашому місті.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Все почалось з того що я почала спілкуватись по телефону з колишнім другом якого люблю вже 12 років , потім ми почали зустрічатись , все дуже далеко зайшло я обманювала чоловіка , і дійшло до того що я завагітніла і народила дівчинку не від свого чоловіка , тепер неможу заспокоїтись бо хочу зустрітись з коханцем а він уникає мене і гонить бо я багато поганого йому писала і обідила
Вы говорите, что любите его уже на протяжении 12 лет. Скажите, а что между Вами происходило, что Вы вышли замуж за другого мужчину? Есть ли у него еще кто-то кроме Вас? Какие у Вас отношения с мужем?
Дополнение от автора
З чоловіком нормальні але трохи сваримось мій чоловік старший від мене і він поляк , з коханцем колись зустрічалась але так сталось що до того коли ми почали зуст. його дівчина завагітніла , і він мусив одружитись зараз він з нею не живе і не розвівся , я багато вчому йому допомагала бо люблю але щось пішло не так і я дуже багато поганого йому с сказала , з нам є багато гарних і приємних спогадів і вчинків ...і я неможу цього забути , найр бідніше було почути від нього що він мене вже не любить і не хоче ,а в мене від нього дитина хоча він вже не вірить що вона від нього... сама гірше те що він недалеко від мене живе і навіть закордоном теж (((
психолог онлайн
Скажите, а что Вы ему такого наговорили, что он Вас не может простить?
Дополнение от автора
Сказала що дочка не його , що робила тест ДНК на мене всі в дома тиснули... але ніхто ДНК не робив я дула що так буде краще все забудеться , але я зробила ще гірше((((( він мені не вірить і ненавидить від цього я ще зліва роблюсь
психолог онлайн
Я думаю, что очень важно честно и открыто поговорить, потому что Вы запутались или обратиться к специалисту, чтобы Вам помогли справиться с этим