все було так..
У мене чудове почуття гумору,доволі симпатична зовнішність , не боюсь проявляти емоції, така яка є.
сміливо проявляю ініціативу , зі мною можна обговорити будь що . в цілому я доброзичлива , відверта особа .
Звісно я не ідеал, але в той же час прекрасна в своїй недосконалості.
є одне ' але '
У мене немає на кого покластись в житті у скрутному положенні, в моє коло оточення входить різноманітні люди ,але по суті в таких випадках я Сама.
Я не цікавлю чоловіків з метою створення сім'ї, або стосунків. Найчастіше до мене проявляють інтерес значно старші мужчини, і так лише для розрядки.
Я доволі начитана , грамотна , якщо потрібно вмію себе вигідно подати до прикладу на співбесіді , але мені найчастіше відмовляють .
що мене відверто дивує.
Напевно зустрічне питання психолога мало би бути : а що ви тоді робите на цьому сайті ?
Чому я тут ? Бо не можу самостійно розібратись .
Чому при наявності непоганих як на мій погляд складових ,я там , де зараз є.
що я пропустила ? що зробила не так ?
Дуже хочу внести зміни , адже колись я собі просто не пробачу , якщо згублю свої можливості. Поки молода , готова діяти
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день!
НЕ очень понятен Ваш вопрос.. Можете конкретизировать?
цитата:
що я пропустила ? що зробила не так ?
Это где? и где бы Вы хотели быть?
психолог онлайн
girl, доброго времени суток!
первой вопрос к Вам, который у меня возник связан с Вашим никнеймом - почему «девочка»?
цитата:
У мене немає на кого покластись в житті у скрутному положенн
А на кого из своего круга Вы пробовали опереться, довериться?
На чём основано недоверие?
Отношение мужчины к женщины чаще базируется на том, как сама женщина к себе относится - это вопросы самоценности и самооценки. Формат сайта не поможет Вам эти вопросы решить - нужна работа психологом индивидуально. Может имеет смысл выбрать специалиста и поработать над собой?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
є одне ' але '
Какую помощь Вы хотите получить? Вы могли бы сформулировать свой вопрос? Если Вы чувствуете, что самой сложно, то стоит подумать об индивидуальной работе со специалистам, чтобы Вас можно было увидеть и лучше почувствовать
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрий день! Яких змін у своєму житті Ви хотіли ? Що цьому заважає?
психолог онлайн
Доброго дня!
У всіх людей бувають труднощі в житті, не залежно від того, скільки "гарних складових" і "недоліків" міститься у характері. Саме тому люди і звертаються по допомогу у скрутному становищі.
Ви кажете, що Вам нема на кого покластися, і Ви все робите сама. Самодостатність - це добре. І бажання підтримки і допомоги від людей - цілком природня людська потреба.
А кого Ви хотіли би бачити поруч, на кого покластись?
Ви пишете, що Вам часто відмовляють на співбесідах. Але ж це залежить не тільки від Ваших достоїнств і компетенцій, а ще й від вимог, які висуває роботодавець. Ситуація, коли Ви непогано себе презентуєте, але отримуєте відмову - цілком звичайне явище, бо у кожного роботодавця своє особисте уявлення, кого він хоче бачити на конкретній посаді.
Тобто, те, як сприймають Вас оточуючі, залежить не тільки від Вас, а і від них.
З чоловіками може діяти схожий принцип. Те, як вони Вас сприймають, залежить не тільки від того, як Ви себе поводите, а і від їх бажання вибірково помічати в Вас певні риси і задовольняти у спілкуванні з Вами певні потреби. Те, що Вами, якщо я вірно зрозуміла, не цікавились як партнеркою для тривалих стосунків, сильно залежить від потреб конкретних чоловіків, з якими Ви спілкувалися.
Можете для себе відповісти на питання: як Ви хотіли би змінити своє життя, і в чому зараз полягає Ваша проблема?
психолог онлайн
Доброго дня, girl.
цитата:
Дуже приємно читати, що Ви такої чудової думки про себе.
цитата:
Можете, будь ласка, описати детальніше ці "випадки". Які у Вас стосунки з батьками?
цитата:
Таке враження, що Ви спираєтеся на якусь "окрему вибірку" і важливо зрозуміти чому, несвідомо, Ви намагаєтеся вибудувати стосунки з цією вибіркою.
цитата:
Чому я тут ? Бо не можу самостійно розібратись .
що я пропустила ? що зробила не так ?
Найкращу рекомендацію, яку я Вам можу надати - це звернутися індивідуально до психолога, щоб детальніше проаналізувати Ваше життя і попередні стосунки, припускаю, що там є відповідь на Ваше запитання.
цитата:
Ваше прагнення до змін варте поваги, відчувається, що у Вас є внутрішній ресурс - скористайтеся цим і зробіть наступний крок - зверніться індивідуально до спеціаліста.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня.
цитата:
А Ви робили спроби на них покластись, у що заважає Вам будувати більш тісні стосунки?
цитата:
Тут питання, чому саме Ви обираєте таких чоловіків? Це також може залежати від відносит з батьками в дининстві.
цитата:
що мене відверто дивує.
Найчастіше - тобто все ж таки були випадки, коли не відмовляли? Що відрізняє ці випадки. Зараз доволі велика конкуренція і, можливо, Ви просто не відповідали потребам роботодавця - так буває.
Всі Ваші питання зводяться до одного:
цитата:
що я пропустила ? що зробила не так ?
Щоб розібратись в цих питаннях досконало краще йти на індивідуальну консультацію, адже в форматі чату важко це зробити.
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, Ваш запит я б розділила на три питання: стосунки з друзями (вірнеше їх відсутність), стосунки з чоловіками та ситуація з роботою.. Всі ці питання, звісно, мають певний зв'язок, але... Кожне потрібно розбирати окремо. Щодо чоловіків, Ви пишете, що Вас використовують "для розрядки", якщо можна, уточніть будь ласка: розрядка фізичного плану - в сексі, чи емоційного "поговорити як з другом"?
Друге, дружба. Більш конкретно, що для Вас означає дружити? І третє: як Ви себе поводите, коли приходите на співбесіду?
Дополнение от автора
Цитата :
Зараз доволі велика конкуренція і, можливо, Ви просто не відповідали потребам роботодавця - так буває.
---
Цілком ймовірно, дарма я себе недооцінила , адже в більшості випадків в мене немає потрібного досвіду роботи , який важливий для роботодавця.
' Тобто, те, як сприймають Вас оточуючі, залежить не тільки від Вас, а і від них. '
---
Цитата:
Які у Вас стосунки з батьками?
---
Я росла в атмосфері, де не було моделі ' родина ' в тому числі бабусі, дідусі, сестри, та інше. моїм вихованням займалась мати -одиначка .
Так, що у відношенні ' стосунки ' складно дати чітку відповідь, але маю насправді непростий характер, і це відображається в стосунках мати - дочка.
Цитата :
Тут питання, чому саме Ви обираєте таких чоловіків?
---
Я не обираю таких чоловіків.
якимось чином доля мені їх підкидає.
психолог онлайн
цитата:
Я не обираю таких чоловіків.
якимось чином доля мені їх підкидає.
Найчастіше ця доля пов"язана із взаємовідносинами з батьками чи їх відсутністю із взаємовідносинами між ними. Ви пишете, що батька в Вашому житті не було, можливо мама якось про нього висловлювалась, можливо у Вас сформувалось якесь його бачення, інші фактори - і це може беспосередно впливати на те, які чоловіки залучаються до Вашого життя. В цьому питанні краще розбиратись індивідуально з психологом.
психолог онлайн
цитата:
Дуже Вам співчуваю, припускаю, що тут знаходиться "корінь проблеми", з яким необхідно детальніше працювати індивідуально.
цитата:
Я не обираю таких чоловіків.
якимось чином доля мені їх підкидає.
Як такого, поняття "доля" у психології не існує. Це означає, що якась Ваша несвідома модель поведінки сприяє тому, що такі чоловіки "приходять" у Ваше життя.
Дополнение от автора
' можливо мама якось про нього висловлювалась '
Як зазвичай в принципі і роблять одинокі ображені жінки без підтримки, якщо я росла без бабусі і дідуся відповідно у неї не було допомоги зі сторони батьків, вона навіть не використала свої роки в декреті , одразу на роботу. Находячись в такому положенні, жінка не може бути налаштована позитивно.
Я з дитинства отримувала історію з відкритим кінцем. Якщо ,я запитувала де тато? До речі явище було доволі не частим. Вона відповідала все як є , а не вигадувала казки про космонавта який скоро повернеться.
'Як такого, поняття "доля" у психології не існує. Це означає, що якась Ваша несвідома модель поведінки сприяє тому, що такі чоловіки "приходять" у Ваше життя'
---
Мене не бентежить вік чоловіка , а тимчасовість стосунків якщо це так можна трактувати.
психолог онлайн
цитата:
Тут мова не про "вік" чоловіка, а про його цінності, очікування та мотивацію створення стосунків, модель їхньої розбудови.