Як зрозуміти чого я хочу насправді
У мене таке враження, що я живу не своїм життям. Я працюю на роботі яку не люблю, дружу з людьми які мені не цікаві, піклуюся про тих хто мені байдужий, відвертаюся від дівчини, яка мене ніби любить. Я не розумію, що зі мною не так! Як знайти себе і стати на свій шлях у цьому світі
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Оксана Анатольевна Бамбура
Доброго дня!
цитата:
У мене таке враження, що я живу не своїм життям.
На жаль, таке іноді трапляється. Сумно від такого визнання. Але багато чого можна змінити, дослідивши перед тим, чому и завдяки чому Ваше життя виглядає саме так, як Ви написали.
Отже, кілька нагальних запитань до Вас.
цитата:
Я працюю на роботі яку не люблю
Що брали до уваги, коли обирали цю роботу?
цитата:
дружу з людьми які мені не цікаві
І що отримуєте в оцій дружбі? Напевно, є люди. які Вам цікаві - чим саме?
цитата:
піклуюся про тих хто мені байдужий,
Здається, Ви себе позбавили можливості обирати про кого піклуватись. Це так?
цитата:
відвертаюся від дівчини, яка мене ніби любить.
А у Вас які почуття до неі?
цитата:
Я не розумію, що зі мною не так! Як знайти себе і стати на свій шлях у цьому світі
Власноруч розібратись з такими складними питаннями дуже важко, майже неможливо. Чи розглядєте Ви можливість звернутись до психолога та попрацювати над змінами свого становища? До речі, онлайн формат дуже зручний на сьогодні.
психолог онлайн
Наталия Кривокобыльская
Наталия Павловна Венглинская
Мария Валериевна Радченко
Здравствуйте, Миша!
цитата:
Як знайти себе і стати на свій шлях у цьому світі
Единственный способ - это исследование своей жизни, рефлексия.
Самостоятельно или быстрее и эффективнее со специалистом.
Попробуйте начать с со следующего упражнения( как и во всем важна регулярность и постоянство):
Пробуйте задавать себе вопрос: "Чего я хочу?"
Перед тем как что-то сделать: "Я хочу это делать сейчас?" "Зачем я это делаю?"
психолог онлайн
Доброе утро!
Скажите, а кто делал этот выбор? Почему Вы выбрали именно эту работу? Вы знаете, чем бы хотели заниматься? Вы сами интересный человек? В Вашем окружении есть люди, которые Вас привлекают?
психолог онлайн
Добрий день! Дякую за запитання.
Якщо Вас не влаштовує "чуже" життя, чому б не спробувати своє? Знайти "свою" роботу, любити свою "половинку", дружити з людьми, які вам цікаві...
психолог онлайн
Міша, доброго времени суток!
Прекрасный вопрос. Чтобы найти ответ - для начала нужно разобраться в себе - кто я и какой. Лучше это делать вместе со специалистом - поработать с психологом.
Вы уже знаете, чего Вы не любите - это уже прекрасно.
цитата:
Я працюю на роботі яку не люблю, дружу з людьми які мені не цікаві
Что мешает сменить? Да, Вы не знаете, что любите, но попробовать другое - можете?
психолог онлайн
Не так то, что вы сомневаетесь и не доверяете окружающим, хотя и нуждаетесь в чем то таком. Не принимаете любовь и не доверяете своей любви. Почему так-нужно разбираться
психолог онлайн
А пам’ятаєте коли останній раз відчували своє життя? Ідіть в дитинство, треба шукати збудження, інтерес. Діти живі, але буває що їх зупиняють. І все трохи викривляється, щось зупиняється. Фантазую, що те місце де ви опинились дуже неприємне, відчувається така самотність, аж моторошно. Психотерапія дуже ефективна в вашій ситуації, вибирайте терапевта за покликом душі. Якому зможете довіритись. Уявіть себе дитиною, яку б маму ваша дитина хотіла. До такого терапевта і ідіть. Він допоможе знайти те місце , де ви себе загубили.