Не можу оговтатись після пологів
Доброго дня. Мене хвилює така проблема. Рік тому я народила. Пологи були досить важкими і я до сих пір не можу прийти до себе. Все б нічого, але через це в мене постійні істерики, при будь якій чи то розмові, чи згадці про вагітність зразу в сльози. Розповідала про пологи з людьми яким довіряю, легше стає але не на довго. Подорожі і шопінг, салони і кафешки теж не надовго. Іноді навіть соромно казати комусь в черговий раз чому плачу. Можливо є якісь варіанти як забути це. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Співчуваю Вам, схоже що роди Вас психологічно травмували. Ви не хочете згадувати про пологи, які ще зміни стались?
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Доброго дня. Для такого стану може бути низка причин і краще їх обговорити разом з психологом/психотерапевтом в індивідуальному форматі, а не на форумі. Це може бути і переживання досвіду пологів як психотравматичного, і прояви післяпологової депересії, і прояви прийняття реальності, в якій пологи були не такими, як того бажалось, а на це також потрібен час і, скоріше за все, фахова підтримка, оскільки самостійно застосовані заходи не дають стійкого ефекту. Головне - з вашого стану можна повернутись до більш комфортного і гармонійного. Ви вже зробили багато для цього. Варто спробувати ще й психологічну підтримку.
психолог онлайн
Є варіант: звернутися до психолога індивідуально і комплексної попрацювати ту травматмчну, стресову ситуацію що ви не ежили під час пологів.
По іншому навряд чи.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Из вашего поста не понятно, что оказалось травматичным в родах. Если через год все еще при упоминании чего либо связанного с родами появляются сильные чувства , то с травмой нужно работать, просто забыть не получается. Обращайтесь к психологу.
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Оля.
Підтримую колег у тому, що Вам необхідно звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта. Крім цього, я б Вам рекомендувала звернутися до ендокринолога (це може бути дисбаланс гормонів) та психіатра (можливо це післяпологова депресія). Ви - важлива і цінна тому, будь ласка, потурбуйтеся про себе. Також від Вашого стану безпосередньо заежить і стан Вашої дитини.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
психолог онлайн
Здравствуйте!
Забыть травмирующее событие вряд ли удастся.
А вот прожить его рядом с неравнодушным человеком, который вас поддержит в ваших переживаниях, это может сильно облегчить вашу боль.
И да, согласна с коллегой, обращение для начала к психиатру для диагностики вашего состояния, просто жизненно необходимо.
Всего вам доброго!