Проблеми з подругою
Дружимо вже проотягом 6 років. Останній рік сильно зблизились, але останнім часом від мене почали віддалятись: довгий час може не відписувати на повідомлення, ігнорує, коли просиш допомоги,то кидає в останній момент. Засмучує, що немає такого спілкування, як колись . Дуже важко це все переживаю, думаю, що навіть емоційно привязана до людини,плачу, бувають навіть істерики
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора.
Розумію Ваше засмучення з приводу віддалення подруги. Чи пробували Ви поговорити з нею особисто, дізнатися причину змін у її поведінці?
психолог онлайн
Добрий вечір. Чи намагалися ви спитати у подруги, що відбувається зараз між вами?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Добрий ранок! Чи говорили Ви з подругою про те, що хвилює?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Доброго дня, nik448.
Дуже Вам співчуваю, Ви маєте право гніватися і сумувати. Скажіть, будь ласка, чи Ви розмовляли із подругою про причини такої її поведінки, про свої переживання? Що Вам дає дружба з цією дівчиною, а чого у ній не вистачає? Що у Вашому житті є окрім цієї дружби?
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
Дружимо вже проотягом 6 років. Останній рік сильно зблизились, але останнім часом від мене почали віддалятись: довгий час може не відписувати на повідомлення, ігнорує, коли просиш допомоги,то кидає в останній момент.
Скажите, что Вы получаете в этих отношениях, что так зависите от них? Какие у Вас отношения с родителями?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь) Я вже намагалась говорити з подругою, але вона відповідає, що ніяких змін і пробем немає. Щодо своєї прив’язаності я думаю, що це тому, що у мене не закрита потреба в увазі, спілкуванні і підтримці. З батьками у мене натягнуті стосунки
психолог онлайн
цитата:
але вона відповідає, що ніяких змін і пробем немає.
Ви казали подрузі, що хотіли б більше проводити часу із нею (наприклад, назначити конкретні дати, час, тривалість зустрічі тощо)?
цитата:
у мене не закрита потреба в увазі, спілкуванні і підтримці.
Підтримка, увага - це базова потреба кожної людини і її прагнення - цілком нормальне явище. Інший момент, коли прагнення уваги переростає в стах її втрати, нав'язливий контроль партнера та відчуття "внутрішньої пустоти", яку неможливо заповнити.
Скажіть, будь ласка, а у Вас є інші друзі, інтереси?
Дополнение от автора
Так, у мене є досить багато інтересів. Майже увесь свій вільний час ними займаюсь. Так, у мене є ще дві подруги
психолог онлайн
цитата:
Чудово, це дуже класно! Скористайтеся цим! Рекомендую Вам розподілити свій час рівномірно між подругами та власними інтересами, заключивши із ними усні договори (тоді Ви отримуватимете увагу рівномірно).
Дополнение от автора
Дякую за допомогу, так і зроблю))
психолог онлайн
цитата:
Щодо своєї прив’язаності я думаю, що це тому, що у мене не закрита потреба в увазі, спілкуванні і підтримці. З батьками у мене натягнуті стосунки
Я думаю, что Вы правы, когда понимаете, что не достаточно получаете внимания со стороны родителей, а отношения с подругой могут их компенсировать и, поэтому сложно их терять или чувствовать свою отдельность. Скажите, а с мамой Вы можете поговорить о своих чувствах и переживаниях? Почему у Вас такие сложные отношения?
психолог онлайн
Возможно дело не в вас, а в том, что у подруги что-то происходит и ей важна сейчас дистанция.
Вы можете озвучить ей свои переживания, что вам она важна и ценна, и сказать, что вы всегда готовы и открыты к общению. А потом заняться своими делами и общением с другими подругами.
Увы, так бывает, что порой дорожки расходятся. У кого-то временно, у кого-то навсегда. Грустно, больно, обидно. Важно лишь не залипать в одни отношения и иметь разные интересы и других людей рядом. Тогда легче будет справляться с потерями.