Не до кінця завершені стосунки
Почала зустрітись з хлопецем на якого раніше взагалі не звертала увагу, і сміялась з його знаків уваги. Та згодом все змінилося і в нас завязались дуже гарні стосунки, ми зустрічалися, і були в повній гармонії, злагоді і були почуття....
Згодом він поїхав на тривалий час на роботу, ,одного дня він просто написав що відновив колишні стосунки, за які обмовлявся не дуже позитивно і говорив що вони були без логічного завершення. Я відповіла сухо, написала :«ок» і, побажала щастя. Згодом він написав знову я проігнорувала, після чого вони поставили статус , що зустрічається. З того часу пройшов місяць, зараз в мене страшенна настальгія за ним. Я знаю його життєву позицію і розумію, що ті стосунки для нього не прийнятні.
Зараз мені страшно хочеться поговорити з ним, мені здається що ми не поставили жирну крапку в наших стосунках, я ще чогось чекаю і не можу забути. Чи варто йому писати? Чи це просто моя ілюзія, і мені не варто сунутись в чужі стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий день!
За фразами "Згодом він поїхав на тривалий час на роботу, одного дня він просто написав що відновив колишні стосунки, за які обмовлявся не дуже позитивно і говорив що вони були без логічного завершення." і "Згодом він написав знову я проігнорувала, після чого вони поставили статус , що зустрічаються" у мене склалося враження, що у Вашого колишнього є давно сформована звичка не завершувати стосунки повністю. Чому він так робить - це його особиста проблема, причини якої ми не знаємо, бо не вміємо читати думки.
Вам, напевно, нелегко у такій ситуації, коли нема логічного завершення стосункам. У психології це називається "Незавершений гештальт". Які почуття у Вас залишились після розриву? І які думки та емоції, що не встигли виразити раніше, Ви хотіли би висловити колишньому?
Писати йому чи ні - це Ваш особистий вибір. Але думаю, що не обов'язково напряму ділитися почуттями з людиною, яка, скоріш за все, не зацікавлена у продовженні стосунків і вже зробила свій вибір. Можна взяти папір і ручку, і записати туди все, чим хотіли б поділитись, але не встигли, щоб якось полегшити свій емоційний стан. Можна записатися до психолога або психотерапевта, щоб попрацювати з ним над почуттям незавершеності.
психолог онлайн
цитата:
Зараз мені страшно хочеться поговорити з ним, мені здається що ми не поставили жирну крапку в наших стосунках, я ще чогось чекаю і не можу забути.
Мені здається, що вам треба поговорити про те що сталося. Закрити для себе питання, які вас хвилюють. Бо ваше "ок" для вас особисто зовсім не ОК.
психолог онлайн
Добрий ранок ! Співчуваю... Що Вам дасть ця крапка:"Зараз мені страшно хочеться поговорити з ним, мені здається що ми не поставили жирну крапку в наших стосунках, я ще чогось чекаю і не можу забути?" Як Ви можете її поставити? " Чи варто йому писати? Чи це просто моя ілюзія, і мені не варто сунутись в чужі стосунки?" Ви можете написати, але не надсилати лист йому, зробіть з цим листом ритуальну дію - спаліть , розвійте тощо. Чим займаєтесь? Хто Вас може підтримати?
психолог онлайн
Марія, доброго времени суток!
цитата:
Я знаю його життєву позицію і розумію, що ті стосунки для нього не прийнятні.
Якщо ті стосунки для нього не прийнятні - заради чого він їх відновив?
Підозрюю, що Ви лише думаєте, що знаєтє щось, або інтерпретуєте...
цитата:
мені здається що ми не поставили жирну крапку в наших стосунках
"ми" не поставили, чи Ви - не поставили?
Якщо він пішов до іншої - це не жирна крапка у ваших стосунках? А що буде жирна крапка? Тобто, якщо коханий буде Вам зраджувати - то не будет жирною крапкою у стосунках, я правильно Вас зрозуміла?